Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  "Ei ikinä lapsia" tms

Lähettäjä: Hahaa! Ihanaa! 
Päivämäärä:   27.10.25 16:38:30

En muista mikä oli otsikko tarkalleen, mutta mihin se edellinen ketju hävisi ja miksi?

Re: "Ei ikinä lapsia" tms

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   27.10.25 16:41:45

Varmaan siksi, kun siellä oli aika ruokotonta tekstiä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.10.25 16:45:12

Siksi että velat saapui haukkumaan äitejä.

Lähettäjä: m? 
Päivämäärä:   27.10.25 16:47:07

En kerennyt hirveästi sitä vielä lukemaan, olisi kiinnostanut. :D

Päivämäärä:   27.10.25 16:48:18

-, kyllä se haukkuminen ja vähättely tuli ihan toiselta suunnalta aloitusta myöten.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.10.25 16:59:53

Ällö; Juuri näin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.10.25 17:19:12

Juu. Velat taas on herttaisia ja syyttömiä, tässäkin :)

Lähettäjä: Juupa 
Päivämäärä:   27.10.25 17:53:20

Se varmaan tuli täyteen siitä riehumisesta molemmin puolin.
Paras on pysyä erossa lisääntyneistä, ovat kovin raivokkaita. Elämä on ihanaa rauhan keskellä.

Mikään ystävyys ei ole sen arvoinen etten hylkäisi, jos tuo ystävä raskautuu. Ihminen muuttuu niin paljon ettei vanhasta minästä ole plussan jälkeen kuin muisto jäljellä.

Päivämäärä:   27.10.25 18:06:04

"kyllä se haukkuminen ja vähättely tuli ihan toiselta suunnalta aloitusta myöten."

Paitsi ettei aloittaja haukkunut eikä vähätellyt.

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   27.10.25 18:08:28

Lähettäjä.

Päivämäärä27.10.25 18:06:04

"kyllä se haukkuminen ja vähättely tuli ihan toiselta suunnalta aloitusta myöten."

Paitsi ettei aloittaja haukkunut eikä vähätellyt.

Vähintään vahingoniloista piilovit..lua oli kyllä

Lähettäjä: Hahaa! Ihanaa! 
Päivämäärä:   27.10.25 18:22:39

Täällä velat taas olettavat asioita! Minähän olen ONNELLINEN siskoni puolesta! Miten tämän saa väännettyä v1ttuiluksi?
Omituista porukkaa😅

Päivämäärä:   27.10.25 18:34:01

Äipät:
>onnellisia
>tyytyväisiä
>ystävällisiä

Velat:
<ilkeitä
<vahingoniloisia
<pahantahtoisia

Lähettäjä: tepa 
Päivämäärä:   27.10.25 18:49:14

LähettäjäHahaa! Ihanaa!

Päivämäärä27.10.25 18:22:39

Täällä velat taas olettavat asioita! Minähän olen ONNELLINEN siskoni puolesta! Miten tämän saa väännettyä v1ttuiluksi? Omituista porukkaa

Nauraa käkätit miten arvasit että kyllä se mieli muuttuu, voi muuttua tai ei mutta tuo ylimielinen asenne on vastenmielistä ja siihen olen itse törmännyt aikanaan monesti kun minulta on lapsiasioita udeltu ja olen sanonut 20-42 vuotiaana että ei minä en halua lapsia nyt, myöhemmin enkä koskaan, se virnuilu ja tökkiminen kyllä se mieli vielä muuttuu oli todella inhottavaa ja ei se ei ole muuttunut ja ikää nyt 54.

Päivämäärä:   27.10.25 18:52:58

En lukenut keskustelua alkua pidemmälle, mutta eiköhän se ollut samanlainen kuin kaikki muutkin vastaavat ketjut ja kaikki haukkuvat toisiaan ristiin ja jokainen kuvittelee olevansa parempi ja uhri, vaikka kaikki ovat samanlaisia huonosti käyttäytyviä, eikä ymmärrys riitä omaa napaa pidemmälle. Mutta sellainen ihminen nyt vaan on.

Päivämäärä:   27.10.25 19:32:35

Puhtaasti provotarkoituksessa tehty aloitus, upposi kuin kuuma veitsi voihin.

Päivämäärä:   27.10.25 19:47:44

"Äipät:
>onnellisia
>tyytyväisiä
>ystävällisiä

Velat:
<ilkeitä
<vahingoniloisia
<pahantahtoisia"

Ylilautaincelit

<ilkeitä
<vahingoniloisia
<pahantahtoisia
<kykenemättömiä näkemään itse olevansa sitä mistä muita syyttävät

Päivämäärä:   27.10.25 19:49:18

Okei tyhjäkenno.

Päivämäärä:   27.10.25 19:53:53

Onko "tyhjäkenno'" mielestäsi nasevin loukkaus jonka pystyit itsestäsi pusertamaan? Voin vakuuttaa, että minua loukatakseen on pystyttävä paljon parempaan. Varsinkin kun lisääntymättömyydestä ilkkuu "mies" jota ei ole koskaan kukaan nainen halunnut lähelleenkään. Jos ihmisen arvon kerran määrittää lisääntyminen niin mikä arvo sellaisella kuin sinäkään sitten on?

Lähettäjä: Tt 
Päivämäärä:   27.10.25 20:27:41

Velat ovat yksinäisiä vaikka yrittävät vakuuttaa koko maailmalle etteivät tarvitse perhettä/miestä/lasta mihinkään ja että tyhjä kämppä ja kissa/koira/hevonen täyttää heidän elämänsä rakkaudenkaipuun täydellisesti. Silti istuvat illat yksin ja miettivät miten naapurin Lissulla sitä elämää riittää. Jotenkin sairas ajatus että lapsi pilaa elämän?! Sehän tekee juuri päinvastoin! En osaisi kuvitella elämääni ilman lapsiani. He ovat ihanimpia asioita mitä maailma päällään kantaa❤️
Mutta ehkä nykyihmiset ovat niin kieroon kasvaneita ettei mikään saa olla hetkeäkään haastavaa/raskasta/väsyttävää, jota vauva-aika usein on ja tämä näkyy myös työelämässä. Eräs nuori ratsastuksenohjaaja sanoi itsensä irti koska talvella on maneesissa kylmä eilä oo kivaa! Ihan taisi tulla suomalaiselle yllätyksenä!
Tarkemmin ajateltuna tuollaisen materiaalin ei kyllä tarvitsekaan lisääntyä...

Lähettäjä: Tt 
Päivämäärä:   27.10.25 20:29:31

Ainiin... mullakin on kaksi käyttökoiraa ja hevonen, että on muutakin sisältöä kuin lapset😉

Päivämäärä:   27.10.25 20:31:28

Tt, tässä on juuri oiva esimerkki siitä, mitä ensimmäisessä viestissäni mainitsin edellisestä ketjusta.

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   27.10.25 20:39:05

Mä tiedän useammankin velan jolla on mies.
Sehän on jokaisen oma asia tekeekö lapsia vai ei, mutta sen nyt varmasti jokainen täyspäinen tajuaa.

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   27.10.25 20:43:22

Ei tarvinnut kauaa odottaa yhden lisääntyneen (tk) itseriittoista typerää kommenttia, koska minä rakastan omaa elämäntapaani niin toisin valinnut on kyllä surkea ja yksinäinen olento :D Etkö ole ikinä kuullut että toisen taivas on toisen helv..ti?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.