|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 30.10.25 12:06:36
Olin ainoa pienessä porukassa jolla oli tarhaikäinen lapsi(muilla ei lainkaan lapsia, tai jo aikuiset lapset) ja useita kertoja kyselin muiden toiveita joulun ajan vapaille. Itsellä oli tietyt päivät mielessä ja tiedustelin voisinko pitää ne vapaata, mutten saanut toisilta mitään kommenttia, kuin etteivät vielä tiedä tms. Tarhasta oli ilmotettu määräpäivä milloin sinne täytyi joulunajan hoitopäivät ilmoittaa, enkä edelleenkään saanut töissä tyypeiltä mitään kommenttia tai heidän toiveitaan selville, ilmoitin sitten heille, että no ok, minä pidän nämä päivt vapaata ja ilmotin ne tarhaan.
Tästä sitten alkoi parilta naiselta vihanpito minua kohtaan, tiuskivat jos kysyin jotain työasiaa ja olivat kuin eivät huomaisikaan. Lopulta meni hermot ja kysyin yhdeltä suureen ääneen niin että toimitusjohtajan vaimokin tämän kuuli "Onko sulla Anneli kaikki ihan kunnossa, onko jotain huolia? Olet ollut aika kiukkuisena?". Kiukuttelija hämmentyi aivan täysin ja lopetti kiukkiamiset ja toimarin vaimo samaan aikaan kahvitilasta kahvia hakiessaan hymyili mulle hyväksyvän tietävästi.
|