Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä pankki ?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   30.10.25 16:37:18

Nettipankkia käytetään (mutta ei mobiileja yms.), kolme tiliä tarvitaan, muutama laina löytyy (mitä olisi nyt tarkoitus yhdistellä eli tarjouksia pyytää), luottokortti ja muuten kahteen tiliin perus pankkarit -mutta mikä pankki ? voidaan vaihtaa vakuutuksia tms. jos jollain saa kulut, edut yms. järkeviksi ja niitähän voi netissäkin vertailla, mutta kuulisin myös suosituksia ja epäsuosituksia!

Re: Mikä pankki ?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.10.25 16:41:44

Se vertailu pitää jokaisen tehdä ihan itse, kun lainan tai sijoitusten määrä, käytettävät tuotteet, vakuutukset jne vaikuttaa tosi paljon hintoihin.

Itse olen ollut Nordeassa viimeset 15 vuotta, lähden sieltä heti kun asuntolaina on maksettu. Op on varmaan mun seuraava pankki, mut saa nähdä.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   30.10.25 19:14:45

Saako kysyä miksi lähdet ? Tai millä perustein op olisi valikoitumassa seuraavaksi ?

Päivämäärä:   30.10.25 19:34:10

op on vehkeestä. jos nainen hakee lainaa, oli käyttötarkoitus mikä vaan, niin kysytään eikö se mies voisi tulla lainan hakijaksi myös.
miehiltä ei sitten kysytä tulisko vaimoke mukaan.
näitä kokemuksia sitten riittää ihan kuukkelin kauttakin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.10.25 19:47:16

Itse olin tyytyväinen op:n asiakas vuosia kunnes hain lainaa (20 000) enkä vakityössä 4000 kk-palkalla ilman mitään velkoja saanut. S-pankista sain ja vaihdoin sinne. Olisin saanut myös Nordeasta, mutta siellä on tosi usein käyttökatkoja.

Päivämäärä:   30.10.25 19:52:04

Vaihdoin Nordeaan reilu 10 vuotta sitten, kun ostin taloni. OP:lla juurikin tuollaista kohtelua, jota ylempänä kuvattiin…Ihan tyytyväinen olen Nordeaan ollut.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.