Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oletko ikinä käynyt näkijällä tai ennustajalla?

Lähettäjä: Omena 
Päivämäärä:   21.10.25 22:51:03

Mites meni ja osuiko yhtään oikeaan?

Re: Oletko ikinä käynyt näkijällä tai ennustajalla?

Lähettäjä: Hmmm 
Päivämäärä:   21.10.25 22:54:13

Juu ja hyvin ties.
Täälläkin tarot tulkitsijat on usein tiennyt asioita vaikka eivät tiedä meistä kuin nimimerkin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.10.25 22:58:18

En ole ja minusta on kyllä selvää, että suurin osa on joko ihan huijareita tai sitten sellaisia höperöitä, jotka itse vilpittömästi uskovat omaavansa tällaisen kyvyn, mutta eivät omaa. Mutta sitten on näitä tapauksia, jotka laittavat miettimään. Jos on mahdollista, että jotkut todella kykenevät näkemään tällaisia asioita, niin luulen etten haluaisi tällaisen ihmisen katsovan minusta mitään. En myöskään haluaisi kuulla tulevista maailman tapahtumista mitään.

Lähettäjä: kokeiltu 
Päivämäärä:   22.10.25 00:05:29

En, mutta soitin kerran yhdelle tällaiselle näkijälle kysyäkseni mieltäni vaivaavaa asiaa.

Hän vastasi "Näkijä puhelimessa, haloo, kuka siellä?"

Suljin puhelimen.

Päivämäärä:   22.10.25 04:46:27

Olen käynyt kerran eikä tiennyt mitään. Arveli kaiken ihan pieleen ja mulla oli niin kova myötähäpeä että en edes kehdannut sanoa että nyt ei kyllä ihan osu.. lisäksi väitti että mut on joukkoraiskattu natsi-Saksassa edellisessä elämässäni!

Uskon kyllä että on olemassa osaavia näkijöitä. Tämä ei ollut :D

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   22.10.25 05:09:33

Olen ja hyvin pystyi johdattelemaan.
Puoskareita koko sakki.

Lähettäjä: Xyz 
Päivämäärä:   22.10.25 06:32:16

"Kokeiltu" Mitä ennustajan tai näk7jän pitäisi sun mielestä vastata puhelimeen?

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   22.10.25 07:11:59

Kyllä. Tiesi asioita, joita kukaan muu kuin minä voi tietää. Kertoi myös tulevaisuudesta asian, joka toteutui yksityiskohtaisesti juuri niin. Näissä meedioissa jne on todella paljon eroja. Kannattaa valita tarkkaan, muuten pelkkää rahanhukkaa.

Päivämäärä:   22.10.25 07:18:10

Olen ja povari tiesi asioita joita ei voi tietää kukaan muu kuin minä itse.

Päivämäärä:   22.10.25 07:22:43

Millaisia asioita ovat ne asiat, joita ei voisi mitenkään tietää? Koska moni tuon ammatin harjoittajista on taitavia onkimaan ihmisestä kaikenlaista tietoa niin ettei tämä itse edes huomaa sitä antavansa.

Ja en tosiaan kiellä sitä että joillakin olisi sellaisia kykyjä joita ei tiede voi selittää. Mutta siitä olen varma, että se on hyvin harvinaista.

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   22.10.25 07:33:02

Koska moni tuon ammatin harjoittajista on taitavia onkimaan ihmisestä kaikenlaista tietoa niin ettei tämä itse edes huomaa sitä antavansa.

^ Millä ammatinharjoittajalla kävit ja miten se onki sinusta tietoa?

Minä kysyin tulkitsijalta asioita nimimerkillä ja sain osuvia vastauksia tämän tietämättä kuka edes olen.

Päivämäärä:   22.10.25 07:42:17

En ole käynyt millään näkijällä tms, mutta se mitä olen kuullut siitä millaisia juttuja he kertovat, niin monilla se perustuu siihen, että he johdattelevat asiakasta antamaan itse kaikenlaista tietoa mihin se tulkinta perustuu. Lisäksi moni kertoo hyvin yleisluontoisia asioita, joiden toteutuminen ei ole mitenkään epätodennäköistä.

Siksi minua kiinnostaakin, että mitä tarkalleen ottaen ovat ne asiat, joita ei mitenkään muuten kuin paranormaalin puolelle menevällä kyvyllä voisi selittää.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   22.10.25 07:55:54

Meedio kertoi isäni kuolinsyyn ja hautaustavan. Kuvaili myös ulkonäön. Myös että hän olisi halunnut tuhkansa tiettyyn paikkaan mutta valintamme oli ihan hyvä. Tämä paikka oli isälle tärkeä joten se oli ihan uskottava juttu ja hämmensi että meedio tiesi "arvata" sen koska oli maantieteellinen sijainti. Kertoi myös muuta, mikä on toteutunut.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   22.10.25 08:11:38

Siihen aikaan ei ollut somea. Eikä netistä löydy mitään tietoa minusta.

Päivämäärä:   22.10.25 08:22:59

Koska moni tuon ammatin harjoittajista on taitavia onkimaan ihmisestä kaikenlaista tietoa niin ettei tämä itse edes huomaa sitä antavansa.

Miten se onki niitä tietoja koska itse olin ihan tarkoituksella puhumatta ja annoin povarin kertoa korttien välityksellä mitä nousee esille.

Päivämäärä:   22.10.25 09:04:00

Nykypäivänä ennustajaa sanotaan mentalistiksi.

Lähettäjä: Hmmm 
Päivämäärä:   22.10.25 09:06:35

"Minä kysyin tulkitsijalta asioita nimimerkillä ja sain osuvia vastauksia tämän tietämättä kuka edes olen."
Sama täällä. Jos nimimerkki on tyyliä huuhaa ja yksi kysymys niin ei siinä johdatella kysymyksillä tai selvitellä googlettelulla.

Päivämäärä:   22.10.25 09:16:56

En ole, kiinnostaisi kyllä mutta mistä tietää valita oikean..
Hieman usko näihin horjui joskus kun yksi Suomen tunnetuimmista mentalisteista, ellei tunnetuin, eräässä tilaisuudessa puhutteli minua rouvaksi. En ole ikinä ollut naimisissa.

Päivämäärä:   22.10.25 09:25:45

"Hieman usko näihin horjui joskus kun yksi Suomen tunnetuimmista mentalisteista, ellei tunnetuin, eräässä tilaisuudessa puhutteli minua rouvaksi. En ole ikinä ollut naimisissa."

Oliko Pete Poskiparta ja Vantaan yrittäjäillalliset?
Muistan, että noin kävi siellä.
Muutenkin hepun mentalistitaidot oli ennalta arvattavissa.

Päivämäärä:   22.10.25 10:43:50

Ei ollut, oli Noora Karma ja joskus muinoin työpaikan gaalaillallinen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.