Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olen fiksumpi kuin mieheni...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.11.25 23:21:47

...joka on tyhmempi kuin minä.

Re: Olen fiksumpi kuin mieheni...

Päivämäärä:   3.11.25 23:25:07

Et ilmeisesti ole, kun samassa lauseessa toistat samaa asiaa kahteen otteeseen.

Lähettäjä: Kieliside 
Päivämäärä:   3.11.25 23:56:45

Se ei paljon vaadi mutta epäilen silti.

Lähettäjä: wanha kurppa 
Päivämäärä:   4.11.25 01:17:22

juu, miepä taas olenkin eräällä mittarilla fiksumpi kuin melkein kaikki muut Suomalaiset, todennäköisesti ap kuuluu myös siihen porukkaan. Äkkiä juhlat pystyyn!

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   4.11.25 01:29:41

Vanha kurppa,
Olen ollut Mensan jäsen yli 20 vuotta, mutta voisi tehdä tiukkaa nyt päästä testeistä läpi.

Päivämäärä:   4.11.25 01:45:31

"juu, miepä taas olenkin eräällä mittarilla fiksumpi kuin melkein kaikki muut Suomalaiset, todennäköisesti ap kuuluu myös siihen porukkaan. Äkkiä juhlat pystyyn!"

Tätä on kyllä hyvin vaikea uskoa, kun ei oikeinkirjoituskaan ole oikein hallussa.

Päivämäärä:   4.11.25 01:50:05

"Tätä on kyllä hyvin vaikea uskoa, kun ei oikeinkirjoituskaan ole oikein hallussa."

Se, että kirjoittelee keskustelupalstalle vähän sinnepäin ja jopa kiroilee on mielestäni merkki älykkyydestä.

Lähettäjä: wanha kurppa 
Päivämäärä:   4.11.25 02:20:35

"Olen ollut Mensan jäsen yli 20 vuotta, mutta voisi tehdä tiukkaa nyt päästä testeistä läpi.“

en miekään enää uskaltaisi testiin mennä, tiedä vaikka sortuisi koko minäkuva ;D ysärin alussa yliopistolla mensa tuli testailemaan ja pitihän se käydä kokeilemassa :D 98 sadasta oli silloin tuolla mittarilla "tyhmempiä". Fiksua porukkaa kyllä oli kaikki mutta ehkä me tietoliikenne- hyypiöt silloin oltiin kuitenkin myös enempi "loogisesti suuntautuneita" ja ainakin sen aikainen testi mittasi paljolti sitä.

Vaan ei se Nokiakaan sattumaa ollut vaan osaamista, tekemistä ja sitä (yök ;D ) "innovointia". Ennen kaikkea "boldly go where no-one has gone before". Mikään ei kyllä ollut silloin niin rajoitettua tai säänneltyäkään, kyl myö esim. saatiin muutaman siiven + yliopiston kirjaston verkko kippaamaan täysin harjoitustyöllä :D Hupsista, it-pääpiru oli "vähän" kiukkuinen, tippui suurin osa proffistakin verkosta samalla ja tietty valittivat sille ;D

Noo, korjattiin suunnittelu virhe (jonka mie olin tehnyt, kun protokollan suunnittelin :D ) ja elämä jatkui, samaa virhettä en sitten ole enää ikinä tehnyt, muita kyllä, mm. jumittanut täysin paperitehtaan tuotantoa ohjaavan tietokannan :D Tekevälle sattuu ; D

Päivämäärä:   4.11.25 03:00:51

IT-alasta en tiedä hölkäsen pölähtävää, mutta sama se oli meillä .parempi kuin 98 pinnaa muusta porukasta. Siihen otetaan myös amikset ja peruskoululaiset lukuun .
Raksalla taas looginen ajattelu on pakollinen kyky ja siihen vielä muistaa sata kaavaa miten se todistetaan.
Eri aloja.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.11.25 06:08:53

Riku lienee siellä amiksessa testattu jollain temutestillä.

Päivämäärä:   4.11.25 06:44:45

Riku testaa nykyään sillä tenu-testillä.

Lähettäjä: lv 
Päivämäärä:   4.11.25 07:19:24

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 3.11.25 23:25:07

Et ilmeisesti ole, kun samassa lauseessa toistat samaa asiaa kahteen otteeseen."

Pisteen kannattaa ottaa selvää, mikä on lause.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.