Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tunteettomat maajussit

Lähettäjä: nogo 
Päivämäärä:   27.10.25 08:16:57

Lueskelin Maajussit-ohjelman juonipaljastuksia Iltalehdestä. Neljästä jussista kolme ilmoittaa, että lupaavasti alkaneet suhteet kariutuivat. koska 'ei ollut tunteita'.

Kumminkin nämä saivat isosta naisjoukosta juuri sen naisen, mihin eniten ihastuivat, ohjelmassa oli selvää kipinää, ja puitteet romansseille olivat kohdallaan.

Onko nykymiehissä paljonkin tällaisia loputtomiin rusinoita pullasta valikoivia ikisinkkuja, joille mikään ei kelpaa, eikä saa 'tunteita heräämään'?

Re: Tunteettomat maajussit

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   27.10.25 08:28:17

On. Mutta ei koske maajusseja yksistään vaan kaikkia muitakin.

Lähettäjä: Höpöä 
Päivämäärä:   27.10.25 08:34:20

Luuletko oikeasti että menee noin?
Maikkarin formaateissa ne ihastumiset pitää olla vaikka ei oikeasti olisi yhtään mitään.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   27.10.25 08:35:41

No olipa aloitus. No melkoinen tuuri olisi että juuri oikeat ihmiset toisilleen löytyisi noin.
Koskee maajusseja ja muita ihmisiä. Suhteen aloitustapa ei varmaan ihan helppo sekään.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   27.10.25 08:47:00

^^
Ei tavallisella ihmiselläkään ole deittimarkkinoilla sen enempää valinnanvaraa, vaan tapaa jostakin tinderistä muutaman, ja niistä on joku otettava, tai jää yksin.

Villekin sai sentään 130 kirjettä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.10.25 08:57:57

Eihän se nyt ole harvinaista, että ensin ihastutqan mutta se ei kannakaan sen pitemmälle, ei oikeasti sovittukaan yhteen. Sitähän se seurustelu on.

Pitäisikö sen takia olla loppuelämä yhdessä, että kerran meni julkisesti sanomaan, että ihastui ja kiinnostaa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.10.25 09:28:14

Ensinnäkin se on ohjelma, jossa toimitaan tietyllä tapaa vaikkei kiinnosta. Toiseksi ihastuksia tulee ja menee, ihmiset tapailee ja useinkaan siitä ei vakavampaa tule. Parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Ja tämä ei tosiaan koske vain maajusseja.

Lähettäjä: l l l l l l l l l 
Päivämäärä:   27.10.25 09:32:37

No Antilla oli tunteita muidenkin edestä ;)

Lähettäjä: racing bulldogg 
Päivämäärä:   27.10.25 10:23:26

Nopeiten tunteet saa selville livetilanteissa, eli on vaan mentävä ihmisten pariin ja löydettävä sieltä oma pari. Itse en usko deittipalstojen tarjonnan mahdollisuuksiin tippaakaan. Ja he, ketkä on löytäneet kumppanin netin kautta, lopulta kuitenkin tekee päätöksen vasta kun ovat tavanneet irl.

Päivämäärä:   27.10.25 11:54:55

Mikä on Antin tilanne? Siitä ei ollut mainintaa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.10.25 12:05:55

Ihmisillä on nykyään vähän epärealistiset odotukset ihastumisesta ja tunteista.

Me eletään rajattomien mahdollisuuksien ja rajattoman jatkuvan dopamiiniryöpyn maailmassa. Kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä ei enää ole.

Somesovelluksissa on päättymätön dopamiinisyöte - tiktok, instagram, facebook, deittisovellukset. Niitä voi selata loputtomasti, eikä koskaan voi tietää, että onko se tuorein saatu mätsi oikeasti parasta, mitä on tarjolla, vai olisiko nurkan takana jotain vielä parempaa jos jatkaa selaamista.
Tunteita ei tule, koska se "ihmissuhteen" huipentuma oli mätsin saaminen, se jahdin huipentuma.

Olen itse opiskellut teinistä lähtien miesvaltaisella alalla ja työllistynyt miesvaltaiselle alalle. Tunnen siis paljon miehiä, niin amisduunareita kuin korkeakoulutettuja diplomi-insinöörejä ja ekonomejakin.
Miehet tuntuu etsivän ja odottavan aina vain enemmän "kipinää", ilotulitusta ja isoja tunteita, ja niitä pitäisi olla heti. Ei edes viitsitä tutustua naisiin, joiden kanssa sitä kipinää ei heti ole, ja niihinkin joiden kanssa kipinää on ollut, kyllästytään kun se kipinöinti ei jatku ikuisesti. Tutustuminen lupaaviin juttuihin tyssää, kun löydetäänkin joku uusi, jonka kanssa on heti enemmän sitä mystistä kipinää ja isompia tunteita.

Samalla valitellaan, kun ollaan niin yksinäisiä ja naiset on perseestä ja naiset haluaa vaan jotain miljonääri-alfamiehiä eikä tavalliset miehet kelpaa :D

Lähettäjä: GP 
Päivämäärä:   27.10.25 12:07:52

Olen minäkin ihastunut ja tapaillut mutta loppujen lopuksi se ihastus ei ole syventynyt miksikään muuksi. Ei se tee minusta tai lenestäkään muusta tunteetonta nirsoilijaa. Nykyään olen onnellisesti naimisissa.

Päivämäärä:   27.10.25 12:15:56

"Miehet tuntuu etsivän ja odottavan aina vain enemmän "kipinää", ilotulitusta ja isoja tunteita, ja niitä pitäisi olla heti. Ei edes viitsitä tutustua naisiin, joiden kanssa sitä kipinää ei heti ole, ja niihinkin joiden kanssa kipinää on ollut, kyllästytään kun se kipinöinti ei jatku ikuisesti. Tutustuminen lupaaviin juttuihin tyssää, kun löydetäänkin joku uusi, jonka kanssa on heti enemmän sitä mystistä kipinää ja isompia tunteita."

Minä luulen, että tässä on enemmän kyse siitä, ette osata itse tulkita omia tuntemuksiaan. Eli ei osata erottaa seksuaalista, romanttista, kaverillista tunnetta toisistaan, saati sitten että osattaisiin erottaa onko tämä oma kiinnostus pintapuolista vai syvällistä, ja mennään joka välkähdyksen perässä ikään kuin jokainen kiinnostuksen pilkahdus olisi saman arvoinen. Ja saman arvoisiahan ne onkin, jos nappaa jokaiseen kiinni mutta kaikista on myös yhtä helppo päästää irti.

Maailmassa on paljon kivoja ihmisiä, muttei niiden kaikkien kanssa tarvitse seurustella. Sen kun ymmärtää, alkaa löytyä sieltä välähdysten seasta ne oikeasti kestävät tunteet. Omat tunteet.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.