Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies kusetti ja nyt minua hävettää 2

Lähettäjä: Lovefool 
Päivämäärä:   29.10.25 09:09:12

"Nolona oleva ihminen koittaa hyvitellä, tehdä jotain sen eteen ettei toiselle jää huono mieli.

Tuo mies ei ole pätkääkään kiinnostunut, sitä ei kiinnosta vaihtaa kanssasi edes muutamaa sanaa."

Se että on ylipäätään joutunut noloon tilanteeseen, johtuu puutteellisista ihmissuhdetaidoista. Tällöin on ihan normaalia että eka ajatus on karata ja lakaista asia maton alle, kun ei kehtaa edes pahoitella, kun ei ole vaan osaamista toimia oikein. On minullekin joskus teininä käynyt niin että mieluummin vaan luikin pakoon kun hävettää niin hitosti. Enää en tekisi niin.

Ja tietenkin on mahdollista että taustalla on jotain muuta mitä en nyt ymmärrä kun sitä kukaan ei minulle kerro.

Re: Mies kusetti ja nyt minua hävettää 2

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   29.10.25 09:15:06

"Tokikaan kyse ei mitenkään voi olla siitä, että yhtäkkiä miehelle paljastui jotain, joka aiheutti totaalisen kiinnostuksen lopahtamisen"

Aika merkittävän paljastuksen on aloittaja saanut miehelle läväyttää, että kiinnostus lopahtaa yhtäkkiä. Ja kaikkihan me tiedämme että ihastunut ihminen sivuuttaa aika merkittäviäkin redflagejä alkuvaiheessa.

Mies oli vaan peluri ja halus pöksyihin. Kun pidit rajoistasi kiinni, mies kyllästyi vokotteluun ja suuntasi kohti muita apajia. Sussa aloittaja ei ole muuta vikaa kuin se että tiedät arvosi ja pidät niistä kiinni

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   29.10.25 09:32:46

"
Se että on ylipäätään joutunut noloon tilanteeseen, johtuu puutteellisista ihmissuhdetaidoista. Tällöin on ihan normaalia että eka ajatus on karata ja lakaista asia maton alle, kun ei kehtaa edes pahoitella, kun ei ole vaan osaamista toimia oikein. On minullekin joskus teininä käynyt niin että mieluummin vaan luikin pakoon kun hävettää niin hitosti. Enää en tekisi niin."

Eli haluat roikkua aikuisessa ihmisessä, joka käyttäytyy kuin teini? Ota ne vaaleanpunaiset lasit päästä pois, jooko?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   29.10.25 09:45:08

"Aika merkittävän paljastuksen on aloittaja saanut miehelle läväyttää, että kiinnostus lopahtaa yhtäkkiä."

No ei kyllä tarvii olla mikään merkittävä paljastus. Mitä ihmettä nyt ihmiset :D Naisten jos kenen luulisi tietävän, miten pienistä asioista kiinnostus voi lopahtaa. Ei luulisi olevan mikään uutinen.

Justhan joku täällä kertoi miehestä, joka oli dumpannut naisen koska kuuli tämän pieraisevan...

Joo ja itse olen lopettanut tapailun koska mies mässytti syödessään. Alkoi vaan ällöttää koko tyyppi vaikka aika kiihkeää oli ollut ennen kuin mentiin ekaa kertaa syömään yhdessä :D

Päivämäärä:   29.10.25 09:54:50

En halua roikkua vaan koen että olen sen arvoinen että ansaitsen selityksen.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.10.25 09:56:51

Mitä luulet selityksen auttavan?

Lähettäjä: Kerstin 
Päivämäärä:   29.10.25 10:03:02

Miestä hävettää. Se pisti koko repertuaarinsa peliin, esitti niin mukavaa ja kiinnostunutta. Pelkästään p*llun takia. Kun sitä ei lohjennut tarpeeksi nopeasti, oli aika siirtyä seuraavaan kohteeseen. Jos minä olisin sumuttanut jotakuta oikein huolella jotain saadakseni, luikkisin minäkin pakoon.

