Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Saavatko kaikki naiset miehiltä huomiota?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.11.25 00:08:24

Jos ovat nuoria tai nuorehkoja?

Re: Saavatko kaikki naiset miehiltä huomiota?

Päivämäärä:   3.11.25 00:38:21

Ei.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.11.25 00:50:17

Ei – jos on lesbon näköinen.

Lähettäjä: pyh 
Päivämäärä:   3.11.25 01:51:39

Tässä puhutaan Miehistä, ei persutrolli-reppanoista. :D

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   3.11.25 01:52:37

Miltä näyttää lesbo? Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn,kun ei kyllä heitä katukuvassa tai kaveripiirissä erota. Ylisviivalla taitaa olla taas vaan omat stereotypiat tulilla, mustavalkoisuus on oikeasti aika rajoittava tekijä ja suuri syy siihen,miksi winun on vaikea löytää seurustelukumppania.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   3.11.25 06:23:49

saavat huomiota. Hyvää ja huonoa.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   3.11.25 06:37:49

No en nyt erityisesti saanut huomiota nuorenakaan, vaikka en edes hirveän ruma ollut. Eipä ole myöskään ahdistelu.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   3.11.25 09:29:45

Mitä huomiolla tarkoitetaan tässä?

Itse olen lesbo ja saan kyllä miehiltä (kiinnostunutta) huomiota, vaikka en siitä välitkään enkä yritä miellyttää mieskatsetta. Olen miettinyt ovatko miehet vähän huonoja lukemaan signaaleja.

Päivämäärä:   3.11.25 09:33:13

Oletkin se naispuolinen hyvännäköinen lesbo.

Lähettäjä: Eipä 
Päivämäärä:   3.11.25 10:05:47

Ei, tai en minä ainakaan. Ei koskaan ole lähestytty edes yökerhoissa saati sitten missään selvinpäin. Olen kuitenkin mielestäni ihan ok nätti ja hoikka, mutta en sellainen stereotyyppisen kaunis, joten varmaan sitä sekoittuu sitten keskinkertaisten massaan. Seuraa olen kyllä löytänyt helposti netin kautta ja jos olen itse lähestynyt miehiä jossain livenä. Toisaalta ihan kiva näin, koska olen aina saanut olla yökerhon tanssilattialla, taksijonossa yms. rauhassa.

Nykyään jo toki ikää sen verran (~40), ettei kukaan enää lähesty senkään vuoksi, toisaalta en kyllä juuri missään käykään enää paitsi kotona ja tallilla.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.11.25 10:23:21

Kyllä mä oon aina saanut ja saan edelleenkin vaikken niin siitä välittäisikkään ja ikää kohta 60.

Lähettäjä: pimpula 
Päivämäärä:   3.11.25 11:03:23

Mä olen 43-v. ja kyllä oon aina saanut huomiota. Yllättäen vasta nyt neljänkympin jälkeen oon saanut myös seksuaalissävytteistä sellaista.

Oon koko elämäni ajan näyttänyt nuoremmalta kuin oikea ikäni (esim. 19-vuotiaana tultiin huolestuneena kysymään, mitä 12-vuotias tekee festareilla), mihin on vaikuttanut mm. pieni koko. Oon kai ollut sellainen perinteinen kiltti tyttö ja suosittua vaimomateriaalia. Mutta sänkyhommiin en ole oikein kelvannut, vaan fantasiat on toteutettu muiden kanssa tai ruutua tuijottaen, mikä on ollutkin mulle suuri suru.

Nyt vanhemmalla iällä sain vähän muotoja peppuun ja rintoihin, ja kai sitten jotain iän tuomaa itseluottamusta. Nyt mä olen yhtäkkiä kurvikas - vyötärö jäi, mutta rinnat ja peppu pompahti paikalleen 8 kilon painonnousun ja urheiluharrastuksen myötä. Multa kysytään jopa nykyisin, onko mulla silikonit, mikä aiheuttaa tällaiselle entiselle A-kuppikerholaiselle omanlaistaan kognitiivista dissonanssia.

