Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hiusvärien hoitoainepussi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.10.25 17:03:42

Ainakin joskus hiusväripurkeissa oli mukana hoitoainepussukka joka olikin todella jytyä ja tehokasta. Muutti hiukset aivan silkiksi.

Onko mitään varsinaista hoitoainetta joka tekisi hiuksista samalla tavalla aivan silkkimäiset? Muistan että joskus vielä 15v sitten mulla oli tavallisia purkkihoitoaineita joista joistan tuli suihkussa tunne kuin hiukset olisivat ihan silkkimäisen soljuvat. Tätä tunnetta en ole kokenut mistään hoitoaineesta enää aikoihin. Pitääkö ostaa hiusväripaketteja ja viskata värit vaan pois...

Re: Hiusvärien hoitoainepussi

Lähettäjä: euwd 
Päivämäärä:   27.10.25 17:05:51

Olaplex? Ainakin se silottaa ja kiillottaa.

Ne hiusvärien hoitoaineethan on usein silikonipitoisia eli ei todellakaan hyväksi hiuksille.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.10.25 18:02:24

^ Se, onko silikoni hyväksi hiuksille vai ei, riippuu ihan hiustyypistä.

Päivämäärä:   27.10.25 18:06:30

Kerastasen shampoo ja hoitoaine hiustyypin mukaan käyttöön niin on jopa parempi. Etsin kans pitkään mun hiusvärin mukana tulevan hoitoineen kaltaista mut sit aloin investoida noihin Kerastasen tuotteisiin enkä enää vaihda

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   27.10.25 19:10:36

https://www.lorealparis.fi/elvital/hyaluron-plump/hoitoaine-250ml

Tämä!! Sori en jaksanut linkittää kun ei se kuitenkaan toimi.

Päivämäärä:   27.10.25 19:15:01

"https://www.lorealparis.fi/elvital/hyaluron-plump/hoitoaine-250ml. Tämä!! Sori en jaksanut linkittää kun ei se kuitenkaan toimi."

Kiitti vastauksista. Mulla itseasiassa on JUURI NYT tuota linkattua hoitoainetta ja aivan päinvastainen mitä etsin. Ei jätä hiuksiin yhtään silkkistä tunnetta vaan pestessäkin tuntuu hius tosi karhealta. Ostin tämän kun katsoin että pitäisi tuoda kosteutta ja on silikoniakin mutta sama kuin olisi mäntysuopaa päähän laittanut. Varmaan siis jollain toimii kuitenkin kun suosittelit.

Mitä mieltä muut on tuosta kerastasesta?

Lähettäjä: mkm 
Päivämäärä:   27.10.25 19:28:38

https://www.lorealparis.fi/elvital/hyaluron-plump/hoitoaine-250ml

Lähettäjä: Yks 
Päivämäärä:   27.10.25 20:05:02

Silikoni voipi sitten olla ongelma jätteenkäsittelyssä ja biopolttoaineissa. Näyttöä on, että kosmetiikan silikonit päätyvät biodieseliin ja heikentävät dieselautojen katalysaattorien toimintaa melko radikaaliksi. Tästä syystä minulta jäi silikonit arkikosmetiikasta pois tyystin.

Värinaamiossa suostun käyttämään, muuten en niitä osta. Etenkään kun olen löytänyt vähintään yhtä hyvät tuotteet ilman silikonia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.