Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Järkkäsin kaverille töitä - alkoi kiusaamaan

Lähettäjä: hhhughhg 
Päivämäärä:   26.10.25 08:26:35

Tästä on jo vuosia aikaa, mutta tuli mieleeni tapaus, kun järjestin kaverilleni työpaikan samasta työpaikasta, jossa itse olin. Tehtiin melkein samaa hommaakin aluksi, ja oli ihan mukavaa.

Jossain vaiheessa tyyppii alkoi ilman syytä levittämään minusta (!) jotain ihme juorua, ja yritti aloittaa savustuskampanjan mua vastaan.

Kampanja epäonnistui, tyyppi siirrettiin toiselle osastolle. Myöhemmin itse vaihdoin työpaikkaa ihan muista syistä.

Onko teille koskaan käynyt niin, että autatte jotakuta, joka sitten "kiitoksena" ns. puukottaa selkään?

En ole enää tuon tapauksen jälkeen järkkäillyt kenellekään töitä...

Re: Järkkäsin kaverille töitä - alkoi kiusaamaan

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.10.25 13:01:39

Ei tuollaista mutta niin on käynyt että suosittelin kaveria töihin ja sen perusteella hänet valittiin mutta ei siitä tullut yhtään mitään. Oli muutaman viikon ja lopetti. Sen jälkeen olen ollut tosi tarkka siitä miten puhun muiden puolesta, voin siis suositella vain vastaavaan tehtävään mitä on ennenkin tehnyt.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   26.10.25 13:07:16

En järjestä kellekään enää töitä, ellei oikeasti olla hyviä ystäviä.

Kerran koetin, tää kävi haastattelussa ja sovittiin koevuoro. Oli korona, ei tullut. Sovittiin uusi vuoro, olikin tapaturma.

Todella noloa mulle tuo, kun olin suositellut ko henkilöä! Kolmatta koevuoroa ei tullut. Kaveri on edelleen työtön, tästä aikaa useampi vuosi. Oli ihan asiallinen työelämässä, kun tutustuttiin ja oli kyllä puskista tämä k

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   26.10.25 13:07:38

Karkasi, eli tämä käytös.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   26.10.25 13:32:33

En ole koskaan työpaikan saannissa avittanut. Mutta taloudellisesti ja omalla työpanoksella. Kiitokseksi puukotettiin selkään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.