Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi kaipaan miesten huomiota?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.10.25 22:55:01

Mistä tällainen kumpuaa?

Re: Miksi kaipaan miesten huomiota?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.10.25 22:59:20

Onhan se nyt seksikästä.

Lähettäjä: knökjb 
Päivämäärä:   24.10.25 23:13:09

Hirveän huonosta itsetunnosta tietenkin. Ilmeisesti lapsena sulla on ollut olo ettet ole "kelvannut" kenellekään, erityisesti isäsuhteessa varmasti isoja ongelmia. Ja sitten äitisi on jotenkin kasvattanut sinut uskomaan että vain miehillä ja heidän mielipiteillään on väliä, naisista viis.
Kaltaisiasi naisia on, nykyään vähemmän kuin ennen, mutta yhä.

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   24.10.25 23:14:22

Nuorille naisille ihan normaalia ja luonnollista kun ollaan vielä parinhakuvaiheessa. Et varmaan kuitenkaan kaikilta miehiltä kaipaa huomiota, siis rumilta tai paljon vanhemmilta? Jos et, niin aivan normaalia pitää silmät auki ja toivoa että tulee potentiaalisten miesten silmissä huomatuksi. Jos oot reilusti yli kolmekymppinen ja/tai kaipaat huomiota kaikilta miehiltä, tai teet jotain poikkeavia asioita huomiota saadaksesi kyseessä voi olla huomionhakuinen persoonallisuushäiriö.

Päivämäärä:   24.10.25 23:15:33

No joo huono itsetunto on kyllä mutta isäsuhteessani ei ole mielestäni mitään ongelmia, olen aina ollut "isin tyttö" ja hyvin ollaan tultu juttuu aina.

Päivämäärä:   24.10.25 23:16:52

En toki kaikilta miehiltä kaipaa huomiota.
29v olen..

Lähettäjä: hhhh 
Päivämäärä:   24.10.25 23:20:00

Sulla on vaan hirveän huono itsetunto. Mutta valitettavasti se ei korjaannu miesten huomiolla.
Ymmärrettävää että ihminen parinhakuvaiheessa hakee huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Sitten myöhemmin se on lähinnä säälittävää.

Päivämäärä:   24.10.25 23:21:30

"En toki kaikilta miehiltä kaipaa huomiota.
29v olen.."

Ilmeisesti sinkku? Ihan normaalilta vielä kuulostaa eikä mitenkään oudolta. Tietenkin jos tää ilmenee jotenkin överisti niin se voi sitten olla asia erikseen, mutta se että yrittää olla nätti ja viehättävä ihminen on ihan tavallista.

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   24.10.25 23:25:45

Kaikki kaipaa välillä positiivista huomiota. Se ei ole outoa. Jos taas rikot omia rajojasi hakemalla sitä huomiota, se on terapian paikka.

Päivämäärä:   24.10.25 23:25:49

"Sulla on vaan hirveän huono itsetunto. Mutta valitettavasti se ei korjaannu miesten huomiolla."

Jos haluaa kumppanin niin toki kannattaa pitää silmät auki ja sopivasti panostaa siihen. Itseään ei kuitenkaan pidä hukata ja yrittää miellyttää esittämällä ihan muuta kuin on. Mutta sellainen oman itsensä paras versio kehiin. Jos ummistaa silmänsä ympäristöltä ja mahdollisuuksilta on aika iso riski jäädä yksin, harvaa kotoa tullaan hakemaan. Tai sit sillä tyylillä jotenkin vaan ajautuu yhteen jonkun naapurin Repen kanssa joka ei oikeesti olis edes ollu paras kumppani jonka olisi voinut löytää.

Lähettäjä: vilja 
Päivämäärä:   24.10.25 23:30:40

Mä olin nuorena ihan poikkeuksellisen nätti. Sain huomiota miehiltä koko ajan, kiusallisuuteen asti. Koska mulla oli hyvä parisuhde eikä mitään kiinnostusta keheenkään muuhun, ja se vonkaaminen oli vain epämiellyttävää. Jouduin esittämään ihan "jääkuningatarta" että saisin miehet pysymään edes jonkun matkan päässä.
On ihan normaalia jos on itse kiinnostunut jostakin miehestä ja haluaa häneltä huomiota, mutta nainen joka epätoivoisesti hakee huomiota (melkein) kaikilta miehitä - joku on silloin vialla.

Lähettäjä: minkki 
Päivämäärä:   24.10.25 23:35:09

Nuorehko sinkkunainen haluaa viehättäviltä miehiltä huomiota - no sehän on maailman luonnollisin asia! :D

Mutta jos esität jotain ihan muuta mitä oikeasti olet, sanot/teet asioita mitä et oikeasti halua, niin se sit se ei ole normaalia vaan tosi huono juttu.

