Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Muuttaako asuntoon jonka pihaan ei paista?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.10.25 19:48:24

Vai onko typerä syy olla ottamatta asuntoa? Asun tällä hetkellä asunnossa johon paistaa terassille koko päivän. Valitettavasti joudun muuttamaan. Olen menossa katsomaan asuntoa enkä vielä tiedä mihin suuntaan terassi on. Mietin jättääkö ottamatta jos pihaan ei paista. Olen kesällä aamusta iltaan ulkona jos paistaa mutta en viihdy pihalla jos se on varjoisa. Ottaisitko itse asunnon jos piha on varjoisa (jos pidät lämmöstä)? Vai odottaako kunnes ehkä löytyy asunto jossa on aurinkoinen piha?

Re: Muuttaako asuntoon jonka pihaan ei paista?

Lähettäjä: Suksija 
Päivämäärä:   27.10.25 20:12:35

Nämä ovat ajatuksia, jotka sinun on ihan itse mietittävä. Kukaan muu ei voi päätöstä tehdä puolestasi.

Miltä se tuntuu, jos aurinko ei paista? Koetko että auringonpaiste on sinulle elämässäsi tärkeää? Miten elämäsi muuttuisi? Mikä on se arvo, joka tasapainottaisi tätä puutetta? Pystytkö odottamaan?

Päivämäärä:   27.10.25 20:13:55

Lähinnä mietin onko typerää jättää asunto siksi ottamatta. 5 kk aikaa löytää asunto ja muuttaa ja hirveästi ei ole asuntoja tarjolla.

Päivämäärä:   27.10.25 20:14:50

Kesällä menen ulos heti aamusta kahvilla ja viihdyn koko päivän kun paistaa, ellen ole muissa menoissa. Tuntuisi tylsältä aina lähteä kotoa johonkin missä paistaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.10.25 20:23:38

Minä ostin talon, jonka pihaan paistaa kesällä aamusta n. Klo 19 asti. Ja voin kertoa että harmittaa silti ihan vietävästi, kun viereiselle pellolle paistaa vielä useampi tunti aurinko mutta omalle pihalle ei.. vaikka siis koko päivän on auringossa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.10.25 22:11:33

Ei ole typerä syy jättää ottamatta, hyvä piha on puoli asuntoa. Tietysti jos nyt on pakkomuutto edessä ja tuo katsottava asunto on sisätiloiltaan mieleinen, niin saattaisin ottaa sen huonosta pihasta huolimatta ja jatkaa muuton jälkeen oikeanlaisen asunnon etsintää ajan kanssa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.