Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi ette harrasta peppuseksiä?

Lähettäjä: Selittäkää 
Päivämäärä:   27.10.25 13:22:57

Hieman pilke silmäkulmassa ;)

Mikä on syy että moisesta nautinnosta kieltäydyt?

Re: Miksi ette harrasta peppuseksiä?

Lähettäjä: Kecke 
Päivämäärä:   27.10.25 13:25:09

En ole hinttari.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   27.10.25 13:28:54

No sehän ei ole nautinto jos ei itse tykkää tai esim osaa rentouttaa paikkoja TAI tekevä osapuoli ei yhtään osaa hommaansa.. että siinä mielessä helppo ymmärtää ettei kaikilla ole niin onnistuneita kokemuksia asiasta.

Itse olen joskus nauttinutkin ja kumppani osaa minut huomioida, mutta jotenkin se yhdistyy mielessäni vähän liikaa homoiluun ja kun haluan täysin heteron kumppanin niin ei ole vakiorepertuaarissa. Siksi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.10.25 13:32:24

Koska kaikki persereikiin liittyvä on itselleni jo ajatuksena täysi turn off, en tykkää siitä enkä halua ottaa riskiä vaurioista sellaisen asian takia, josta en tykkää ja joka tuntuu vastenmieliseltä.

Päivämäärä:   27.10.25 13:35:29

Ei tunnu hyvältä, ei ole nautinto millään muotoa.

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   27.10.25 13:37:40

Tunne paskahädästä ei ole kiihottava millään muotoa.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   27.10.25 13:39:57

Ei ole nautinto, se sattuu. Eli siksi en harrasta.

Päivämäärä:   27.10.25 13:40:10

"Tunne paskahädästä ei ole kiihottava millään muotoa."

Se kieltämättä kyllä tuntuu siltä kuin valtavaa ummetuspökälettä työnnettäisiin väärään suuntaan.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   27.10.25 13:56:10

Taas näitä kakkosluokan öyhöttäjiä. Persereikä on ulostetta varten. Ainoastaan homot tuuppaa sinne.

Päivämäärä:   27.10.25 13:58:56

Inhottaa ajatuskin, eikä meille kaikille kipua ja sulkijalihaksen löystyminen mitään nautintoa anna.

Lähettäjä: jaa 
Päivämäärä:   27.10.25 14:05:07

No kyllä se vaan nautintoa antaa, kun mies varovasti etenee ja samalla hieroo klitorista. Että kyllä harrastan.

Lähettäjä: Marja 
Päivämäärä:   27.10.25 14:05:31

tekee kipeää, nautinto kaukana

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   27.10.25 14:09:17

Peräpukamat estää. Muutoin tykkäisin!

Päivämäärä:   27.10.25 14:09:54

Koska emme halua.

Päivämäärä:   27.10.25 14:18:11

En ole homo

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   27.10.25 14:31:30

Mikään nautinto ei mene mun terveyden edelle

Päivämäärä:   27.10.25 14:38:13

Peppuseksi on kyllä ällöttövin mahdollinen seksuaalista toimintaa kuvaava termi. Hyi hlvetti. Peppu on lässytyssana, sopii lapsista ja lapsille puhuttaessa.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   27.10.25 14:54:25

No toiset tykkää ja toiset ei.

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   27.10.25 15:16:51

"Nautinnosta" kieltäydyn ihan fyysisistä syistä. Ärtyvän suolen oireyhtymä, saan helposti pukamia, tällä hetkellä vielä krooninen anaalifissuura.
Nykyään oletetaan, että kaikki voivat tuosta vain "ainakin kokeilla" anaalipanoa. No kaikki eivät voi.

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   27.10.25 15:19:46

"Peppuseksi on kyllä ällöttövin mahdollinen seksuaalista toimintaa kuvaava termi. Hyi hlvetti. Peppu on lässytyssana, sopii lapsista ja lapsille puhuttaessa."

Tätä myös ihmettelen aina, miksi pitää käyttää lasten kieltä tällaisesta asiasta puhuttaessa :D

Lähettäjä: .-.-. 
Päivämäärä:   27.10.25 15:27:27

Ekalla kerralla anaaliseksiä kokeillessa homma tuntui hyvältä ja oli nautinto. Silloin oltiin muutenkin kuin kanit, aikaisemmista yhdynnöistä tosin rento, ja pari tuntia aikaisemmin suolisto tyhjentynyt kunnolla (ärtyy helposti, ja menee sekaisin).

