|
Lähettäjä: Aloittaja
Päivämäärä: 27.10.25 18:34:27
Minulla on kotona hevoset. Joten pakko olla näppärä monessa. Eli pidän pihat ja hevosten tilat siistinä. Harrastan myös hevosilla. Minulla on asiallisesti huolletut harrastuspaikat , laitumet jne. Ja olen paikallisten ihmisten kanssa hyvissä väleissä, tarvitessa saan esim.traktoriapua, eläinten kanssa apua jne. Ja yksityisten maanomistajien kanssa ollaan sellaisissa väleissä, ettei esim.hevoset aiheuta heissä närää.
En huutele missään siitä, kuinka pidän paikat kunnossa tai muutoinkaan korosta mitään elämässäni. En hehkuta somessa ( en juurikaan someta) Toisinaan arki menee suorittamisen puolelle kyllä, koska niin paljon asioita jotka pitää pitää kuosissa, mutta toisaalta sitten on kiva harrastaa taas. Ja olen avulias muille ihmisille, auttanut hevosjutuissa kuin myös ihan muissa jutuissa. En ole tungetteleva, enemmän ihan varmasti omissa oloissani viihtyvä, mutta normaali sosiaalisuus löytyy kyllä kohdatessa.
Miksi siis teitä äsyttäisi tällainen ihminen niin että puhutte pahaa kylillä? Olen asunut täällä jo niin pitkään, ettei kyse ole siitä etteikö minua "tunnettaisi".
|