Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi naiset pitävät enemmän suutelemisesta...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.10.25 20:52:45

...kuin miehet. Sehän on oikeastaan aika ällöttävää.

Re: Miksi naiset pitävät enemmän suutelemisesta...

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   31.10.25 22:11:37

On se ällöttävää jos se ei ole tilanteeseen ja tunnelmaan sopivaa. Mutta sitten kun tunnelma on kohdallaan niin onhan se huumaavaa.

Lähettäjä: Metris 
Päivämäärä:   31.10.25 22:21:07

Ällöttävää on, t. nainen.

Lähettäjä: hyi 
Päivämäärä:   31.10.25 22:29:02

Yleensäkin kaikki läheisyys saati sitten seksi toisen ihmisen kanssa on ällöttävää. Kaikki ne eritteet, limaisuus, hajut, epämiellyttävät tekstuurit, röyhtäily ja piereskely ynnä muu. Yäk. Kyllä on paljon mukavampaa ja hygieenisempää olla vaan yksinään

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.10.25 22:45:09

Eiköhän se ole ihan yksilöllistä. Ennen tätä väitettä kuvittelin sen olevan tyypillisesti juuri toisinpäin. Itse en välitä jatkuvasta suutelemisesta, mutta jokainen exä olisi tykännyt paljon enemmän. Samaten mitä kaveripiirin kanssa puhuttu, niin sielläkinpäin roolijaot samat. Oletko aloittaja nyt vain varma?

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   31.10.25 22:47:53

Itse olen kyllä havainnut, että miehet tykkäävät suutelemisesta enemmän kuin naiset.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   31.10.25 22:51:50

Minulla kokemusta vain yhden (ex jo kauan) kanssa ja täytyy kyllä sanoa että en oikeastaan pitänyt siitä.

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   1.11.25 00:39:22

Sitten kun löytyy se oikea tyyppi niin itse saan parhaat kiksit juuri suutelemisesta. Jos suutelu ei räjäytä tajuntaa niin kumppani on väärä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   1.11.25 07:16:56

Ihminenhän on rakennettu siten, että normaali ällötys toisen eritteitä kohtaan katoaa kun on kiihottunut. Jos siis ajatus jonkun suutelemisesta ällöttää, et ole tästä fyysisesti kiinnostunut.

Lähettäjä: riippuu 
Päivämäärä:   1.11.25 08:49:20

Riippuu tavasta. Mulla on nykyisin nenä niin usein sen verran tukossa, että sellainen kunnon kismailu on hankalaa kun meinaa happi loppua.Toisaalta on myös hankalaa jos toinen isolla suullaan koittaa se ammollaan innostua. En pidä yhtään siitä että ihan kuin puoli naamaani olisi uppoamassa toisen suuhun.

Lähettäjä: niinpä 
Päivämäärä:   1.11.25 09:33:08

Suutelun pointti on just se että pääsee testaamaan onko kumppani sopiva vai ei. On tullut vastaan todella komeita, miesmallin tasoisia ehdokkaita, ovat flirttailleet hyvin ja olleet muutenkin viehättäviä. Mutta suutelu ei sitten tunnu yhtään miltään. Ei jatkoon.

Sitten on ollut todella vaatimattoman näköisiä tavallisia keski-ikäisiä miehiä kaljamahoineen ja kaljuineen. Ovat sitten suudelleet niin että oikeasti meinaa lähteä jalat alta kun huumaantuu niin täysin. Sama meno jatkunut sitten sängyn puolella.

Eli jos suutelu ei kiinnosta tai ei tunnu miltään niin kumppani on väärä. En tajunnut tätä aiemmin, olin pitkään parisuhteessa missä ei suudeltu ikinä. Seksiä kyllä oli ja sitä kuvitteli että okei, tällaista tää nyt on. Ei mitään ihmeellistä mutta meneehän toi. Onneksi erosin ja pääsin aloittamaan ihan uuden elämän. Kaikenlaista tullut opittua sen jälkeen!

Lähettäjä: MH 
Päivämäärä:   1.11.25 13:31:52

Nuorena olin kovin ihastunut yhteen poikaan ja onneni kukkuloilla kun pientä viritystä alkoi olla. Ensimmäinen suutelukokemus oli kyllä niin pysäyttävä että homma tyrehtyi siihen. Suu ammollaan ja lehmänkieli lipomassa. Jäi kyllä mieleen. Myöhemmin sitten tullut niitä parempia kokemuksia.
Kyllä semmoinen kevyesti alkava kiusoitteleva suudelma antaa ihanan lupauksen. Sitten kun tunnelma kohoaa niin antaumuksellinen suuteleminen on ihanaa!

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   1.11.25 13:48:24

Mun mielestä tosi ällöä.

Lähettäjä: mmuah 
Päivämäärä:   1.11.25 13:50:46

Suutelu on taitolaji.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.11.25 16:36:59

En yleensä pidä suutelemisesta mutta kun olen ollut aivan hulluna mieheen, se on hurmaavaa.

Lähettäjä: Tilda 
Päivämäärä:   1.11.25 16:50:35

Meillä kyllä mies tykkää siitä paljon mua enemmän. Onneksi on hyvä suutelija.

Lähettäjä: b 
Päivämäärä:   1.11.25 16:52:28

komppaan nimimerkkiä "niinpä"!

Lähettäjä: inlööv 
Päivämäärä:   1.11.25 20:01:47

Kyl mä tykkään mun ukon kanssa suudella ihan antaumuksella. Jumaliste kun tää on siinä lajissa taitava.

Lähettäjä: Ei väärän kans 
Päivämäärä:   1.11.25 20:17:31

Eipä yleistetä.
Kuivat suudelmat ja jopa nopea kielen lipaisukin (ilman kuolavanaa) sinne tänne ja jopa huulille on ok, mutta joku kuolalutkutus likaisilla suilla ei kiihota.
Kerran hengailin miehen kanssa joka yritti aktiivisesti yhtyä suullaan KORVIINI. Kiva mies ja seksi oli ihan mahtavaa, mutta se aina otti tulet alle änkeytmällä kielellään korviini. Itselläni se kutitti ja oli kiusaannuttaavaa audionakin se luputus ja läiske.

Lähettäjä: Fifiö 
Päivämäärä:   1.11.25 20:56:09

Mun mielestä miehet on niitä suuteluintoisia.
Aikanaan yks deitti suuteli mua ja eritti niin paljon limaa suustaan että hyi hitto. En mä oikeen tykkää suudella edes.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.