Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Liikkuva patti sisuksissa?

Lähettäjä: epätyypillinen 
Päivämäärä:   30.10.25 16:42:51

Olen vuoden-pari tuntenut mahan alueella (sisällä, ei ihan ihon alla) ehkä peukalonpään kokoisen tai vähän isomman, kiinteydeltään lähinnä kuoretonta keitettyä kananmunaa vastaavan patin, joka liikkuu painettaessa alta pois ja esim. puolelta toiselle sen mukaan, missä asennossa olen. Ihan alavatsalla en ole sitä tuntenut, vaan about lonkkaluiden välisen linjan yläpuolella.

No, sain omaolosta ajan terkkalääkärille ja sinne mennessä oli tietty just menkat päällä ja mahan turvotusta, eikä sitten onnistuttu löytämään koko pattia. Sain kuitenkin lähetteen ylävatsan ultraan. Yllätys yllätys ei näkynyt mitään, tosin ultraaja sanoi ettei mahalaukkua ja suolistoa näy juurikaan kaasun takia. Pattia ei myöskään taaskaan saatu tunnusteltua. Itse kotona pystyn sen useimmiten löytämään. Kipeä ei ole, voi aavistuksen aristaa jos on just tuossa kylkiluitten yhdistymiskohdan alla. En sitten tiedä voiko esim. satunnainen ummetus, närästys tai sellainen hiukan täysi olo vaikkei olisi syönyt paljon, johtua tästä.

Nyt vaan mietin tässä lääkärin lausuntoa odotellessa, että kuvitteleeko ne nyt minun keksineen patin omasta päästäni ja lopetetaanko tutkimukset, kun ei kahdessa eri tutkimuksessa ole löytynyt mitään, vai tuleeko vielä lisätutkimuksia?

Re: Liikkuva patti sisuksissa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.10.25 17:29:29

Ei me voida tietää. Mutta järjellä ajateltuna tutkituttaisin kyllä patin kunnolla nyt enkä jäisi enää odottelemaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.