Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies tapaillut selän takana toista naista

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.10.25 15:19:35

Olleet 6 vuotta kavereita. Jossain vaiheessa yhteydenpito alkanut lisääntyä. Ilmeisesti viimeisen vuoden aikana ollut tiiviimpää, tehty tikusta asiaa toisen työpaikalle, pitkiä puheluita, yhdessä lounastamista.

Mies katkaisi itse välit naiseen, kun kuulemma meni liian pitkälle ja tuntui väärältä. Kuulemma pettämistä ei tapahtunut, mutta myönsi ihastuneensa naiseen ja saamaansa huomioon. Nainen silti koittanut roikkua perässä, viestittelee, ajautuu miehen työpaikalle jne.

Olen silti loukkaantunut ja olo on pettynyt. Aavistelin jotain. Ja nyt kelaan, että puhuuko mies totta vai kaunisteleeko ja valehtelee. Olenko idiootti? Puhelutiedot ja viestit poisti samalla, kun oli viilentänyt välejä. Tämän "välien katkaisemisen" jälkeiset viestit on näyttänyt ja niissä viestintä naiselta asiallista, mutta innokasta, mieheltä tylyhköä.

Olenko hyväuskoinen hölmö?

Re: Mies tapaillut selän takana toista naista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.10.25 15:21:53

Olet. Kasvata selkäranka ja itsetunto ja lakkaa olemasta kynnysmatto. Oliko vielä muuta?

Päivämäärä:   22.10.25 16:27:16

Minusta tuo kuulostaa aika viattomalta ja miehen osalta asialliseltakin käytökseltä että on jossain kohtaa tajunnut, että homma on mennyt liian pitkälle.

Lähettäjä: Choko 
Päivämäärä:   22.10.25 16:31:37

Jos tuo olisi totta niin varmasti silti tuntuu pahalta, mutta myös rehellinen teko. Ihastumisia saattaa tulla, mutta teot ratkaisee.

Mahdollista myös että menty pidemmälle ja kaunistellaan asiaa. En tiedä voisinko itse luottaa tuossa tilanteessa että kaikki on totta. Tuo viestihistorian poisto on aika epäilyttävää. Siellä olisi voinut olla jotain joka ei kestä päivänvaloa. En ehkä itse helposti pääsisi yli, mutta jos voi luottaa toisen sanaan niin ehkä oli ohi menevä asia ja voi jatkaa elämää yhdessä

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   22.10.25 16:45:20

Kaikkee näköjään naiset sietääkin.

Päivämäärä:   22.10.25 16:47:46

Kysehän on luottamuksesta. Luotatko miehen kertovan totuuden vai et? Miten hän reagoi, kun olet kertonut, että nyt et tiedä mitä uskoa?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   22.10.25 16:49:45

Ja taas tätä. Huoh!

Päivämäärä:   22.10.25 17:01:40

Siis mies poisti kaikki pusuhymiö viestit ja näytti sinulle ns tylyt viestit? Juu kuulostaa siltä että mieheen voi luottaa eikä hän yhtään yritä laittaa toista naista sellaiseen valoon että nainen on se kiinnostuneempi osapuoli.

Se "ettei mitään ole tapahtunut" on p@ska puhetta. Mies on pyörittänyt toista naista sinun selän takana ja tapaillut tätä eli kyse ei ole vain viesteistä. Onko loppujen lopuksi väliä pussasivatko he tai panivat? Mies on salaillut asiaa ja tehnyt tätä useita kertoja sinun selän takana. Onko sinusta luottamus nyt kunnossa ja tunnetko itsesi rakastetuksi ja arvostetuksi? Meinaatko jatkossa luottaa mieheen kun hymyilee kun tekstari kilahtaa puhelimeen tai parisuhteessa on tylsä kausi ja mies kaipaa jännitystä tai huomiota muualta?

Päivämäärä:   22.10.25 17:35:41

Oikeastiko uskot, että mitään ei ole tapahtunut kun mies on ollut tähän naiseen ihastunut ja ovat olleet ainakin vuoden tiiviimmin tekemisissä. Siis ihan oikeasti, oletko t y h m ä ?