Satunnaisesti sen jälkeen myös antanut "takaovea", mutta todennut että parempi antaa vain kun on maha ollut sekaisin niin se on ok jos pääsee sopivan rennolla mielentilalla toimimaan.

Mies osaa kyllä ottaa hitaasti, ja tehdä kuten pyydän, jos sitä saa.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   27.10.25 15:42:47

Ei vaan kiinnosta kakkaleikit. Pienimunasten touhua muutenkin.

Päivämäärä:   27.10.25 15:51:00

Silloin harrastan kun on kova ripuli. Lisää liukkautta. Mies tykkää.

Lähettäjä: Rääk 
Päivämäärä:   27.10.25 15:52:23

Olemme puolisoni kanssa joskus pohtineet kiinnostaisiko kokeilla sitä niin että minä olisin vastaanottavana osapuolena, mutta lopulta kumpikaan ei ole innostunut ajatuksesta niin paljon, että oltaisiin kokeiltu. Jotenkin epäilen, ettei se tuntuisi minusta hyvältä.

Minua kiinnostaisi kyllä laittaa mieheni pyllyyn jotain ja opetella hyväilemään eturauhasta, mutta se on miehelle jyrkkä ei.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   27.10.25 15:54:18

Kyllä ne isolla munalla varustetutkin haluaa anaaliseksiä.

Luottamus kun on kunnossa, mies uskoo mitä sille sanotaan ja etenee rauhassa niin toimii itselle.
Silloin tällöin harrastetaan
itse ainakin saan sitä kautta voimakkaamman orgasmin.
Monesti meillä käytössä anaalitappi lisänä.

Päivämäärä:   27.10.25 15:56:09

Kannattaa antaa eturauhasen olla rauhassa -ei ole tehty hiplaamista varten ja eturauhassyöpä yleistä

Lähettäjä: Yök 
Päivämäärä:   27.10.25 16:31:59

Miksi helv3tissä antaisin kenenkään työntää enintään sinne mihin se ei todellakaan kuulu! Hyi suatana!!!

Lähettäjä: Jepulis 
Päivämäärä:   27.10.25 17:02:19

Exit only

Päivämäärä:   27.10.25 17:02:44

Miks kukaan haluaa upottaa lapiotaan paskaan?

Päivämäärä:   27.10.25 17:11:45

Hmmm no varmaan jotkut itsekkäästi haluaa -sehän toisen ongelma kun sulkijalihas vaurioituu.

Lähettäjä: Prefect 
Päivämäärä:   27.10.25 17:14:29

Koska en tykkää, ulosteet ällöttää enkä halua.

Ihan yhtä outoa on nämä "No mikset harrasta kun minusta niin kivaa ;)" pervot kyselijät kuin nämä "Homojen hommaa, exit only, miksi kukaan antaisi noin tehdä ei sinne kuulu mitään mennä!!"

Let an let live vai miten se meni.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   27.10.25 17:16:31

Ei kiinnosta millään tapaa ottaa perseeseen mitään.

Lähettäjä: Wau 
Päivämäärä:   27.10.25 17:17:48

Siis oikeasti joku nainen täällä vuonna 2025 _antaa_ seksiä? Terapiaan?

Itse olen kokeillut, tuntuu epämiellyttävältä ja sattuu, joten en harrasta. Jos tuntuisi hyvältä niin ehkä kerran vuodessa? Kun se ei ole terveellistä. En nyt kyllä oikein ymmärrä näitä paskafetissejä...

Päivämäärä:   27.10.25 17:21:59

"itse ainakin saan sitä kautta voimakkaamman orgasmin."

Noin niinkuin pelkästään biologiselta ja anatomiselta kannalta katsottuna naisella ei siellä peräsuolessa tai peräaukossa pitäisi olla yhtään mitään sellaista, jonka rassaaminen tuottaisi puhtaasti fyysistä nautintoa. Todennäköisesti jokin anaaliseksissä vain kiihottaa sinua ja saat sen vuoksi voimakkaampia orgasmeja, aivan kuten toiset saavat voimakkaampia orgasmeja, jos heitä vaikka kuristetaan tai läpsitään tai imetään varpaasta. Jotkut jopa kiihottuvat kivusta. Tämä ei ole mikään moraalinen kannanotto, saan itsekin voimakkaampia orgasmeja kun minulle puhutaan tuhmia tai tilanteessa on pieni kiinnijäämisen mahdollisuus. Sellainen, jota ajatus anaaliseksistä, kuristamisesta, varpaan imemisestä, tuhmien puhumisesta tai minkäänlaisesta kiinnijäämisen vaarasta ei voisi vähempää kiihottaa, ei tule noista saamaan irti yhtään mitään seksuaalisen nautinnon tasolla, päinvastoin ne voivat viedä fiiliksen kokonaan. Ainakaan mitään, mihin liittyy fyysisten vaurioiden riski (kuten se anaaliseksi) en itse suosittelisi kokeilemaan, ellei se jo ajatuksena ole valtavan kiihottava. Kaikkea vaaratontahan voi sitten kokeilla pelkän kokeilemisen vuoksi.

