Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Osta tavaran sijaan palvelu

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   3.11.25 11:39:01

Ihmiset ostelee hirvittävästi turhaa roinaa ja vaatetta. Kirpparit pursuaa vähän käytettyjä vaatteita ja pikamuotia. Älkää ostako mitään roinaa enää vaan palveluja! Hieronta on esimerkiksi hyvin vähän luonnonvaroja kuluttavaa ja pitkällä juoksulla parantaa mielialaa ja elämänlaatua mitä taas hyvin harva rätti tekee

Re: Osta tavaran sijaan palvelu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.11.25 11:46:03

Vielä ei ole sallittua olla työpaikalla alasti, joten toistaiseksi joudun ostamaan rättejä.

Lähettäjä: ” 
Päivämäärä:   3.11.25 11:48:07

Samaa olen miettinyt, kun olen tätä kulutuskeskustelua seurannut. Itse käytän seuraavien pienyrittäjien palveluita:
- paikallinen koirankouluttaja
- paikallinen ratsastuskoulu
- paikallinen yksityistalli
- paikallinen kosmetologi
- paikallinen taideopettaja
- paikallinen treenihallin vuokraaja
- paikallinen kampaaja

Ei tule kaappeihin uutta krääsää, mutta raha liikkuu ja tuen pienyrittäjiä.

Päivämäärä:   3.11.25 11:48:59

Palvelujen laatu on ruokottoman huonoa. Asennevammaisia suurin osa palvelujen tuottajista.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   3.11.25 11:50:03

Niin ostelevat. Sitten kotikin on sen näköinen. Illallinen, pieni herkku, jalkahoito, kylpyläkäynti jne ovat hyviä myös lahjoiksi, eikä kerry turhaa krääsää.

Päivämäärä:   3.11.25 12:35:32

Kuka ehtii lojua jossain hiton hoidoissa? Ei kukaan tallinpitäjä ainakaan... Palvelut joita käytän liittyvät hevosiin (ratsuttaja, hieroja, valkut, klippaaja jne jne), tavaraa ostan jos huvittaa.

Lähettäjä: Kissu 
Päivämäärä:   3.11.25 12:39:37

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 3.11.25 11:46:03

Vielä ei ole sallittua olla työpaikalla alasti, joten toistaiseksi joudun ostamaan rättejä."

Ei kai aloittaja ollut "kieltämässä" vaatteiden ostamista vaan kritisoi turhan roinan ja pikamuodin hankintaa. Sitä, että ostaa halpaa vaatetta, jonka muutaman käyttökerran jälkeen myy kirpputorilla.

Turha kommentti tämä minulta, koska piste tahallaan muka ymmärsi väärin. Provosoiduin.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   3.11.25 12:50:21

"Kuka ehtii lojua jossain hiton hoidoissa? Ei kukaan tallinpitäjä ainakaan... Palvelut joita käytän liittyvät hevosiin (ratsuttaja, hieroja, valkut, klippaaja jne jne), tavaraa ostan jos huvittaa."

Jep! Palveluiden käyttö vie aikaa ja aika on kortilla. Hevosiin liittyviä palveluja on hevosten vuoksi pakko käyttää, mutta muunlaiset jäävät aikapulan vuoksi käyttämättä.

Päivämäärä:   3.11.25 12:53:12

Ok, no ei sit ehditä. Ei varaan ehditä myöskään temuttamaan pika"muotia" joten emme kiukustu aloittajan vinkistä.

Kannattaa satsata lomituspalveluun ja hierontaan. Ei VOI olla ihan liian kortilla.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   3.11.25 12:53:25

Koskeeko tämä myös seksipalveluja?

Lähettäjä: Hertta 
Päivämäärä:   3.11.25 12:55:44

Vaatteita ostan vain tarpeeseen ja kaikkea muutakin materiaa. Jotain pakko välillä ostaa, kuten nyt uusi patja, ja silloin mahdollisuuksien mukaan kotimaista. Joululahjaksikin annan joulukukat ja toivon että on tarpeeksi huono lahja vastaanottajan mielestä ettei mitään tavaralahjaa tule takaisin päin.

Palveluitakaan en arkena juurikaan käytä. Autoon liittyviä palveluita ja kampaaja kerran vuodessa.

Nykyään laitan rahat matkailuun ja retkeilyyn, ja toki silloin myös palveluihin.

Päivämäärä:   3.11.25 12:58:58

Lomituspalvelun lisäksi toinen aikaasäästävä palvelu on siivous. Nykyään ei enää paheksuta että siistissä kodissa asuvalla on eläimet retuperällä. Sovittaessa siivooja vie pyykitkin pesulaan tai pesee ne.

Lähettäjä: mii 
Päivämäärä:   3.11.25 13:30:19

En osta lahjaksi enää ainuttakaan palvelua tai palvelulahjakorttia. Olen näitä aina välillä harrastanut ja lähes kaikki on jäänyt käyttämättä. Olen ostanut hierontoja, kosmetologikäyntejä, siivouksen ja nyt viimeisimpänä lahjakortin elämyssaunaan. Mutta ei, lahjan saaneet eivät vain saa aikaiseksi käyttää noita palveluita ja lahjat vanhenevat käyttämättöminä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.11.25 13:35:34

Lähettäjä?

