|
Lähettäjä: mo
Päivämäärä: 29.10.25 11:26:56
ilusta. Sanonut minulle. Hoono soomi, mutta selvästi tämän asian ilmaissut. Meitä on vajaan 10 hengen suhteellisen toistuva porukka osastolla, pientä vaihtelua päivittäin mutta esim. hän ja minä olemme vakiokalustoa.
-Valittaa joka kerta, kun eräälle työpisteelle (kahden ihmisen kone) tuodaan meille hoidettaviksi painavaa tavaraa. Vinkuu ja valittaa. Ei pysty neutraalisti suhtautumaan tähän viikoittaiseen asiaan, joka kuuluu normaaliin työhön ko, koneella.. Minua ei kiinosta katsoa sitä turvan vääntelyä eikä kuunnella vinkunaa joka jeesuksen kerta. Kielimuuria on, niin suoraan suomeksi laukominen ei välttämättä suoraan mene tajuntaansa.
-Välttelee yhtä tiettyä konetta, ts. ei mene sinne, koska siellä tulee se hiki. Normaali osaston kone, jolle saapuva tavara itsessään ei kovinkaan painavaa ole, mutta matsku kerää lämpöä itseensä eli hiki tulee sille, joka sillä koneella on. Kaiken lisäksi tämä kuuman tavaran kone sijaitsee sellaisen koneen vieressä, jossa myös tulee hiki. Tämä yksi henkilö välttelee tätä puolta hallia siksi, että jos kuuma tavara loppuu, niin helposti "joutuu" tälle toiselle hikeä aiheuttavalle koneelle.
-Eräällä ei hikisellä työpisteellä on aina ollut tapana toisen koneella olijoista ottaa hoitaakseen samalla lähellä sijaitsevan tavaran vastaanotto-osastossa tavaraa lastaavan jeesaaminen eli täysin rullakoiden poisvienti. Niitä kun ei ehdi se lastaaja yksinään viedä, työpisteen luonteen takia. Tämä aloituksessa mainittu henkilö sivuuttaa tässä kevyellä koneella ollessaan, täysin tämän jeesamistehtävän. Latoo vaan kevyttä tavaraa kuulokkeet korvissaan. Eli jos toinen henkilö hänen vieressään ei hoitaisi jeesaamista, ei kukaan auttaisi lastaajaa vaan vastaanotto-osasto menisi tukkoon.
-Yo. kappaleeseen viitateen, henkilö kyllä tietää millainen piste se vastaanotto-osasto on. On pari kertaa ollut siellä, mutta siellä tulee se hiki...
Onko asiallista minulta avautua aiheesta pomolle? Kun mietin, että entä jos hänellä on jokin fyysinen rajoite, ettei siksi tee näitä, vaikkakin on myös sanonut ettei hiki miellytä? Minulle ei tietenkään
Tämä on sama henkilö, joka töhöili hajuvetensä kanssa taannoin. Sama kaveri tuli kesän ajan vähintään 1 kk 1 vk ajan 2-3 min myöhässä työpisteelle joka päivä vuoron alkaessa, koska ajatteli voivansa niin tehdä. Perseily loppui tässä, kun sanoin pomolle asiasta heti pomon tultua lomalta.
Tuntuu vaan, että aina olen valittamassa samasta ihmisestä, mutta minkä sille mahdan että sama henkilö perseilee..
|