Lähettäjä: ojjni
Päivämäärä: 23.10.25 01:40:12
Miksi aina ajatellaan, että keskenään tekemisissä olevat ihmiset ovat panneet? Tai edes pussailleet? Ei kaikki edes halaile.
Oletteko te itse suuteloimassa jokaista jonka kanssa erehdytte vähänkään juttelemaan ja sen jälkeen heti panemassa? Vai miksi oletatte, että jos joku on viestitellyt enemmänkin kuin kaksi viestiä vuodessa, niin nussimassa ne on olleet.
Minulla on ollut elämän varrella todella paljon miehiä kavereina. Läheisiäkin. Ovat ehkäpä yöpyneetkin minun luonani kun ovat olleet yöpaikkaa vailla tai ilta venähtänyt. Mutta ei olla pantu, edes pussattu, harvan kanssa edes halattu. Kun ei ole tapana pusnuslääppiä jokaista. Yöpaikan ovat saaneet sohvaltani, ei minun vierestäni.
Nytkin mietin, että luuleekohan jonkun miehen kaverit, naisystävä tai vaimo, että olen kaverimiesteni seksikumppani? "Kyllä ne panee. Ihan varmasti panevat." Jos kerran on niin yleinen ajatus, että "ovat varmasti panneet kun ovat viestitelleet ja nähneetkin".
Olen vaihtelevasti tekemisissä erään miehen kanssa työpaikaltani. Hän vähän vanhempi kuin minä. Joskus viestittelemme paljonkin, joskus näemme useamman kerran viikossa joko työpaikalla, minun luonani tai vaikka lenkillä. Työpaikalla käymme joskus kahvilla. Soittelemmekin välillä.
Mutta emme ole panneet koskaan. Emme edes pussanneet. halanneet olemme kahdesti, siitä jo muutama vuosi. Emme olleet nähneet hetkeen, kun olin ollut niin paljon reissussa ja jossain vaiheessa näimme ja hän kysyi, miksi aina reissaan niin vastasin, että olen ollut äitini luona kun isäni menehtyi ja pitänyt hoitaa asioita, ollut perunkirjoitusta, tuhkien sirottelua ja muuta. Hän jotenkin järkyttyi tuosta, kun en ollut kertonut mitään, kun olin päättänyt, että kerron kavereille vain naamatusten emmekä olleet nähneet aikoihin. Viestitse en kertonut mitään. Hän halasi minua tuolloin, vähän kuin automaattinen reaktio. Hän oli menettänyt isänsä edellisenä vuonna. Juttelimme noin tunnin ja erotessamme halasi taas. Muuten emme ole halailleet.
Joten vaikka itse nussitte ympäriinsä, niin kaikki ei ole samanlaisia kuin te.
|