Päivämäärä:   22.10.25 17:38:22

Olet.
Mies kaunistelee totuutta.
Ja kas, nainen se vaan juoksee hänen perässään. Niinhän ne aina. Viattomat mies patat.

Toi että on poistanut viestit niin valitsee taas vain osan totuudesta. On kuitenkin mieleståån myöntänyt asian. Problem solved, mennään eteenpäin.

Lähettäjä: ei jatkoon 
Päivämäärä:   22.10.25 19:30:18

Olet. Ovat panneetkin takuuvarmasti. Lapikas on ainoa rationaalinen vaihtoehto.

Lähettäjä: ojjni 
Päivämäärä:   23.10.25 01:40:12

Miksi aina ajatellaan, että keskenään tekemisissä olevat ihmiset ovat panneet? Tai edes pussailleet? Ei kaikki edes halaile.

Oletteko te itse suuteloimassa jokaista jonka kanssa erehdytte vähänkään juttelemaan ja sen jälkeen heti panemassa? Vai miksi oletatte, että jos joku on viestitellyt enemmänkin kuin kaksi viestiä vuodessa, niin nussimassa ne on olleet.

Minulla on ollut elämän varrella todella paljon miehiä kavereina. Läheisiäkin. Ovat ehkäpä yöpyneetkin minun luonani kun ovat olleet yöpaikkaa vailla tai ilta venähtänyt. Mutta ei olla pantu, edes pussattu, harvan kanssa edes halattu. Kun ei ole tapana pusnuslääppiä jokaista. Yöpaikan ovat saaneet sohvaltani, ei minun vierestäni.

Nytkin mietin, että luuleekohan jonkun miehen kaverit, naisystävä tai vaimo, että olen kaverimiesteni seksikumppani? "Kyllä ne panee. Ihan varmasti panevat." Jos kerran on niin yleinen ajatus, että "ovat varmasti panneet kun ovat viestitelleet ja nähneetkin".

Olen vaihtelevasti tekemisissä erään miehen kanssa työpaikaltani. Hän vähän vanhempi kuin minä. Joskus viestittelemme paljonkin, joskus näemme useamman kerran viikossa joko työpaikalla, minun luonani tai vaikka lenkillä. Työpaikalla käymme joskus kahvilla. Soittelemmekin välillä.

Mutta emme ole panneet koskaan. Emme edes pussanneet. halanneet olemme kahdesti, siitä jo muutama vuosi. Emme olleet nähneet hetkeen, kun olin ollut niin paljon reissussa ja jossain vaiheessa näimme ja hän kysyi, miksi aina reissaan niin vastasin, että olen ollut äitini luona kun isäni menehtyi ja pitänyt hoitaa asioita, ollut perunkirjoitusta, tuhkien sirottelua ja muuta. Hän jotenkin järkyttyi tuosta, kun en ollut kertonut mitään, kun olin päättänyt, että kerron kavereille vain naamatusten emmekä olleet nähneet aikoihin. Viestitse en kertonut mitään. Hän halasi minua tuolloin, vähän kuin automaattinen reaktio. Hän oli menettänyt isänsä edellisenä vuonna. Juttelimme noin tunnin ja erotessamme halasi taas. Muuten emme ole halailleet.

Joten vaikka itse nussitte ympäriinsä, niin kaikki ei ole samanlaisia kuin te.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   23.10.25 02:51:25

"Miksi aina ajatellaan, että keskenään tekemisissä olevat ihmiset ovat panneet? Tai edes pussailleet? Ei kaikki edes halaile."

Samaa itsekin ihmettelen, mutta olisiko perussyy siinä, että nämä puolisoaan epäilevät kokevat, että itse pettäisivät.

Aloittaja tekee palveluksen miehelle ja päästää hänet vapaille markkinoille.
Sitten saa keskenään kerätä epäilyksiä ja hommata vaikka kymmenen kissaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.