Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Emmerdalen Tom

Lähettäjä: Belle 
Päivämäärä:   31.10.25 20:55:15

Katsooko täällä kukaan Emmerdalea?

Bellan ja Tomin suhde on ollut järkyttävää katsottavaa.
Olen elänyt samanlaisen miehen kanssa, noin kymmenen vuotta sitten pääsin hänestä eroon, eikä hengenlähtö todennäköisesti ollut kaukana.
Mikään tuossa tarinassa ei ole liioittelua, kuvio on täysin sama, jopa lemmikkieläimen kohtelua myöten.
Tämän juonenkäänteen käsikirjoittajan on täytynyt henkilökohtaisesti kokea sama.

Täytyi vain saada tämä kirjoitettua johonkin, sen verran repi vanhoja haavoja auki.

Re: Emmerdalen Tom

Lähettäjä: hyi 
Päivämäärä:   31.10.25 21:03:00

Katsonut silloin tällöin, ja sattumalta näin tämän jakson. Karmivaa miten yksi ihminen voi onnistua kääntämään kaikki muut uhria vastaan ja tekemään uhrista pahan syyllisen.

Ikävä kuulla aloittaja tarinastasi, toivottavasti olet onnistunut toipumaan hyvin.

Lähettäjä: Belle 
Päivämäärä:   31.10.25 21:17:57

Kiitos, nykyään voin ihan hyvin. Toipuminen on ollut pitkä prosessi.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   31.10.25 21:30:08

Seuraan sarjaa ja tuo juonikuvio alkaa jo kyllästyttää, ehkä liian pitkäksi vedetään.
Toki eihän ne tilanteet oikeassa elämässäkään välttämättä heti lopu vaan voi kestää vuosia.

Mutta hyvin toteutettu sarjassa tämäkin asia.

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   31.10.25 22:42:27

Sarjassa käydään paljon erilaisia kipeitä asioita läpi, varmasti vertaistukea monelle. On kyllä kauheaa jos joku oikeasti elää tuollaisessa parisuhdehelvetissä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.10.25 23:05:31

"Tämän juonenkäänteen käsikirjoittajan on täytynyt henkilökohtaisesti kokea sama."

Olen miettinyt samaa, tämän kirjoittanut todella tuntee tuon aiheen. Erittäin laadukkaasti ja todenmukaisesti toteutettu.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.11.25 01:26:12

En itse sen kummemmin katso Emmerdalea (tiedän vain muutamia hahmoja nimeltä), mutta perheenjäsen katsoo ja niinhän se olen minäkin sivusilmällä seurannut että mitä se Tom seuraavaksi tekee Bellelle. On kyllä niin ahdistava ja pitkään jatkunut tuo kuvio.

Täytyy aina muistutella itselleen että kyse on vain sarjasta kun alkaa niin raivostuttaa. Toivottavasti Tomille tapahtuu jotain kamalaa.

Lähettäjä: menti 
Päivämäärä:   1.11.25 09:57:42

olen myös kokenut tuon saman.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   1.11.25 16:37:16

En pysty katsomaan juuri tästä syystä, koska on aivan liian ahdistavaa..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.