Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kampaajalle hiukset leikkauttaa, pitääkö pestä

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   28.10.25 16:43:23

On kyllä ongelmat taas. Huomenna menen leikkauttaa hiukset. Varauksessa lukee et pesu kuuluu hintaan. Mutta viimeks kun kävin (toisella) ei pessyt kun kävin. Aikaakin olis ollu hyvin kyllä.

Kun eilen pesin jo hiukset, niin viitsisi tänään taas pestä kun ei nää nyt ole likaiset.

Re: Kampaajalle hiukset leikkauttaa, pitääkö pestä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.10.25 16:46:03

Yleensä se kampaaja kysyy pestäänkö. Ja jos ei kysy niin voi sanoa, että pestään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.10.25 16:46:40

Ei ne aina puhtaita hiuksia pese, mikset sanonut, että haluat pesun?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   28.10.25 16:52:17

Yleensä olen pessyt itse, jos on pelkkä leikkaus kyseessä. En tykkää siitä, että joku muu pesee. Lisäksi mun kampaamokäynnin hinta on pk-seuduksi tosi alhainen pitkille hiuksille, 30-35 e,varmaan osittain tämän takia.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   28.10.25 17:05:22

Niillä, joilla käyn, pesu kuuluu myös hintaan, eikä koskaan edes kysytä pestäänkö vaan kehotetaan vain siirtymään pesutuoliin. Toki siitä varmaan saisi kieltäytyä, jolloin vain kasteltaisiin tarpeen mukaan. Kai se hinta silti olisi sama, kun ei hinnastossa muuta ole määritelty.

Lähettäjä: Sipi K 
Päivämäärä:   28.10.25 18:25:58

Onko tosiaan luetun ymmärtäminen noin heikkoa?
Pesu kuuluu hintaan.
Se tarkoittaa, että hiusten pesu kuuluu hintaan. Eli kampaaja pesee samaan hintaan hiukset.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   28.10.25 19:09:11

Sioi k, kyllä me lukea osaamme. Minä vaan olen saanut alennusta, kun aikani on ollut lyhyempi. Koskaan en ole maksanut listahintaa, mikä varatessa on näkynyt.

Aloittajan tilanteessa oletan, että pesu tehdään ilman muuta, kun edellisestä on jo kaksi päivää. Jos taas hiukset pestään samana aamuna ennen käyntiä, niin ei ole tarpeen. Ja kuten sanottu, olen saanut silloin halvemmalla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.