Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paska ilmapiiri töissä

Lähettäjä: Töissä yteet 
Päivämäärä:   30.10.25 20:33:14

Onko muilla nyt huonontunut ilmapiiri töissä?

Meillä on yteet ja kaikki määräaikaiset sanotaan irti. Osa vakituisista. Kaikki paskat työntekijät saa kenkään. Olen yksi harvoista ketä jatkaa ja on määräaikainen. Oma työn kuva on spesiaali. Olen myös korkeasti kouluttautunut.

Minusta puhutaan pahaa selän takana. Työtehtäviini kuuluu vielä huomautella toisten virheistä. Tarkalleen minusta puhuu pahaa kolme ihmistä. Kaksi näistä saanut potkut. Yksi ja se pahin jää vielä. Vaikka sanonut olen hänen esimiehelle ei tämä ole loppunut. Jatkuu vain kaksi edellistä minun paikalla ollutta ovat lähteneet kiusaamisen takia.

Pohdin onko vaan minunkin pakko luopua unelma työstä. En jaksa tapella paikastani ja kuunnella ilkeitä puheita.

Re: Paska ilmapiiri töissä

Lähettäjä: i 
Päivämäärä:   30.10.25 20:40:23

Tai sitten opettelet tekemään työsi paremmin. Jos tehtäviisi kuuluu palautteen antaminen, niin sitäkin voi harjoitella. Esimerkiksi "virheiden huomauttelu" on melko huono tapa johtaa ja kehittää toimintaa.

Päivämäärä:   30.10.25 20:42:08

Tätä teen koko ajan. Käytän jopa tekoa älyä, jotta en kirjoita inhottavasti. Haluan olla kohtelias. Samoin sanon todella hieno varaisesti asiat. En sano pienistä virheistä mitään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.10.25 20:42:24

tunnen tuskasi. mulla saa asema mutta ajattele niin että ihan tahansa kuka ihminen tilallesi tulisi, saa se yhtä kylmää kyytiä.
ei se ole henkilökohtaista. se vithiulu on osoitettu sille edestamallesi persoonalle. ei sinulle ihmisenä.

Päivämäärä:   30.10.25 20:43:53

Et vaikuta kovin kohteliaalta.

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   30.10.25 20:45:31

Mikä ihmeen työ se sellainen on, jossa kaikki tekee virheitä jatkuvasti niin paljon, että yksi työntekijä erikseen palkattu niistä huomauttamaan?

Lähettäjä: Lupu 
Päivämäärä:   30.10.25 20:45:59

Kaikista ei ole johtajiksi tai edes pikkupomoiksi. Opettele nyt vaikka yhdyssanatkin alkuun ennen kuin alat leveilemään osaamisellasi... :D

Lähettäjä: Maija 
Päivämäärä:   30.10.25 20:56:08

Ihme asenne, että kenkää saaneet on paskoja.

Päivämäärä:   30.10.25 21:04:16

No näin se vaan on. Kuka sanoo antaa potkut hyvälle työntekijälle? Eniten meiltä on saanut potkuja laiskat ja huonot työtekijät. Ahkerat ja hyvät tyypit jäänyt.

Päivämäärä:   30.10.25 21:06:38

"Mikä ihmeen työ se sellainen on, jossa kaikki tekee virheitä jatkuvasti niin paljon, että yksi työntekijä erikseen palkattu niistä huomauttamaan?"

Pikkupomon pikkupomo. Yhdessä työpaikassa tämmönen sai neljässä kuukaudessa viisi ihmistä vaihtamaan työpaikkaa - kyllä, hän oli syy miksi porukka lähti, työporukka keskenään puhui asioista. Itse olin se viides, en tiedä miten jatkui sen jälkeen mutta tasaisesti sinne aina haetaan työntekijöitä samoihin hommiin.

Päivämäärä:   30.10.25 21:09:39

Kyllä meillä yt-neuvotteluissa on lähtenyt myös hyviä tyyppejä.

Päivämäärä:   30.10.25 21:36:32

"LähettäjäLupu

Päivämäärä30.10.25 20:45:59

Kaikista ei ole johtajiksi tai edes pikkupomoiksi. Opettele nyt vaikka yhdyssanatkin alkuun ennen kuin alat leveilemään osaamisellasi... :D"

Anteeksi nyt vain aloittaja, mutta minä mietin samaa. Että korkeakoulutetulla tuollainen kirjallinen ulosanti.

Päivämäärä:   31.10.25 03:36:41

Noin huonoa suomea kirjoittavaa ei voi ottaa tosissaan. Lisäksi harvinaisen ruma asenne muita työntekijöitä kohtaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.