Kaikesta päätellen Lovefool nieli kaikki ne jutut ja elättelee vieläkin toiveita, vaikka omin silmin näkee, että mies on ihan törppö. Ei paljon järki päätä pakota, kun pitää yrittää selitellä toisen huonoa käytöstä parhain päin. Oikein kerjäämällä kerjäät verta nenästä, kun et voi vaan antaa asian olla.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   29.10.25 11:10:53

"No ei kyllä tarvii olla mikään merkittävä paljastus. Mitä ihmettä nyt ihmiset :D"
No jos oikea kunnon kiinnostus ja ohastus ja parisuhdeajatukset hälvenee jonku pienen merkityksettömän asian takia, niin ei alun alkaenkaan ole ollut kunnolla kiinnostunut. Oletko koskaan kuullut niistä vaaleanpunaisista laseista? Silloin ei ärsytä mikään

Lähettäjä: E. 
Päivämäärä:   29.10.25 12:32:35

Mies on voinut olla myös narsisti. Rakkashuijaritkin, siis ihan ne rikolliset rahan perässä rakkautta esittävätkin usein ovat. Osaavat esittää todella miellyttäviä ja osaavat vetäistä juuri oikeista naruista, myös manipuloida. Ehkä olitkin sellainen ihminen, josta koki että ei voi kontrolloida sinua, joten menetti mielenkiinnon. Hän olisi joka tapauksessa menettänyt mielenkiinnon, sitten kun olisi saanut sen mitä haluaa. Siinä tapauksessa kannattaa kiittää onneaan, että mies katosi kuvioista.

Päivämäärä:   29.10.25 12:52:07

Se auttaa siten että saan hommalle pisteen ja asian pois päiväjärjestyksestä. En tosiaan elättele mitään toiveita enää, en edes antaisi uutta mahdollisuutta vaikka anelisi koska luotto meni täysin.
Minusta mies on ihan kohtuullista pistää ns. vastaamaan teoistaan siinä määrin että kohtaa minut silmästä silmään, kuulee minun suustani että en kokenut hänen tekoaan reiluksi ja sitten saa sönköttää oman versionsa tapahtuneesta. Ajattelen että arvostan silloin itseäni kun toimin niin.

Päivämäärä:   29.10.25 12:58:01

Ja jos mies ei suostu?

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   29.10.25 13:03:29

Jos tunnet tarvetta toimia noin, sen kun annat mennä. Mies ei välttämättä puhu totta, mutta kunhan suhtaudut juttuihinsa sen mukaan, eipähän tarvitse miettiä asiaa enempää.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   29.10.25 13:18:40

Arvostat itseäsi myös silloin, jos annat asian olla. Kaikkiin ei kannata käyttää arvokasta aikaa elämästään. Mies tuskin muuttuisi kohtaamisen jälkeen.

Päivämäärä:   29.10.25 14:33:04

Jos mies ei suostu eli käytännössä siis jos kävelisi vaan pois sanomatta sanaakaan.. Pidän tätä vähän epätodennäköisenä mutta jos tosiaan näin kävisi niin olisihan sekin itselleni myös tietynlainen vastaus. Hyvin selkeä sellainen, että ei kannata nähdä enempää vaivaa moisen totaalisen kehityskelvottoman yksilön kohdalla. Eli peli selvä, ja unohdan asian. Mutta oletan että edes suht normaali ihminen jää kuuntelemaan mitä toisella on sanottavana (mikäli asian ystävällisesti kiihkoilematta esittää)

Toisaalta mitä tahansa hän vastaisikin, lähtökohtaisesti suhtautuisin tietenkin kriittisesti. Koska todellakin voi suoltaa mitä vaan soopaa. Mutta saisin ainakin sanottua mitä on mielen päällä, ja jälleen - peli selvä ja voin unohtaa.
Ajattelen että kannattaa toimia silleen miten itsestä tuntuu hyvältä ja oikealta. Ja tällainen toimintatapa olis jotenkin linjassa kaiken muunkin elämänkatsomukseni kanssa. :)

Päivämäärä:   29.10.25 14:33:46

Sitten ei muuta ku tulta päin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.