| 

Lähettäjä: pimpula  
                Päivämäärä:   3.11.25 11:03:23 
                 Mä olen 43-v. ja kyllä oon aina saanut huomiota. Yllättäen vasta nyt neljänkympin jälkeen oon saanut myös seksuaalissävytteistä sellaista. 

Oon koko elämäni ajan näyttänyt nuoremmalta kuin oikea ikäni (esim. 19-vuotiaana tultiin huolestuneena kysymään, mitä 12-vuotias tekee festareilla), mihin on vaikuttanut mm. pieni koko. Oon kai ollut sellainen perinteinen kiltti tyttö ja suosittua vaimomateriaalia. Mutta sänkyhommiin en ole oikein kelvannut, vaan fantasiat on toteutettu muiden kanssa tai ruutua tuijottaen, mikä on ollutkin mulle suuri suru. 

Nyt vanhemmalla iällä sain vähän muotoja peppuun ja rintoihin, ja kai sitten jotain iän tuomaa itseluottamusta. Nyt mä olen yhtäkkiä kurvikas - vyötärö jäi, mutta rinnat ja peppu pompahti paikalleen 8 kilon painonnousun ja urheiluharrastuksen myötä. Multa kysytään jopa nykyisin, onko mulla silikonit, mikä aiheuttaa tällaiselle entiselle A-kuppikerholaiselle omanlaistaan kognitiivista dissonanssia. 

Näin äkkiseltään puhelinta selatessa viimeisen kuukauden sisään mulle on viestitellyt kolme eri miestä, ja oon kuitenkin parisuhteessa (lasketaanko oma kumppani neljänneksi?). Ja ihan siis flirttiä ja seksiä olisivat vailla. Ottavat kohteliaasti kautta rantain yhteyttä kuulumisia kyselläkseen ja muutaman viestin jälkeen se oikea motiivi sitten paljastuu. 

Tää tuntuu oudolta myös siksi, että tämänkin ketjun mukaan mun pitäis olla nyt "juna meni jo" -iässä. Se ei vaan tunnu siltä eikä peilistä myöskään näytä siltä. 
 |