Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten "surkastunut kaksonen" todetaan ja miten..

Lähettäjä: iik 
Päivämäärä:   31.10.25 15:46:27

..se poistetaan? Onko jollain kokemusta?

Re: Miten "surkastunut kaksonen" todetaan ja miten..

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.10.25 17:35:48

On kyllä, minulla, hävisi itsestään jälkiä jättämättä. Raskausultrassa elävä sikiö oli ehkä kolme senttinen, menehtynyt pari senttiä tai jonkun verran alle. Ei tehty mitään, jäätiin seuraamaan, en muista minkä vaiheen ulrassa toinen sikiö oli kadonnut. Näkisi kyllä papereista.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.10.25 18:54:09

Yhdellä tyypillä on kuollut veili selässä. Joku outo Pahka. Ei oo poistettu. Karmivaa

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.10.25 19:49:42

"Yhdellä tyypillä on kuollut veili selässä."

Minunkin tutulla. Poistettiin koska häiritsi retkeilyharrastusta kun ei voinut kulkea reppu selässä.

Lähettäjä: V***mainenexä 
Päivämäärä:   31.10.25 22:21:27

Samaten minun exällä, oli tämä niin kutsuttu loiskaksonen, aivan alaselässä. Semmoinen ns pieni näppylä, joka aika ajoin tulehtui ja sitä piti putsailla. Sieltä sai usein silloin kaivaa pikkunipun hiuksia pois. Hampaita ei sentään löytynyt. Oon lukenut, että niitäkin on jopa löydetty.

Lähettäjä: Mulla 
Päivämäärä:   31.10.25 22:35:58

Mulla alkoi 16-vuotiaana maha kasvaa (olin hoikka) ja hakeuduin gynelle. Aamuisin rakko täynnä olin kuin raskaana. Toisen munasarjan paikalla oli kysta kasvamassa joka patologisen tutkimuksen jälkeen sisälsi hiusta ja kynttä. Eli kaksonen. Jostain syystä aktivoitui kasvamaan kolmilokeroisena tuumorina ja ehti olla aika iso ennen poistoa (parin nyrkin kokoinen).

Lähettäjä: Joopajoo 
Päivämäärä:   31.10.25 22:36:28

Kertokaa nyt ihan oikeasti näistä kenellä muka kasvaa sisarus selässä ym paskaa.

Jos kohdussa ollessa toinen sikiö kuollut ja ns. sulautunut toiseen sikiöön ja toisen kasvaessa tämä mitättömän pieni siittiö pysyy kasvavan sikiön loisena. Toinen lapsi kasvaa ja syntyy ja aikuisena löytyy pahkura, joka mukamas kasvattaa hiuksia ym, niin miten on muka mahdollista, että jo kohdussa kuollut siittiö muka olisi näkyvän kokoinen pahkura aikuisessa ihmisessä, koska eihän se kuoltuaan enää mihinkään kasva?! Saati kasvata mitään hiuksia?!!
Eli nämä on kyllä täyttä softaa, että pikkusisarus muka kasvaa elävän sisaruksen mukana!

Lähettäjä: Pp 
Päivämäärä:   31.10.25 23:06:55

^^En nyt ihan ymmärtänyt viestiä, mutta eihän se siittiö mitään kasva, vaan sikiö. Sikiö todellakin voi sulautua toiseen, jolloin ihmisestä tulee ns. kimeeri, tai sitten siitä tulee loiskaksonen.

Lähettäjä: Pp 
Päivämäärä:   31.10.25 23:08:57

Siis siitä sulautuneesta sikiöstä tulee loiskaksonen..

Lähettäjä: Joopajoo 
Päivämäärä:   1.11.25 00:12:45

Joo, no olkoon sikiö. Mutta siinä vaiheessa, jos sitä ei ole edes ultrassa huomattu, niin sikiö ollut aivan jumalattoman pieni ja kuollut jo kohdussa. Miten mikään kohdussa kuollut joka jää toiseen ihmiseen loisimaan, voisi vielä vuosien jälkeen muka kasvatella hiuksia tmv, saati jos se on kuollut jo kohdussa pienenä sikiönä, jolloin mitään hiuksia ei edes ole vielä edes ollut?!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.11.25 00:14:30

Ei se kaksonen ole kuollut, vaan elävät solut tarttuvat jakautumisvaiheessa kaksoseen. Jonkinlainen solukehityksellinen poikkeama tapahtuu. Tämä on erittäin hyvin dokumentoitu lääketieteellinen ilmiö.

Lähettäjä: .-.-. 
Päivämäärä:   1.11.25 00:15:24

V***mainenexä
Lääkäri sanoi minulle, että ne ovat dermoideja kystiä. Eivät siis oikeita kaksosia. Ja tulevat yleensä alaselkää , liki pakaraväliä, etenkin karvaisille ihmisille. Tämä koska sinne alueelle helposti jää hiki ja lika hautumaan, mikä koteloituu jossain vaiheessa kystaksi karvatuppien kanssa.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   1.11.25 01:34:25

En tiiä mitä tuo edellinen selittää, mutta ihan tutkittu tosiasia on, että on ollut alkuraskaudessa kaksi alkiota, ja jonkin ajan päästä onkin yksi. se on yllättävän yleistä. sitten taas noi selässä kasvavat kyömyt ei ole ihan niin yleisiä.

Kaikenlaisia näppylöitä ihmisillä on, ei tarvii niitä kuvitella siskoiksi. Taas jos kuvittelee niin, ei ole tervettä, ja laitos on hyvä paikka.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.