Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kohta mulla on syömishäiriö

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   2.11.25 19:29:46

Jotenkin tämä kun joka suunnasta tulee tietoa että tämä on haitaksi, no.. joku muu sanoo että se nimenomaan on hyväksi. Nyt vaikka esimerkiksi tämä maito asia. Joku asiantuntija sanoo että kaikkien olis parempi käyttää kauramaitoa. Joku muu sanoo että maito on parempi. Mut jos järjellä ajattelee, niin pidän sitä lehmän maitoa puhtaampana.

Must tuntuu et tuun hulluksi, kun en enää tiedä mikä on hyvä ja mikä on paha.

Re: Kohta mulla on syömishäiriö

Lähettäjä: Yoda 
Päivämäärä:   2.11.25 19:39:22

Otahan nyt hetkeksi breikki tietotulvasta (esim rajoita someja, jotka tuuttaa sulle moista, jätä uutiset aiheesta lukematta tms) ja syö sitä mistä sinä aidosti tykkäät.
Kaikki mitä elämässäsi syöt tai edes teet on aina jonkun mielestä väärin. Siksi jos mieli menee tuohon pisteeseen kannattaa vaan sulkea itsensä ukos moisesta hälystä hetkeksi ja keskittyä siihen mikä on sun oma mieltymys. Syömishäiriö on koko elämän pilaava päänsisäinen hel*vetti, jonne ei vahingossakaan kannata astua.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.11.25 19:55:03

Syö mitä haluat, kuolet joka tapauksessa.

Päivämäärä:   2.11.25 20:04:07

Niinpä. Mietin kyl mitä haittaa esim rypsiöljystä on

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.11.25 20:04:17

KauraJUOMA

Päivämäärä:   2.11.25 20:08:15

On se tarkkaa, puhuessa kuulee aika usein kauramaito. Vaikka on kaitajuoma...

Päivämäärä:   2.11.25 20:08:30

Kaurajuoma

Lähettäjä: rio 
Päivämäärä:   2.11.25 20:15:07

Syö kuule ihan just sitä mistä tykkäät :) Älä mieti liikaa, se ei selvästi tee hyvää sinulle. Nauti ruoasta!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.11.25 21:51:09

Kannattaa jättää kaikki tuollaiset otsikot lukematta jos ei perehdy siihen uutiseen oikeasti ja ymmärrä, mistä on kyse. Yleensä erot on marginaalisia ja tutkimuksissa on tutkittu äärettömän rajattua riskiä (tyyliin nää punkku tai suklaa vs sydäntaudit). Näitä tutkitaan, että löydettäisiin jotain outoa kemiaa, mikä saataisiin muutettua vaikka sydänlääkkeeksi.

Ihmisen elämä on niin monimutkaista, että on ihan turha henkilökohtaisesti lähteä viilaamaan ruokavalioitaan tuollaisten tutkimusten takia.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   3.11.25 05:07:41

Kriittinen ajattelu on sallittua.

Lähettäjä: Elina 
Päivämäärä:   3.11.25 06:00:23

En juo maitoa, mutta jos jotain käytän vaikka ruuanlaittoon niin normaali kevytmaito tai punainen maito. Laitoin ennen kauramaitoa kahviin ja siinä on sokeria, kaloreita ja laittaa vatsan kuralle. Paremman makuinen kahvi on nyt kun juon mustana. Ja kuohukerma ehdottomasti parempi kuin kaurakerma tai ruokakerma.

Sama jos katsot vaikka kaurajugurttien tuoteselosteita ja vertaat tavalliseen viiliin. Mitä lyhyempi tuoteseloste sen parempi. Noihin keinotekoisia gurtteihin on tungettu ties mitä epämääräistä moskaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.