Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Muutaman kuukauden ikäiselle lapselle lahjaksi..

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   3.11.25 21:37:12

Ei mahtunut otsikkoon, mutta sopisiko vauvalle joululahjaksi lapsen nimellä yksilöity kirja? Suosituksissa lukee, että 0-3-vuotiaille ja mietin olisiko sellainen hauska? Kummilapsesta kyse.

Re: Muutaman kuukauden ikäiselle lapselle lahjaksi..

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   3.11.25 21:40:41

Minulla on muutaman kuukauden ikäinen lapsi ja tuommoinen olisi tosi kiva lahja! Ei se vauva ehkä vielä tajua kirjasta, mutta jossain vaiheessa kyllä. Ei ne kirjat vanhaksi mene.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   3.11.25 21:49:24

No hyvä kuulla :) minulla ei ole omia lapsia niin en oikein tiedä mikä olisi noin pienelle hyvä. Mutta ostan tuollaisen kirjan sitten.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.11.25 21:53:33

Jo pienelle vauvalle olisi hyvä lukea. Eli on kiva lahja. Toki tuommoisissa on se tylsää, ettei niitä voi kierrättää.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   3.11.25 21:57:28

Nii kyllä, ellei sitten satu olemaan jollain saman niminen lapsi. Vaikka tosin lapsen nimestä taitaa tulla ei ihan niin yleinen. Voihan ne säästää sitten omaan aikuisuuteen jos tahtoo :D

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   3.11.25 22:05:33

Tuolta verkkokaupasta sai nyt kaksi nimikoitia joulukirjaa yhden hinnalla, antaisitko kummatkin nyt tämä jouluna vai toisen vasta ensi vuonna?

Lähettäjä: Pii 
Päivämäärä:   3.11.25 22:11:02

Tuo kirja menee kovaa ja korkealta ohi lapsen nykytasolta. Mutta, kuten -- sanoi, kirja ei vanhene. Lapsi sitten taas kasvaa ja ymmärrys lisääntyy. Kirja on aina hyvä lahja.

Tissipupu, jos ei vielä sellaista ole. Silikoninen ruokailu alusta, sille on ihan kohta tarvetta. Nokkamuki, pillipullo...

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   3.11.25 22:14:32

Mikä on tissipupu? Joo varmaan monet lahjat menee (ellei osta käyttö tavaraa, vaatetta) vielä ohi. Joulun aikoihin lapsella ikää vasta 3kk.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   3.11.25 22:19:10

Minä antaisin kummatkin kirjat nyt. Tuntuisi turhalta säilöä lahjaa yli vuosi. Itse en varmaan edes muistaisi vuoden päästä, että olen jo ostanut lahjan...

"Tuo kirja menee kovaa ja korkealta ohi lapsen nykytasolta."
Niinhän se tosiaan menee, mutta kirjat on siitä kivoja, että ne kyllä säilyy. Ja itse luen jo 3kk ikäiselle :'D Eihän se vielä niistä tajua, mutta hyvä aloittaa ajoissa.

Lähettäjä: oij 
Päivämäärä:   3.11.25 23:03:27

Mun 1,2 vuotiaalla lapsenlapsella on jo ihan kirjasto. varmaan 30-40 kirjaa, kaikki rakkaita ja niitä "luetaan" ihan päivittäin.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   3.11.25 23:31:01

Joo tilasin nyt nuo kaksi yksilöityä kirjaa lahjaksi :) annan joko kummatkin nyt tai säästän seuraavan ensi vuoteen. Toinen kirja on 0-3-vuotiaille ja toinen tais olla 2-4-vuotiaille.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.11.25 23:35:29

Mikä ihmeen tissipupu?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.