|
Lähettäjä: Bink
Päivämäärä: 3.11.25 06:22:34
Tutustuttiin opiskellessa, kun olin 19, mies pari vuotta vanhempi. Aluksi en voinut sietää häntä. Oli kaikin tavoin mulle vääränlainen; uudessa porukassa hiljainen, ylimielisen oloinen, pukeutui omituisesti, tyyli oli muutenkin mulle väärä ja oli liian lyhyt, vain sentin mua pidempi (voi noita lapsen pinnallisia ajatuksia). Kuukaudet kuluivat ja väkisin tutustuttiin. Yksissä bileissä mies teki aloitteen ja tässä sitä ollaan 21 vuotta myöhemmin. Aluksi näkeminen oli perhosen siipiä vatsassa, sydän hakkasi niin lujaa, että hengästyin pienellä kävelyllä. Aika alussa mulle tuli vahva tunne, että tässä on mun loppuelämän suhde. Se oli tosi luonnollinen tunne, joka vaan pälkähti päähän, että tässä tää nyt on ja me mennään naimisiin ja tehdään pari lasta jne. Muistan ekan kesän kun asuttiin erillään kesätöiden vuoksi, niin joka sunnuntai kun erotettiin, itkin ensimmäisen 30 min kotimatkasta ikävää. Ne oli suuria tunteita. 10 vuotta tapaamisesta mentiin naimisiin ja 16 vuotta sen jälkeen syntyi esikoinen. Nyt elo on tasaantunut, eletään aika haastavaa aikaa, paljon töitä ja lapset pieniä. Välillä tuntuu, että ilman miestä olisi helpompaa, vaikkei oikeasti ole. Arjessa rakkaus unohtuu valitettavasti, mutta kun saadaan järjestymään hetki yhdessä, niin vielä kipinä löytyy.
|