Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Cerazette, desirett, azalia...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.10.25 15:09:34

Ovatko nämä valmisteet vieneet kohdallanne menkat pois?

Re: Cerazette, desirett, azalia...

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   22.10.25 15:30:06

On. Ehkäisyyn en pillereitä enää tarvitse, mutta menkkoja en kaipaa sitten yhtään.

Lähettäjä: b 
Päivämäärä:   22.10.25 15:47:26

Kyllä. Cerazetteä käytän.

Lähettäjä: Pomppu 
Päivämäärä:   22.10.25 15:51:36

Mä syön desogestrel Sandozia jolle Azalia on rinnakkaisvalmiste. Kokeilin myös hetken Azaliaa. Menkat eivät loppuneet, mutta niukkenivat kyllä huomattavasti.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.10.25 15:52:22

Cerazette käytössä ja on.

Lähettäjä: ninni 
Päivämäärä:   22.10.25 18:40:03

Ennen raskautta Cerazette vei menkat kokonaan. Raskauden jälkeen ei enää loppunutkaan vaan kierto meni vaan sekaisin. Nyt syön Azaliaa ja edelleen vuotaa ihan miten sattuu. En tiedä onko esivaihdevuodetkin jo alkaneet kun viime kuukausina tiputellut vieläkin sekavammin, koko ajan pitää olla tamponi varmuudeksi mukana. Prkl.

Lähettäjä: Kolme 
Päivämäärä:   22.10.25 19:29:38

Nyt syönyt 6 vuotta desirettiä ja vienyt menkat pois. Sitä ennen söin desogestrel sandozia sekä desogestrel ratiopharmia. Kummassakin menkat harvenivat ja pientä tuhnua tuli parin kuukauden välein, mutta vuoden käytön jälkeen sitten tipputtelu lisääntyi. Näihin tosin uskon imetyksen yms. Vaikuttaneen ja tosiaan lapsi luvun tultua täyteen ollut nuo desiretit käytössä ilman ongelmia.

Lähettäjä: ,,,, 
Päivämäärä:   22.10.25 21:44:56

Azaliaa oon syöny nyt 1,5 vuotta eikä menkkoja lainkaan. <3

Lähettäjä: Saara 
Päivämäärä:   22.10.25 23:55:44

Olen nyt reilu 6 vuotta syönyt cerazettea. Menkat tulee milloin sattuu, mutta ne ei enää määritä elämää. Ennen pillereitä jouduin järjestämään elämäni sen mukaan, että kuukautisten aikana vessaan on päästävä läpi vuorokauden vähintään 1,5-2h välein, koska siinä ajassa se isoinkin tamponi fuskaa. Mulla oli myös aika kovat kuukautiskivut. Pillereiden kanssa mua ei satu ollenkaan, ja vuodot ei tosiaan enää häiritse normaalia elämää; voin mennä kuukupin kanssa vaikka kylpylään tai nukkua läpi yön heräämättä yöllä vessaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.