Lähettäjä: AMOR 
Päivämäärä:   27.10.25 17:34:55

Miksi ihmeessä kun on sitä varten se oikea kolokin. Joka ei niin paljon satukkaan.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   27.10.25 18:11:47

"Miksi ihmeessä kun on sitä varten se oikea kolokin. Joka ei niin paljon satukkaan."

Koska anaali on tuhmaa ja kiihottaa ja monesti on aluksi paljon tiukempi kuin pillu.

Lähettäjä: Ok 
Päivämäärä:   27.10.25 18:51:28

Siinä kiihottaa kivun tuottaminen, alistaminen ja se että nainen ei nauti. Stanan ylisviivat.

Päivämäärä:   27.10.25 18:54:05

Ja pillu on lihasta, joten se on juuri niin tiukka, kuin mitä niillä lihaksilla tekee, tahdonalaisesti. Pillu on aktiivinen, peräsuoli on passiivisessa asemassa ja vahingoitettavana.

Päivämäärä:   27.10.25 18:56:11

Tosin ylisviivalla voi olla paremmat mahdollisuudet "saada" anaaliyhdyntää toisen peräkamarin incellin kanssa, kuin pillua naiselta.

Lähettäjä: Mieie 
Päivämäärä:   27.10.25 19:03:52

Pitkään en sitä harrastanut huonojen kokemusten takia ennen kun bi-mies sai kokeilemaan ja olikin tosi kivaa. Nykyiselle olen itse opettanut ja toimii.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   27.10.25 19:25:20

Ex mies ehdotti ja sanoin, että kokeillaan vaan.
Molemmat.
Mies ensin.
Siihen jäi, kuulemma yököttävä ajatuskin, että jotain työnnettäisiin häneen.

Sitäpaitsi se ei ole peppuseksiä vaan peräsuoliseksiä.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   27.10.25 19:36:30

Tekisin saman kuin H.

Lähettäjä: Ei nyt omalla 
Päivämäärä:   27.10.25 19:46:38

"Lähettäjä--

Päivämäärä27.10.25 18:11:47

"Miksi ihmeessä kun on sitä varten se oikea kolokin. Joka ei niin paljon satukkaan."

Koska anaali on tuhmaa ja kiihottaa ja monesti on aluksi paljon tiukempi kuin pillu."

Joo, tiukempi siinä vaiheessa kun ei ole vielä sulkijalihas antanut periksi - ja silloin sattuu...! Ja sitten kun se sulkijalihas on antanut periksi, (hellästi ja rauhallisesti toteutettuna, toivottavasti!) sitten pitää puristaa pakaroita yhteen jotta mies saa tuntumaa. Joo, on kokeiltu joskus. Harvoin, koska en siitä erityistä nautintoa saa, ja haluan säilyttää pidätyskykyni. Eikä siellä ei ole niitä lihaksia joita pildessä on, ja joita voi tosiaan käyttää sillä voimalla ja niin kauan kuin nainen haluaa. Ja se antaa itselle myös aivan sanoin kuvaamatonta nautintoa ja orgasmeja. Oma mies on joskus sanonut, että saadessani oikein kovan orgasmin yhdynnässä, puristaa välillä vähän liiankin kovaa... Ja hän ainakin kokee sen erittäin kiihottavana, jopa tärkeämpänä kuin oman saamisessa, kun saa katsella kun mä tulen oikein kovaa. No, ei ole kyllä tainnut itsekään jäänyt siinä katsellessaan saamatta :D
Ja tosiaan, naisella ei siellä toisessa reiässä ole mitään samanlaisia nautintonappuloita, kun vaikka miehellä eturauhanen.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   27.10.25 19:51:42

exit only täälläkin!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.