Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Näkijät apua. Mysteeri.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.10.25 11:39:42

Kaksi takin taskuun sopivaa esinettä joita yleensä pidetään yhdessä. Toissapäivänä tulin kotia ja otin ne autosta samalla kun kannoin sisälle muita ostoksia ja papereita kun olin ollut asioita hoitamassa.
Laitan ne aina samalle paikalle kun tulen kotiin, näin olen tehnyt jo kolme vuotta mutta nyt niitä ei löydy mistään. Kaikki tasot, laatikot, kassit, laukut, takkien taskut katsottu mutta ei löydy mistään. Laitoin ne muistaakseni hupparin etutaskuun kun otin ne autosta mutta mihin olen ne laittanut kun riisuin hupparin mun vaatehuoneessa?

Kyseessä tupakka-aski ja pinkki coltsytkäri.

Re: Näkijät apua. Mysteeri.

Lähettäjä: Tuohon hyvä lopett 
Päivämäärä:   24.10.25 14:37:13

Hyvä signaali lopettaa joutava pössyttely!

Naapurin rouvakin sauhutellut tähän asti koko ikänsä, no ehkä ei kuitenkaan enää, en ole varmaan yli vuoteen nähnyt, mutta kuulemma jossain happiteltassa riutuu kotonan ennen lopun tuloa.

Mille lapsille koettanut sanoa, että älkää edesaloittaako jos haluatte elää!
Ovat uskoneet! +++++

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   24.10.25 14:42:03

Hyvä vastaus. Eli lopeta etsiminen, nyt on aika lopettaa tuollainen turha ja myös muille ihmisille haitallinen tapa. Onnea uuteen parempaan elämään!

Lähettäjä: ultravanha 
Päivämäärä:   24.10.25 14:53:55

Noh; kumpikaan esine ei ollut taskussa enää siinä vaiheessa kun pääsit vaatehuoneeseen.

Laitoit sytkän askin sisään kun et katsonut mihin se meni siellä taskussa. Kuitenkin sytkäri tipahti askista pois, ja sitä tietä hupparin taskussa olevasta reiästä pihalle kun kävelit autolta. Sytkäri on kuivuneiden lehtien seassa pihalla.

Aski tipahti hupparin taskusta jääkaapin edustalle lattialle, kun kannoit ostoskasseja. Aski on jääkaapin alla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.10.25 15:07:26

Auton katolla.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   24.10.25 15:26:22

Ne on tippunut hupparin taskusta tavaroita raahatessa. Ovat todennäköisesti auton lähellä maassa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.