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   25.10.25 00:13:07

Varmaan moni mieskin ihmettelee tahollaan vähän samaa. Miksi kaipaan naista jatkuvasti, miksen voi vain oppia olemaan onnellinen yksinäni?

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   25.10.25 08:57:30

Huono itsetunto?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.10.25 09:14:15

Ihan normaalia, haluat munaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.10.25 09:19:30

Siihenhän meitä naisia on aina koitettu kouluttaa! Kilpailemaan miesten huomiosta siis. Ei mikään huono veto miehiltä moinen.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.10.25 09:23:29

Mulla johtuu varmaan isäsuhteesta. Mulla on kyllä isä ollu elämässä fyysisesti, mutta ei henkisesti. Isä oli vaan se raivoova kurinpitäjä.

Nuorena sit hain hyväksyntää muilta miehiltä kun isältäni en sitä saanu.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   25.10.25 10:20:55

Kaipaat vain huomiota, jota et ole saanut riittävästi. Helpoiten huomiota nuori nainen saa miehiltä. Vanhemmiten tämäkin tasaantuu, sekä huomion tarve että huomion saanti.

Lähettäjä: Hufd 
Päivämäärä:   25.10.25 10:24:23

Kyllä tämä jotenkin isään liittyy.
Ehkä isäsi on ollut paljon poissa/ etäinen/ ei ole osoittanut rakkautta ja hyväksyntää tms.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   25.10.25 10:44:58

Lähettäjäminkki

Päivämäärä24.10.25 23:35:09

Nuorehko sinkkunainen haluaa viehättäviltä miehiltä huomiota - no sehän on maailman luonnollisin asia! :D

Mutta jos esität jotain ihan muuta mitä oikeasti olet, sanot/teet asioita mitä et oikeasti halua, niin se sit se ei ole normaalia vaan tosi huono juttu.

No tämä! Ei todellakaan tarvitse olla kyse mistään huonosta itsetunnosta tai isäsuhteen ongelmista. Nykyään vaan kuvitellaan, että ihmisen tulee olla huippuitsenäinen jääkimpale, ja varsinkaan nainen ei saisi olla tarvitseva. Pitää olla vahva ja itsenäinen. Unohtuu vaan se, että ihminen on sosiaalinen eläin, joka voi paremmin kun ympärillä on edes yksi turvallinen ja läheinen lajitoveri. Ja hyvässä ihmissuhteessa nimenomaan voi olla oma itsensä (toki toista vahingoittamatta).

Päivämäärä:   25.10.25 11:53:45

Nyt kun pohdin asiaa tarkemmin niin ehkä se kumpuaa lapsuudesta.
Ei ole liiaksi kehuttu ja annettu huomiota. Ja pienestä pitäen on annettu vastuuta, eläinten hoitaminen.
Olen myöskin melko yksinäinen, melkeinpä ainoastaan eläimet seuranani.
Ei ole kavereita, jotka huomiosi, saatika kumppania. Ja töissäkin menee niin että minä tsemppaan ja kyselen muilta että miten lomareissu meni mutta kukaan ei koskaan huomaa kysyä minulta että miten minulla menee tai miten vaikka loma meni.
Kukaan ei huomaa minua, enkä tiedä miten tähän saisi muutosta. Olen mielestäni kuitenkin ihan hyvä tyyppi. Muilta kuullut että olen kiltti ja positiivinen.

Muistan hetkiä elämäni varrelta kun olen saanut vähänkin huomiota niin kuinka hyvältä se onkaan tuntunut.
Esim. Se että joku tuntematon vaikka pitää minulle ovea auki, niin jotenkin tulee niin hyvä tunne että hei joku huomioi minuakin.

Helpotti vähän kun sai avautua tänne :)

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   25.10.25 12:01:32

"kyselen muilta että miten lomareissu meni mutta kukaan ei koskaan huomaa kysyä minulta että miten minulla menee tai miten vaikka loma meni."
Älä ota tuota henkilökohtaisesti, olen huomannut aivan saman. Se on hyvin yleistä. Ikävä kyllä.

Lähettäjä: Mi 
Päivämäärä:   25.10.25 12:03:31

Tekstistäsi sain nyt käsityksen että kaipaat huomioimista ihan yleisesti etkä pelkästään miesten huomiota.

Päivämäärä:   25.10.25 16:17:35

No joo kaikkien huomio tietysti tuntuu hyvältä mutta erityisesti jotenkin kaipaan miehiltä huomiota..

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   25.10.25 18:02:37

Olet aivan normaali nuori nainen. Nyt vaan uskallat ottaa rohkeammin kontaktia sekä miehiin että naisiin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.