|
Lähettäjä: Hau
Päivämäärä: 3.11.25 03:26:13
Perinteinen eipä ole kohtutulehduksen vaaraa. Halusin aikanaan vajaa 5v nartulle totaalin ja lääkäri että olenko varma kun se kevyempi tulisi halvemmaksikin ja olisi nopeampi toimenpide ja toipuminen. Oli kevättä, käytin rokotuksella ja totesin että joo koiralla on ylipainoa ja emänällä myös ja ihan mun syytä koiran lihominen . Koiralla oli aina ollut helpot ja niukat juoksut ja ollu kovinkaan kiinnostunut uroksista ku kaverina. Sovittiin että syksymmällä sit seuraavien juoksujen jälkeen sopiva ajankohta.
Koira ja emäntä kunto ja laihdutuskuurille ja molemmilta paino putosi ja koira oli ihannepainossa ja eläinlääkäri kehui kuin kiva alkaa operoimaan NORMAALIPAINOISTA koiraa ja antaisi alennusta jos voisi :-) Kaikki meni hyvin ja kummasti tötterö päässä nolotti koiraa sen verran että rauhalliset liikkeet ja haha kun lokakuu ja sateita ja kylmääkin ostin hienon loimen jossa vatsakappale, oikein camokuvioinen! Koira monirotuinen isä norjanharmaa ja emä lapinkoira-belgianpaimenkoira ja kyllä on se belkkarin kaula, korvat ja kuono :-) Lautasantenni oli tuon tuosta pois ja haha kun ulos ja sai sen HIENON loimeen koira "tule apuun Anja minua rääkätään olen jo melkein liikuntakyvytön!" ;-D No poistetusta kohdusta löytyikin pienenpieni syövän esiaste joka ei olisi siinä pikaisessa tutkimuksessa näkynyt mikä tehdään siinä ns. tähystysoperaatiossa ja kohtu jää. Koira nyt 11v, ei ole virtsankarkailua saatikka tulehduksia ollut. Normipainossa pysynyt ja edelleen energinen terve koira ja paljon nuoremmaksi luullaan paitsi kuonossa jo vähän harmaata.
|