| 
                Lähettäjä: Omalla Päivämäärä:   31.10.25 08:38:10

Aluksi luulin sen olevan hyvää. Mutta ei ollut, oli vain yhdenlainen performanssi ja täysin toisen käsikirjoittamaa. Näin jälkikäteen: minun roolini oli vain buustata siinä hänen egoaan, mutta omilla tarpeilla ja toiveilla ei ollut loppujen lopuksi mitään merkitystä, koska se toinen tiesi paremmin.

Heillähän on kovin kompleksinen suhde läheisyyteen ja hellyyteen. Esim. suutelemisen kokevat usein liian intiiminä. Eli sekin jäi aika pian puuttumaan.

Muutenkin läheisyys  oli vain yksi vallankäytön ja kontrolloinnin keino. Oma narsistini tiesi, miten tärkeää se oli minulle, joten alkoi jättää kokonaan pois. Laski varmaan, että mokailuiden jälkeen saisi minut sillä takaisin.

Sitten on vielä yksi pointti: narsistihan haluaa puolisosta äidinkorvikkeen ja siihen kuvioon seksi ei sovi kovin hyvin. Eli hankkivat mieluummin niitä rakastajia, joilla tietysti hoituu myös egon buustaus.

Ainoa, mikä minua lohdutti petetyksi tullessa, oli se, että eipä ainakaan ex-ystäväni saanut hyvää seksiä puolisoltani!

En voi suositella. Sitä on kuin vain joku pakollinen nukke niissä narsistin oman teatterin kulisseissa.
 |