Päivämäärä3.11.25 12:53:25

Koskeeko tämä myös seksipalveluja?

^Kyllä. Palvelua sekin on!

Päivämäärä:   3.11.25 13:37:10

Minulla katkesi ajatus edellisessä viestissäni, olin sanomassa ettei kukaan paheksu siivouspalvelun käyttämistä eikä siistissä kodissa asuvilla eläimet voi yleensä huonosti.

Päivämäärä:   3.11.25 13:38:05

” Sitä, että ostaa halpaa vaatetta, jonka muutaman käyttökerran jälkeen myy kirpputorilla.”

Saatko jatkaa tällä mun tyylillä, eli ostan halpaa vaatetta ja käytän vuosia?

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   3.11.25 14:39:07

"Palvelujen laatu on ruokottoman huonoa. Asennevammaisia suurin osa palvelujen tuottajista."

No tässäpä se tuli. Ei tee mieli ostaa sen enempää tavaraa kuin palveluitakaan, kun laatu on järjestään pelkkää kuraa. Mieluummin on ilman tai tekee itse.

Lähettäjä: Tonttu 
Päivämäärä:   3.11.25 14:47:24

Ostan vaan tarpeeseen ja moni palvelu on tarpeeton, ja jää siten ostamatta.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   3.11.25 15:15:05

"Palvelujen laatu on ruokottoman huonoa. Asennevammaisia suurin osa saisko esimerkkejä? Itse olen aina ollut tyytyväinen fyssareihin, kampaajiin tai personal trainereihini, en edes keksi et millaine olis paska/asennevammainen hieroja??

Enkä tiedä kovin montaa +40v joka ei hyötyisi fyssarikäynneistä tai hierojasta

Päivämäärä:   3.11.25 15:22:38

Mitä te niitä tuputatte, jos joku haluaa ostaa hieronnan niin varmaan ostaa muutenkin. Minä en ainakaan halua hierontaan joten en osta sitä palvelua vaikka käskettäisiin.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   3.11.25 15:36:01

Mä en voi sietää sitä, että joku koskee minuun. Tai joo, onhan joskus pakko, mutta en todellakaan ole vapaaehtoisesti menossa mihinkään hierontaan! Puistattaa ajatuskin!

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   3.11.25 15:49:17

En käyttäisi lahjaksi saatua kosmetologikäyntiä. Hierontaan meno olisi siinä ja siinä. Ei tuommoisia kannata ostaa, ellei tiedä täysin varmaksi, että lahjan saaja aikoo sen käyttää.

Minulta jäisi käyttämättä lahjakortti kosmetologille, kampaajalle, jalkahoitolaan, kylpylään, kupparille, osteopaatille, sille hierojallekin. Eivät kaikki halua tuommoisia palveluja, esim. minulle joku kampaajakäynti olisi kaikkea muuta kuin hemmottelua, joksi joku sellaisenkin kai mieltää.

Jos saisin lahjaksi käynnin huippukylmähuoneessa tai kuumailmapallolennon, sen käyttäisin.

Päivämäärä:   3.11.25 15:53:43

Voi luoja... juu, en minäkään isälleni ostaisi ripsihuoltoa vaan teatterilipun. Veljelleni en ostaisi teatterilippuja vaan issikkamaaston tai sen kotisiivouksen.

Päivämäärä:   3.11.25 15:57:32

Mutta helpointa on tietysti ostaa lahjaksi vaikka sitä ultrapikamuotia! Ei voi mennä väärin! Vaarille pinkki napapaita kokoa xxs.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   3.11.25 16:07:29

Minulla on kotona koulutettu hieroja.
Naaman läpsyttely jollain litkuilla on ällöttävää (hoidan kyllä itse ihoani laadukkailla tuotteilla). Sain lahjakortin kosmetologille synttärilahjaksi. Käytin mutta en nauttinut.
Jalkahoitaja leikkasi skalpellilla syvän haavan jalkaan - never again.
Kylpylässä lilluminen on tylsintä mitä on.
En halua stressiä asunnon etukäteisjärjestelystä siivoojaa varten tiettynä päivänä.

Ravintolat, teatteri, leffat ja matkailu on sellaisia mitä käytän. Koira käy ammattilaisella trimmissä ja minä kampaajalla. Käyn säännöllisesti fyssaritaustaisella pt:llä. Mutta nämäkin on itse valittu ja hyviksi havaittu. En haluaisi lahjakorttia jollekin randomille.

Lähettäjä: whw 
Päivämäärä:   3.11.25 16:14:51

Minulle voisi ostaa lahjaksi
- kolme käyntiä fyssarilla. Yksi ei yleensä riitä.
- kunnollisen peiton, tyynyt ja laadukkaat lakanat.
- kotisiivoojan kuuraamaan keittiön ja kylppärin katosta lattiaan ja pesemään ikkunat.
- tuoda tekstiilipesurin lainaan niin voisin pestä sillä vaikka mitä.
- maksaa muutaman käynnin naishierojalla.

Noita voisi useampi ihminen ostaa kimpassa, niin ei yhdelle tule paljoa maksettavaa. Jos välttämättä haluaa ostaa tavaraa niin sekin vaihtoehto löytyy, mutta palveluistakin olisin onnellinen.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.11.25 16:22:36

Pitäisikö vitsillä ostaa naisystäväpalvelu?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.