Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kehtaako lastenhoitoapua tarjota?

Lähettäjä: Mietteliäs 
Päivämäärä:   23.10.25 09:40:54

Olen paikallisessa etsitään/tarjotaan lastenhoitajaa -ryhmässä. Välillä olen käyttänyt sitä kautta hoitajaa, siis silloin kun omat lapset oli pienempiä. Sieltä löytyi mukava vakkarihoitaja joka ei lopulta perinyt hoitamisesta mitään, hän halusi hoitaa ilmaiseksi satunnaisesti ja auttaa meidän perhettä. Tukiverkkoa kun meillä ei juurikaan ollut.

Nyt pohdin, että kehtaanko tehdä ilmoituksen siitä että voisin jotain perhettä auttaa vastaavalla tavalla? Eli lastenhoitoa tietty määrä kuukaudessa ilmaiseksi?

Re: Kehtaako lastenhoitoapua tarjota?

Lähettäjä: Mietteliäs 
Päivämäärä:   23.10.25 09:41:14

Lähinnä mietin että pidetäänkö tätä nykyään outona/hälyttävän :D

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   23.10.25 10:56:31

Totta kai tuollaisessa ryhmässä voi tarjota!!
Ja voithan ilmoituksessa sanoa, että haluat laittaa hyvän kiertämään, kun olet itse tuollaista apua joskus saanut.

Lähettäjä: ........... 
Päivämäärä:   23.10.25 12:27:17

Kehtaat kun perustelet noin kuten ** sanoi, joku silti voi pitää outona ja epäilyttävänä, koska ilmaisia lounaita ei juurikaan ole, mutta se on heidän ajatus. Itse olen hoitanut ilmaiseksi aluksi pulituntemattoman lapsia kun olin huomannut, että sille on tarvetta ja minulla aikaa, pientä epäluuloisuutta oli aluksi ilmassa, mikä on aivan tervettä järjen käyttöä ja ymmärrettävää, mutta kun luottamus syntyi niin siitä syntyi jo vuosia kestänyt ystävyys perheen kanssa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.