Näin äkkiseltään puhelinta selatessa viimeisen kuukauden sisään mulle on viestitellyt kolme eri miestä, ja oon kuitenkin parisuhteessa (lasketaanko oma kumppani neljänneksi?). Ja ihan siis flirttiä ja seksiä olisivat vailla. Ottavat kohteliaasti kautta rantain yhteyttä kuulumisia kyselläkseen ja muutaman viestin jälkeen se oikea motiivi sitten paljastuu.

Tää tuntuu oudolta myös siksi, että tämänkin ketjun mukaan mun pitäis olla nyt "juna meni jo" -iässä. Se ei vaan tunnu siltä eikä peilistä myöskään näytä siltä.

Päivämäärä:   3.11.25 11:09:10

Viiskymppinen ja aina saanut huomiota. Edelleen yhtä lailla. En ole ollut miesten mielissä vaimomateriaalia, vaan se toisenlainen.

"Oon kai ollut sellainen perinteinen kiltti tyttö ja suosittua vaimomateriaalia. Mutta sänkyhommiin en ole oikein kelvannut, vaan fantasiat on toteutettu muiden kanssa tai ruutua tuijottaen, mikä on ollutkin mulle suuri suru."

Lähettäjä: Liinu 
Päivämäärä:   3.11.25 11:29:22

Olen 33v ja mielestäni perusnätti ja mukava. Urheilullinen ja timmissä kunnossa. 8-luokalta lähtien on joku poika tai pari pyörinyt ympärillä, mutta sitten nuorena aikuisena tätä tapahtui vain kun olin sinkku. Varattuna ei kukaan ollut kiinnostunut ja erottuani otti tosi moni mies (myös exän ystäviä) yhteyttä. Nyt olen viimeiset 12 vuotta ollut puolisoni kanssa eikä kukaan lähesty missään. Viimeisin kerta, kun joku kyseli juuri kautta rantain kuulumisia ja lyhyen viestittelyn jälkeen ilmaisi kiinnostuksensa, taisi olla siinä kohtaa kun oltiin oltu vuosi yhdessä nykyisen mieheni kanssa. Ulkonäköni on mielestäni vain parantunut vuosien varrella ja osaan nykyään pukeutua paremmin. Tällä hetkellä en kyllä kaipaakkaan muuta kun oman mieheni huomiota, mutta oli tuossa joku oma ikäkriisi/mikälie vaihe, kun lapset oli tehty ja nuorempi täytti 3v. Tuli joku äkillinen tarve saada muilta miehiltä huomiota, saada tietää onko vielä nätti muidenkin miesten silmissä jne.
Mitään en asialle tehnyt. Enkä sitä huomiota keneltäkään saanut :D En kyllä nykyisin liikukaan oikein missään yöelämässä. Näen ystäviäni, käydään ravintoloissa tai ulkoilemassa. Vietän paljon aikaa perheeni kanssa. Töissä hoitoalalla eikä sielläkään ole vuosiin kukaan ilmaissut kiinnostustaan suoraan (yksi lääkäri on, joka välillä on ilman järkevää syytä tiiviistikin tekemisissä kanssani töissä, mutta en osaa sanoa pitääkö minua vaan hyvänä tyyppinä. Hänkin tahollaan naimisissa).

Lähettäjä: eeuja 
Päivämäärä:   3.11.25 11:38:58

En tiedä saavatko aivan kaikki, mutta varmasti lähes kaikki. Joko hyvässä tai pahassa. Kommentoidaan joko kauneutta tai rumuutta, hoikkuutta tai lihavuutta, pantavuutta tai sen vastakohtaa.

Päivämäärä:   3.11.25 11:49:58

Miksi pitäisi saada?

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   3.11.25 11:51:39

"Oletkin se naispuolinen hyvännäköinen lesbo."

