Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ei aikaa parisuhteelle?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.10.25 09:56:22

Olen ollut sinkkuna monta vuotta enkä ole tavannut ketään kiinnostavaa miestä, ja lopulta alkoi tuntua etten edes halua suhdetta ja olen hankkimassa lapsen yksin (jos saan, sitähän ei voi tietää). Nyt puolituttu mies, jonka tiedän mukavaksi tyypiksi, on sinkku ja kyseli lähtisinkö kahville tai lenkille. Kerroin rehellisesti tilanteeni ja olisi silti kiinnostunut. Toisaalta kiinnostaa koska mies on jäänyt positiivisesti mieleen mutta toisaalta tuntuu etten ehdi ja osaa olla suhteessa. Päivät menevät töissä ja illat harrastuksissa koiran ja hevosen kanssa (näistä olen valmis luopumaan lapsen mutten miehen takia). Toisaalta mietin että jos yksi mies, jota en voi koskaan saada, pyytäisi ulos, raivaisin kyllä aikaa. Eli en tiedä onko kyse vain viitsimisestä. Olen myös jotenkin tottunut ajatukseen olosta mahdollisen lapsen kanssa yksin ja ajatus siitä että olisikin joku, tuntuu oudolta. Toisaalta jos kävisi kahvilla tai lenkillä niin eihän se mihinkään sido. Ei tällä kai pointtia ole, kunhan mietin, mennäkö treffeille vai ei.

Re: Ei aikaa parisuhteelle?

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   26.10.25 10:01:47

Tää on tuttu juttu, mutta niin päin että joutuu tulkitsemaan miesten ajankäytön valintojen merkityksiä. Oma kokemus on, että useampaa firmaa pyörittävä liikemieskin raivaa halutessaan useamman vapaan tunnin vaikka keskelle viikkoa keskelle päivää jos oikeasti haluaa tavata ja tutustua. Valintakysymyksiä.

Enkä jatkossa haluakaan sellaista suhdetta, missä mies ei olisi valmis panostamaan. Ei nyt toki aina tarvitse järkätä kalenteria uusiksi mun takia, mutta kyllä se jostain kertoo että on valmis tarvittaessa tekemään niin. Tärkeille asioille on aina aikaa.

Joten eiköhän tää toimi myös toisin päin. En mä ehkä miehenäkään haluaisi sellaista naista, joka ei halua käyttää aikaa tutustumiseen. Tietenkään itselle tärkeitä asioita ei pidä heittää menemään seurustelun takia mutta kuitenkin pointtina olisi se, että kaksi ihmistä yhdistää elämänsä jollain lailla. Eli jotkut tunnit ja päivät pitäisi pystyä vapauttamaan seurustelua varten.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.10.25 10:15:49

Olen tuota samaa asiaa pyöritellyt ja aiemmissa suhteissa syytetty vaikka mistä ja luultu, että petän vaikka olen nimenomaan halunnut panostaa omiin juttuihin (työt, opiskelu, hevoset). Kunnes tapasin miehen, joka haluaa samaa. On vapauttavaa ja vaikka kalenteri on täys keksitään vaihtoehtoisia tapoja pitää yhteyttä ja olla toistemme mielissä. Nyt kun asutaan yhdessä nähdään usein iltapalalla ja nukutaan yö yhdessä, sitten molemmilla menoa taas, välillä yhteisiä projekteja.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   26.10.25 11:03:22

Käy tuon kanssa deitillä tai jopa parilla, ja tarvittaessa koeaja. Jos yhä tuntuu ajanhukalta, jätä kaverivyöhykkeelle.

Lapsiprojektiasi varten kaveri-iskä voisi olla hyvä, kun kyllä pitkän päälle on paljon enemmän omaa elämää, jos takataskussa on edes viikonloppuisukki - joka olisi vieläpä sopuisa ja järkevä.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   26.10.25 11:09:19

Mä kävisin jos kerta mukava on. Ei sen kans pakko ole olla. Voihan olla että sekin haluaa suhteen jossa voi hengittää.
Kunpa löytäis itsekin miehen joka luotettava mut jättää rauhaan.

Lähettäjä: Itse asiassa 
Päivämäärä:   26.10.25 11:11:31

Vaimolle ei aikaa, kun pitää tienata perheelle rahaa.
Rakastajattarelle kyllä raivataan kesken päivän muutama tunti tai lähdetään ajoissa ”ylitöihin” ja kotiin sitten yhdeksäksi raskaan työn raatajana :-D

Lähettäjä: saeris 
Päivämäärä:   26.10.25 12:20:42

Tapailin alkuvuodesta muutaman kuukauden miestä, joka järjesti minulle aikaa pari tuntia viikossa. Hänellä oli töitä (yrittäjä), kaksi teini-ikäistä lasta ja saliharrastus. Koska suhde ei edennyt mihinkään, ghostasin miehen, kun löysin sellaisen joka halusi viettää kanssani aikaa mahdollisimman paljon.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.