Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  vuosipäivälahja/ yllätys ideoita?

Lähettäjä: Ideat vähissä 
Päivämäärä:   2.11.25 21:50:59

Meillä on miehen kanssa kohta vuosipäivä ja olisi kiva jättää töihin lähtiessä yllätys keittiönpöydälle löydettäväksi. Usein olen ostanut tällaiseen tilanteeseen suklaata, kuivalihaa tai muuta vastaavaa miehelle mieluisaa herkkua. Vähän mietin lippuja yhteen tapahtumaan, mutta meillä on jo nyt 3 yhteistä musiikki tapahtumaa tiedossa ja liput ostettuna. Siinä tuntuu olevan jo liikaakin. Kumpikin tekee vuorotyötä ja lasten hoito ja työvuorot on hankala järjästää kovin tiuhaan. Illaksi en usko jaksavani järjästää mitään spesiaalia, koska mies on tuolloin kotona klo 23 aikoihin ja minulla soi kello 5.30 aamulla. Muutenkin tuntuu, että univelkaa kertyy tällä hetkellä sitä tahtia, että välillä epäilen liikkuvatko ajatukseni päässä mihinkään suuntaan.

Mikä siis voisi olla kiva yllätys? Mitään k-18 kamaa en voi jättää, koska vanhin lapsi on hetken yksin alakerrassa ennen kouluun lähtöä jos mies nukkuu pidempään.

Re: vuosipäivälahja/ yllätys ideoita?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   2.11.25 22:04:29

No se joulukalenteri.

Lähettäjä: Ideat vähissä 
Päivämäärä:   2.11.25 22:15:41

Minua ärsyttää miehen tapa käyttää joulukalenteria :) Useampana vuonna olen joko tehnyt hänelle itse kalenterin tai ostanut mieluistan. Yleensä aukaisee luukkuja noin 3-6.12 välisinä päivinä ja ehkä yhden luulun jossain kohtaa lähempänä joulua ja sitten se vain kerää pölyä. Vaikka muistittaisin kalenterin olemassa olsta ei mies innostu niistä.

Lähettäjä: Pii 
Päivämäärä:   2.11.25 22:32:17

"Luksus" aamupala. Hyvää kahvia termariin. Valmiit voileivät/täytetyt croissantit jääkaappiin. Tuoremehua. Hedelmiä, marjoja joko rahkan tai puuron kanssa. Lisäksi joku kiva viesti esim. "olet rakas".

Paremmat eväät töihin.

Joku koko perheen tapahtuma. Laskettelupäivä/kalastusreissu/...

Lähettäjä: Yhessä 
Päivämäärä:   3.11.25 09:02:20

Mä tekisin kans tuommosen paremman aamupalan valmiiksi, lisäksi hommaisin meille parina bodouir-tyyppisen valokuvauksen. Ollaan kerran oltu tämmösessä ja se oli ihanaa! Ei vaadi mitään poseeraustaitoja, kun ammattikuvaaja osaa ottaa kaiken ujostelun ja arat kohdat huomioon.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   3.11.25 09:04:58

No jotain herkkua. Sekä kortti jossa lupaus viedä porukka hohtokeilaamaan.

Lähettäjä: Autopesu 
Päivämäärä:   3.11.25 15:17:34

Lahjakortti johonkin luxus autopesuun.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   3.11.25 15:39:03

No, miksi ne pikkuherkut ei nyt kävis? Miksi pitää aina olla suurempaa ja hienompaa ja ikimuistettavampaa? Ei tarvi.

Lähettäjä: mii 
Päivämäärä:   3.11.25 15:57:04

"Lahjakortti johonkin luxus autopesuun."

Olis ainakin minun miehelleni melkoinen yllätys. Tosin ei positiivisessa mielessä. Miettisi varmaan, että mitä @!#$ä. Minä saisin varmaan sitten vastavetona mankelin lahjaksi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.