Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Elämäni on yhtä epäonnistumista

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   29.10.25 21:32:28

Yritän oikeasti parhaani, mutta nyt läikkyy yli. Ahdistaa koko aika, tuntuu että kaikkea on koko aika ihan liikaa,mikään ei tunnu onnistuvan ja kaikki kaatuu päälle. En saa edes laihdutusta onnistumaan.
Edellisenä päivänä jo inhottaa kun tietää että seuraava päivä on taas vaan yhtä ja samaa ahdistusta.
Unohtelen jatkuvasti asioita.
Saan jatkuvasti nykyään popsia beetasalpaajiakin rytmihäiriöihin, nekin ahdistaa.

En tiedä kelle pitäisi puhua, en tiedä mitä pitäisi muuttaa ja millä voimilla. Niin sen takia päätin tänne sitten.

Re: Elämäni on yhtä epäonnistumista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.10.25 21:53:20

Onko sulla jostain syystä nyt normaalia enemmän stressiä? Voiko niille stresseille mitään, onko ne tilapäisiä?

Ainakin silloin kun on kova stressikausi, pitäisi pyrkiä nukkumaan ja syömään hyvin että fyysiset palikat olisi keholla kunnossa. Monivitamiini on kans sellainen mitä kannattaa napsia.

Ne ei auta itse elämäntilanteeseen mutta olen kokenut sen mitä tapahtuu jos kovan ahdistuksen ja stressin keskellä vielä ignooraa täysin terveyden ja se ei ollut hauskaa.

Lähettäjä: u 
Päivämäärä:   29.10.25 22:09:05

Pystytkö ottamaan vaikka sairaslomaa? Tilanteesi kyllä kuulostaa sellaiselta, että siihen ei viikko tai parin hengähdystauko auta. Mutta yritä, jos saisit apua ja mietittyä arkeasi uudelleen. Tsemppiä!

Lähettäjä: Seija 
Päivämäärä:   29.10.25 22:11:12

Mulla on täällä ihan sama tilanne. En keksi mikä oikein voisi auttaa. Oon ihan loppu, mutta pärjätä vain pitää.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   29.10.25 22:11:35

Minulla oli viimekesänä samoja oireita, tosin ilman rytmihäiriöitä, ja diagnoosiksi tuli loppunpalaminen. Ihan yleislääkärin vastaanotolla kävin, ja hän käski rauhoittaa kotielämääni. Se on auttanut paljon, mutta vieläkin huomaan välillä, etenkin silloin kun töissä on rankkaa syystä tai toisesta, etten ole vieläkään täysin toipunut siitä.

Päivämäärä:   29.10.25 22:14:40

On ja ei. Osittain ihan tavallisia asioita, lapsilla kaiken maailman tutkimuksia ja tuen tarpeen arviointeja. Vuokra asunnosta pitäisi hankkiutua eroon, mutta ensin pitäisi päästä vuokralaisesta eroon. Pelkkä irtisanominen vaati haastemiehen. Vuokrat rästissä ja kämppä pilalla.
Ukkokin alkanut ärsyttää kun senkin puolesta saisi olla kaikki tekemässä.

Päivämäärä:   29.10.25 22:17:27

Mulla ei ole töissä tällä hetkellä epätavallisen rankkaa, mutta osasyyllinen se toki on.
Siskokin ehdotti parin päivän saikkua, mutta en tiedä mitä se auttaisi. Työt vaan kasaantuisi. Pakko vaan koittaa jaksaa.
Pienten lasten kanssa kämppä räjähtää aika nopsasti käsiin vaikka en ainoa aikuinen kotona olekaan. Suurin meratyö kuitenkin on minulla.
Ja nyt pelkään että kuolen ylipainoonkin jos en saa sille asialle tehtyä jotain. Mutta aivot 100% täynnä ni millä siitä toisen 100% vielä irrottaisi elämäntapamuutokselle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.