Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Uniorgasmeista kysely

Lähettäjä: taas 
Päivämäärä:   3.11.25 12:04:45

Koetteko näitä? Kuinka usein? Miltä tuntuu? Ikänne?

Itsellä alkanut vuosien jälkeen uudelleen. Tulevat viikoittain ihan itsellään ja herään niihin. Tuntuvat kyllä ihanilta. Ja olen jo 63. Takana kyllä yli 40 vuotta tyydyttävää seksielämää, mutta nyt pitkä tauko rakkaan sairauden vuoksi.

Re: Uniorgasmeista kysely

Lähettäjä: Uniin kauneimpiin 
Päivämäärä:   3.11.25 12:32:25

Koen
Harvoin
Hyvältä
Kohta 60v

Ja kappas mullakin mies jolla sairaudet haittaa monia asioita

Lähettäjä: söpö 
Päivämäärä:   3.11.25 12:49:18

Koen, jos en ole saanut valveorgasmia pitkään aikaan. Parempi kuin kosketuksella saatu. 47 v.

Lähettäjä: ei omalla 
Päivämäärä:   3.11.25 14:54:22

Koen, mutta harvakseltaan. tuntuuhan se hyvältä herätä siihen.
39v.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.11.25 15:31:06

Juu, saan näitä aina, jos on useampi päivä mennyt ilman masturbaatiota. Ihan kivoja herätyksiä ovat mutta loppuhuipennus jää laimeammaksi kuin valveilla.

Lähettäjä: Ykss 
Päivämäärä:   3.11.25 17:42:02

Ehkä kolmisen kertaa koko elämäni aikana olen kokenut/herännyt siihen. Ikää 34 v. Onhan se ihan kivaa, mutta varmaan sitten on yleensä niin usein aktiviteettia hereillä ollessa, että ei unien kautta tarvitse hakea helpotusta. :D

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.11.25 17:46:58

Tulee satunnaisesti, ehkä kerran kuussa tai kahdessa. Ärsyttää välillä, kun jos haluaisi käydä wc:ssä niiden jälkeen, on miltei mahdotonta lihasten supistelun vuoksi.

Ikää 43.

Lähettäjä: epistä 
Päivämäärä:   3.11.25 20:21:33

Tasan ei mee nallekarkit... Monet naiset ei vaan saa orgasmia ei niin kirveelläkään, ja toisille tulee mitään tekemättä jo unissaankin...

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   3.11.25 20:26:27

"Tasan ei mee nallekarkit... Monet naiset ei vaan saa orgasmia ei niin kirveelläkään, ja toisille tulee mitään tekemättä jo unissaankin..."

Minä en saa helposti orgasmia yleensä, esim. yhdynnässä en ole saanut koskaan. Joskus noita silti tulee unissaan, harvemmin kyllä. Yleensä jos ei ole 1-2 viikkoon lauennut.

Lähettäjä: Ykss 
Päivämäärä:   4.11.25 00:28:56

Minäkin tulen varsinaisessa äksönissä varsin vaivalloisesti, mikä tietysti kumppania joskus harmittaa. Että liekö siksi nuo yöllisetkin olleet noin harvassa. Mutta tuntuu se itsestäkin erikoiselta, että voi kuitenkin tulla koskematta ja sitten todellisuudessa on vaikeaa päästä kliimaksiin millä vain keinoin.. Toimisipa mielen voimalla hereilläkin!

Lähettäjä: Bree Vandekamp 
Päivämäärä:   4.11.25 01:45:49

Koen, aika harvoin nykyään.
Hyvältähän se tuntuu, olen sellaisessa unen ja valveen välitilassa, eli en ole kokonaan hereillä, olen niinkuin puoliksi unessa. Laukeamisen jälkeen nukahdan heti takaisin syvempään uneen, mutta herätessäni muistan sen.
Ikä 37.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.11.25 04:55:09

Mikäli olen ilman seksiä/masturbointia yli 2vk niin noita alkaa tulemaan. En tykkää, kun unessa se kiihottuminen tuntuu vaan turhautumiselta ja näen unia missä esim. istun kokouspöydän ääressä ja yritän olla hieromatta itseäni penkkiin etten laukeaisi kesken kokouksen. :D Turhauttavaa.
Ikää 37v.

----

Lähettäjä: epistä
Päivämäärä: 3.11.25 20:21:33

Tasan ei mee nallekarkit... Monet naiset ei vaan saa orgasmia ei niin kirveelläkään, ja toisille tulee mitään tekemättä jo unissaankin...

----

Jos on mahdollisuus kokeilla psykedeelejä, niin suosittelen. Itse sain ekan (valve)orgasmini vasta 25-vuotiaana sienipäissäni, jotkut piuhat aivoissa vihdoin löysivät toisensa ja sen jälkeen olen saanut aina kun haluan. Aiemmin oikeasti luulin että koko juttu naisten orgasmeista on pelkkä urbaanilegenda.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   4.11.25 08:09:02

Näen kyllä unia mutta herään juuri ennen huipennusta tai se on jotenkin vajaa. Reaaliajassa saan kyllä yleensä helposti itsekseni tai kumppanin kanssa. Ikää on 57-v.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.11.25 10:31:51

Saan jos en ole valveilla saanut seksiä aikoihin. Nyt kun olen parisuhteessa ja saan säännöllisesti seksiä, en ole saanut enää uniorgasmia. Minäkin näen niitä saadessani aina unta että hinkkaan itseäni tyyliin sohvan käsinojaan ja sitten laukean :D hyvältähän ne tuntuu, mutta kun siihen herää niin joskus jäävät sitten siinä herätessä vähän piippuun.

Lähettäjä: ei omalla 
Päivämäärä:   4.11.25 10:37:45

Silloin tällöin ja ovat kyllä tosi voimakkaita. Olen 40v.

Olisiko viimeisin ollut pari viikkoa sitten kun näin seksiunta ja sitten laukesin sekä unessa että oikeasti.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.11.25 12:51:38

"Minäkin tulen varsinaisessa äksönissä varsin vaivalloisesti, mikä tietysti kumppania joskus harmittaa. Että liekö siksi nuo yöllisetkin olleet noin harvassa. Mutta tuntuu se itsestäkin erikoiselta, että voi kuitenkin tulla koskematta ja sitten todellisuudessa on vaikeaa päästä kliimaksiin millä vain keinoin.. Toimisipa mielen voimalla hereilläkin!"

Niinpä. Hereillä ollessa voi olla, että orgasmi ei tule millään, vaikka kuinka yrität ja yrität. Ja sitten unessa tulee noin vaan :o On se kumma...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.