|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 30.10.25 11:41:06
Isäni on ollut alkoholisti koko elämäni ajan. Aika ajoin yritin saada laivaa kääntyminen ja viimesin kerta oli, kun annoin nähdä selvänä päivänä lapseni ja kerroin että tämä on ensimmäinen ja viimeinen kerta kun näkee minut ja lapsenlapsensa, jos ei mene nyt hoitoon. Ja arvata saattaa, eipä auttanut.
Tämän päivän jälkeen, en häneen ole yhteydessä, en puhu kun hänet nään. Vaarin hautajaisissa sukumme joutui tämän takia järjestelemään paikkamme toisista päistä huoneista ja estämään hänen kännisekoilut sieläkin minua kohtaan. Vaikka se tuntui todella kurjalta tehdä näin, olen enemmän kuin tyytyväinen ratkaisuuni. Kitatkoon keskenään, minun ei tarvitse siinä olla enää mukana, eikä lapseni tiedä kyseistä henkilöä enkä hänestä heille puhu. Olivat niin pieni, etteivät edes muista nähneensä koko henkilöä.
Osoitteet ja numerot ovat salaisia, eikä sukukaan suostu niitä hänelle kertomaan.
Eli tiivistettynä voisi kysyä, mitä ja minkälaista elämää SINÄ haluat? Alkoholismia et voi toiselta poistaa, joko olet sivusta seuraaja tai jätät hänet omien valintojensa äärelle.
|