Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jutellaanko joululahjoista

Lähettäjä: XX 
Päivämäärä:   3.11.25 11:10:49

Jaetaanko vinkkejä ja ideoita joululahjoihin?
Olisi kiva kuulla että mitä ostat ja kenelle tänä vuonna lahjan/lahjoja.

Re: Jutellaanko joululahjoista

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   3.11.25 11:22:09

Joo! Kaipaan kipeästi ideoita. Miehelle olen jo ostanut kengät ja paidan, lapsille pikkulahjoja pitkin vuotta, mutta isommat puuttuvat. Isälle lähtee kirja mutta kaikki muu on hankkimatta.

Lähettäjä: Tonttu 
Päivämäärä:   3.11.25 12:49:18

Lapsille ostan. Miehelle jonkun pienen, nyt tehty yhteisiä hankintoja lahjaksi asti.

Siskoille jotkut lahjat lapsilta kummitädeille. Ehkä askarrellaan helmistä heijastimet ja jotain glögiä tai suklaata kylkeen.

Vanhemmille mennessä olen usein vienyt viiniä ja kukan.

Itse toivon saavani merinovillakerraston jos vanhemmat kysyy.

Lähettäjä: Tonttu 
Päivämäärä:   3.11.25 12:52:29

Ja lapset saa pokemonpehmot, interaktiivisen lohikäärmeen, ison rekan, jonka lavalla työkoneet ja ruuvimeisselillä koottavam dinosaurussetin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.11.25 15:25:25

Yleisiä: Muumituotteet ja muumimukit, Fahlo tms eläinten jäljitysrannekkeet (tuet samalla eläimiä jotka ovat uhanalaisia), pikapuuropakkaukset eri mauissa jos on puurosta nauttivia, suomalainen suomalaisella tyylillä tehty villapaita, vielä parempi jos esim paikallinen (kuten Karjalaisille karjalaisen tyylinen)

Retkeilijöille: kuksat, akkulämmitteiset käsineet (sopii kyllä muillekkin)

Heppahöperöille: Polle mukit, Polle tuotteet (esim kahvipurkki, termospullo), lapsille schleich hepat, oman hevosen jouhista tehty rannekoru

Monet tehneet erilaisia sisustusjuttuja hevosenkengistä. Hienoja pöytiä, naulakoita jne.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   3.11.25 15:29:54

Näin pidempään palstalla vierailleena (viosikymmeniä) nää on hauskoja, kun joka vuosi samat lahjajutut +alapään sheivaus

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.