Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vetson?

Lähettäjä: Aamu 
Päivämäärä:   22.10.25 14:21:33

Hinnat virallisille luustokuville näyttävät olevan aika paljon korkeammat kuin monissa muissa paikoissa. Täällä varmaan on monella kokemusta, onko hintansa väärti? Ts laadukkaat kuvat ja arviot eivät Kennelliitossa muutu toiseen päähän?

Re: Vetson?

Lähettäjä: uus 
Päivämäärä:   22.10.25 14:37:52

Kaikki mun kasvatit ja omat koirat kuvataan siellä ja ehkä kerran on arvio heittänyt tyyliin yhdellä kirjaimella pieleen. Lotta on tosi osaava ja kun kuvaavat paljon, niin tahti on myös kivan reipas. Ts. ei tarvi viettää siellä puolta päivää.

Lähettäjä: kops 
Päivämäärä:   22.10.25 15:58:24

Kannattaa vilkuilla milloin on Sukokan joukkotarkkeja, hinnat huomattavasti halvemmat mutta edellytyksenä tietysti, että koiran kasvattaja on Sukokan jäsen eli ilmoittautumisessa kysytään sitä jäsennumeroa.

Lotan kuvat on aina niin hyvät, että ei epäselvyyksiä ja hänen arvionsa pitänyt kutinsa joka kerta. En käytä muualla.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.10.25 16:16:05

Mitä sen on väliä heittääkö eläinlääkärin arvio kun kennelliitto sen arvion kuitenkin päättää? Itse en ylimääräistä viitsisi maksaa siitä ilosta

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.10.25 16:49:09

Yhden koiran kuvauttanut ja sen kohdalla arvio ei ollut edes kovin lähellä. Eläinlääkärin mukaan c-lonkat, Kennelliiton mukaan a/b. Samaa mieltä olen yllä kirjoittavan kanssa, ettei eläinlääkärin näkemyksellä ole väliä, kun Kennelliitto ne tulokset kuitenkin päättää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.