Onpa typerä kommentti. Eiköhän kaikki lesbot ole naispuolisia -se on vähän se juttu..

Hyvännäköisyys on katsojan silmässä.

Lähettäjä: ........... 
Päivämäärä:   3.11.25 15:20:19

En ole saanut. Joskus se surettaa.

Lähettäjä: gw 
Päivämäärä:   3.11.25 16:02:21

Olen itse kolmekymppinen ja miehille näkymätön, koska olen ylipainoinen. Ei haittaa yhtään, en ole hetero ja kyllä ahdistaa se miesten lähentely vierestä katsottunakin. Olen tehnyt elämäntapamuutoksen ja paino putoaa vauhdilla ja niin typerää kuin se onkin, niin yksi ahdistuksen syy on ajatus siitä että menetän näkymättömyyteni kun pääsen normaalipainoon.

Päivämäärä:   3.11.25 16:11:51

"Eiköhän kaikki lesbot ole naispuolisia -se on vähän se juttu.."

Ei – toinen on aina se miesmäinen rekkalesbo.

Päivämäärä:   3.11.25 16:30:32

Ylilautaviivalle on tuo biologiakin tuntematon juttu. Älä nyt ihan oikeasti nolaa itseäsi enää enempää.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   3.11.25 16:36:26

En minäkään saa, tosin en käy missään sellaisissa paikoissa missä sitä teoreettisesti voisi saada. Missään kaupoissa tms tavispaikoissa en ole koskaan moiseen törmännyt. En ole nätti enkä hoikkakaan.

Lähettäjä: windy 
Päivämäärä:   3.11.25 16:37:49

”Ei – toinen on aina se miesmäinen rekkalesbo.”

Häh? :D Minulla on tuttavapiirissä pari lesboparia, molemmissa pariskunnissa molemmat osapuolet hyvinkin ns normaaleja kauniita naisia (pitkät hiukset, naisellinen pukeutumis- ja meikkaustyyli jne jne), ei kyllä miesmäistä osapuolta voi noista pareista ainakaan nimetä. Ulkoisesti ei yhtään millään tavalla voisi ketään heistä lesboksi olettaa.

Lähettäjä: hg 
Päivämäärä:   3.11.25 18:01:12

En tiedä, kun en ole niin kovasti kiinnittänyt asiaan huomiota. Minulle ei ole koskaan merkinnyt mitään se, kuinka kiinnostuneita miehet minusta ovat. Elämässäni on ollut paljon tärkeämpiä asioita, nuorenakin.

Lähettäjä: Lörppö 
Päivämäärä:   3.11.25 19:23:06

En, vaikka olen aina ollut sellainen perussöpö. Olen aina ollut jotenkin näkymätön.

Päivämäärä:   3.11.25 20:18:40

Ei-toivottua, ahdistelevaa "huomiota" varmasti saavat kaikki. Mutta sellaista miellyttävää huomiota, eivät varmaankaan saa kaikki. En kyllä itsekään saanut, toki tähän vaikutti sekin, että olin omituinen ja nyhjäsin paljon vain kotona. Mutta esimerkiksi opiskelupaikassa syntyi ihmisten välille seurustelusuhteita melkein kuin itsestään, minä olin kuitenkin näkymätön. Ei se kyllä oikeastaan minua haitannutkaan, pidin sitä niin itsestäänselvyytenä, että olen näkymätön.

Unkarissa kyllä sain huomiota jopa minäkin. Mutta ei se tarkoittanut mitään, se kuuluu kulttuuriin eikä tarkoita sitä, että ne miehet oikeasti olisivat kiinnostuneita.

Lähettäjä: Ssw 
Päivämäärä:   3.11.25 20:41:08

"Ei-toivottua, ahdistelevaa "huomiota" varmasti saavat kaikki. Mutta sellaista miellyttävää huomiota, eivät varmaankaan saa kaikki."

Ahdistelua en ole kokenut, mutta miellyttävää huomiota tulee edelleen. Vv-ikäinen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.