Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Masentunut vai tullu vanhaks (juhlimisesta)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.11.25 06:02:46

Oon ennen ollu kova bilettäjä. Siis joskus 10 vuotta sit oli outoa jos en ollu vkl baarissa. Viime vuodet on menny siihen et käyn Max 5 kertaa vuodessa. Nyt vielä vähemmän. Mun ajatus alkoholista on muuttunut. Arvostan enemmän viikonloppua kun saan levätä kuin sitä kännäämistä. Vaikka joisin vain vähän, se vaikuttaa negatiivisesti vielä monta päivää jälkeenkin. Mietin vaan, oonko vaan masentunut vai vaan vanha kun ei kiinnosta. Kuitenkin vähä tulee fomo kun kuuntelee muiden juttuja jostain hauskasta illasta.

Re: Masentunut vai tullu vanhaks (juhlimisesta)

Lähettäjä: Uh 
Päivämäärä:   4.11.25 06:06:24

Täysin normaalia aikuistumista.

Päivämäärä:   4.11.25 06:06:46

Nii ja voisin mennä selvinpäin ulos mut oon ymmärtänyt ettei se ole ok kavereilleni...

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   4.11.25 06:11:43

Eli siis tällaista on oikeasti olemassa?

Vieras ilmiö itselle. Aina käynyt bailaamassa selvin päin, en käytä alkoholia tai mitään muitakaan päihteitä ikinä. Parikymppisenä oli kausi että kävin joka viikko yökerhossa ihan vaan tanssimassa. En tosin kavereiden kanssa vaan yksin.

Nykyisin tulee käytyä keikoilla tms ehkä 5 kertaa vuodessa. Selvin päin.

Ei ole mikään ongelma. Kaveripiirin vaihtaminen voi auttaa!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.11.25 06:36:45

Hanki parempia kavereita

Päivämäärä:   4.11.25 06:51:03

Mistä niitäkin sit löytäisi aikuisena. Ennen hevosharrastuksen kautta mut en enää harrasta hevosia

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   4.11.25 06:56:00

Mä olen löytänyt eniten uusia kavereita keikkajonosta. Lempiartistin keikalle hyvissä ajoin jonottamaan ja sit vaan tutustumaan uusiin ihmisiin. Varmaan parikymmentä uutta kaveria tullut elämään sitä kautta muutaman vuoden aikana. Somen kautta yhteydenpito ja aina on sit joku, johon voi yhteyttä jos pitää sopia vaikka yhteiskyytejä tms. Yllättävän paljon löytynyt samanhenkisyyttä muissakin asioissa kuin pelkästään artistin fanituksessa.

Lähettäjä: Mnnvv 
Päivämäärä:   4.11.25 07:08:12

Tunnistan itseni. Ikää 50 vee.

Lähettäjä: hete 
Päivämäärä:   4.11.25 12:54:39

Onhan se valvominen ja biletys rankkaa nyt kun 40v tullu mittariin. Käytän alkoa mut vähemmän ja se on enemmän sitä että kotona 2-3 lasia viiniä ja mahdollisesti joku yömyssy...nukkumaan klo 24 niin pääsee seuraavana päivänä sängystä ylös. Enää ei oikein onnistu johonkin 03 tai 04 valvominen..ei mitenkään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.11.25 13:10:48

"Kuitenkin vähä tulee fomo kun kuuntelee muiden juttuja jostain hauskasta illasta."

Mitähän se hauskuus siinä on sitten tarkalleen ottaen mahtanut olla?

Lähettäjä: hete 
Päivämäärä:   4.11.25 13:21:10

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 4.11.25 13:10:48

"Kuitenkin vähä tulee fomo kun kuuntelee muiden juttuja jostain hauskasta illasta."

Mitähän se hauskuus siinä on sitten tarkalleen ottaen mahtanut olla?

---
No eikö susta ollut nuorempana hauskaa kun kelailtiin mitä oli edellisenä viikonloppuna tapahtunut? Juhlimista ja hauskanpitoa..mun mielestä noita oli kiva muistella ja miettiä mitä kaikkea oli tapahtunut.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.11.25 13:39:58

Ei kyllä enää näin nelikymppisenä tule fomoa. Siellä baarissa ei tapahdu yhtään mitään mitä ei olis jo tähän ikään mennessä nähny.. Yleensä siinä keskiyön jälkeen humalatilan kasvaessa ei ole enää mitään sellaista näkemistä, että siellä baarissa jaksaisi päivystää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.