Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko mies ihastunut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.10.25 16:44:48

Olen pistänyt merkille että työpaikallani yksi mies tuntuu välillä katselevan minua. Tai ihan satavarma en ole että katsooko juuri minua vai katsooko sitten vain minun ohi muualle. Mutta useamman kerran työpäivän aikana huomaan että katsoo.

En ole uskaltanut katsoa takaisin sillä tulisi jotenkin vaivaantunut olo jos katseet kohtaisivatkin. Ehkä kyllä pitäisi jotta saisin selville katsooko juuri minua.

On myös minua kohtaan melko hiljainen, harvoin aloittaa keskustelua minun kanssa itse. Toki sitten juttelee jos minä kyselen ja "johdan" keskustelua.
Muiden kanssa on minusta puheliaampi ja jotenkin selvästi on halukkaampi keskustelemaan.
Luonteeltaan hän on enemmän ujo kuin kovin ulospäin suuntautunut.

Toisinaan jotenkin tuntuu että hakeutuu lähelle mutta sitten taas toisaalta tuntuu välttelevän.
Ja sitten vielä se että hänellä on kotona vaimo ja lapsia..
Ottaa tästä nyt sitten selvää :D

Re: Onko mies ihastunut?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.10.25 16:49:28

Onko sillä jotain väiliä onko mies kenties ihastunut vai ei, kun hän ei selvästikään ole asialle mitään tekemässä vaikka olisikin?

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   26.10.25 17:10:30

Komppaan edellistä. Oli ihastunut tai ei, on varattu ja työkaveri, eikä edes hakeudu aktiivisesti juttusille.

Pianhan tietysti on pikkujoulut, kanna sille huolella drinkkejä, ja yllytä juomaan - sitten saattaa tapahtua...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.10.25 17:27:44

Saattaisin itse olla kiinnostunut mutta enpä taida itsekään asialle tehdä mitään..

Lähettäjä: Kira 
Päivämäärä:   26.10.25 17:40:55

Sillä on kotona vaimo ja lapset. Minkä ihmeen takia haluaisit sekaantua mihinkään tällaiseen? Jos se mies nyt osoittaisikin kiinnostusta, niin minä kiertäisin moisen hyypiön kaukaa, en lähtökohtaisesti arvosta pettäviä tai muualle vilkuilevia miehiä.

Onko sulla huono itsetunto? Etkö ole saanut elämässäsi tarpeeksi huomiota miehiltä, ja nyt kun huomaat jotain siihen viittaavaa, olet ihan otettu?

Lähettäjä: peura 
Päivämäärä:   26.10.25 19:40:11

Ehkä oot lääpällään siihen =D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.