Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lopetin e-pillerit, haluan seurustella..

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.10.25 21:39:21

Olen syönyt e-pillereitä 22 vuotiaasta asti ja nyt 32v ne lopetin. Aknen vuoksi lähinnä pillereitä syönyt. Olen seurustellut viimeksi ennen pillereitä.

Lähi vuosina pohtinut välillä että miksi minua ei oikeastaan miehet kiinnosta, saatika seurustelu.
Tulin jo siihen lopputulokseen että lopun ikäni asun yksin koirieni kanssa ja talonkin ostanut jo sen perusteella. Pieni omakotitalo. Vauvakuumetta en ole potenut hetkeäkään.

Noh, nyt olen 4kk ollut ilman pillereitä ja voi että mikä miehen kaipuu minulla onkaan. Halutkin on ihan tapissaan ja olo on kuin jollain teinitytöllä kun haaveilen joistain miehistä :D Tunne on että halusin seurustella.
Samalla mietin että jos en olisi koskaan alkanut syömään pillereitä niin seurustelisinko ja olisikohan minulla mahdollisesti lapsi/lapsia..

Vielä ei ole ainakaan vauvakuume iskenyt ja mitä jos sellainen vaikka vielä pukkaakin päälle. Vähän alkaa kiire tulemaan sen suhteen.

Että aika rajusti ne e-pillerit kyllä vaikuttaa. Minulla ei onneksi mieleen ole mitenkään vaikuttaneet eikä muutoinkaan mihinkään suurempiin asioihin.

Onko muilla ollut vastaavaa?

Re: Lopetin e-pillerit, haluan seurustella..

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.10.25 21:41:25

Ei. E-pillereistä huolimatta kaipasin suhdetta ja perhettä. Onneksi sain molemmat.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   22.10.25 01:52:38

Huomasin saman.

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   22.10.25 05:37:43

Mulla on aina käynyt niin, että olen aloittanut pillerit alkaessani seurustelemaan, ja sitten se ukko ei ole enää kiinnostanut pätkääkään. Nyt nelikymppisenä lankesin tähän jälleen - löytyi kiinnostava mies, menin gynelle kysymään ehkäisyvaihtoehdoista, sain pillerit. Ja nyt mietin, miten hivuttautua suhteesta pois kun ei vois vähempää kiinnostaa.

Lähettäjä: Aalis 
Päivämäärä:   22.10.25 06:07:23

Kyllä, seksihalut parani 100 % ku lopetti pillerit. Elämäni paras päätös. Tosin nyt sinkkuna niin vähän huono. :D varsinkin oviksen aikaan mitään muuta näykkään kun kikkelin kuvia silmissä.

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   22.10.25 08:34:57

Itsellä osittain samaa. Halut loppui kuin seinään pillerien kanssa, limakalvot muuttui myös “kuiviksi” ja aroiksi, seksi sattui, vaikka kostuin. Kokeilin pillerit, renkaan ja kierukoita 2krt. Mikään ei toiminut. Jätin hormoonit pois kokonaan kun olin n. 25v.

Elämä tasoittui noiden kokeilujen jälkeen. Mieliala parana myös. Mietin jo silloin, että kuinka heppoisilla perusteilla nuorille lyödään pillerit kouraan. Mulla toki oli äärettömän kovat menkkakivut, mutta oisko ne voitu hoitaa särkylääkkeillä paremmin? Kyllä olisi. Nuori vielä etsii henkisesti itseään ja pillerit vaikuttaa mielialaan. Luulin että mä nyt vaan oon tulisieluinen kiukkupylly. No en ole, vaan rauhallinen viilipytty. Pillerit sai mut vaan kilahtelemaan milloin mistäkin yhen äkin. Olen toki ääritapaus itse, mutta miten paljon pillerit vaikuttaa mielialan kautta nuoren ihmisen mielen kehittymiseen? Paljon mielestäni.

Osalle pillerit sopii ja on oikea ratkaisu. Mutta ikävän moni on todennut aikuisena, että pillerien takia mieliala heitteli ja sitten tarjottiin masennuslääkkeet. Minä olen yksi tällainen. Osa kavereista kertoi kuvitelleensa vielä yli kolmikymppisenä olevansa enemmän tai vähemmän päästänsä sekaisin, kunnes syystä tai toisesta lopetti hormoonien käytön.

Lähettäjä: voi voi 
Päivämäärä:   22.10.25 09:03:24

Valitettavan moni nainen ei ilmeisesti tunne kehoaan tarpeeksi hyvin ennenkuin aloittaa pillerit. Itselläni kävi kai siinä suhteessa tuuri. Huomasin aikoinaan ensimmäisten yhdistelmäpillereiden kanssa, että v´tutti todella helposti eikä huvittanut, alapää kuiva. Menin valittamaan gynelle tästä ja vaihdettiin merkkiä. Sama homma. Taas valittamaan. Sain minipillerit joiden kanssa homma parani, mutta ei tarpeeksi. Esim orgasmin saanti työn takana ja olivat laimeita. Ja kun pillereistä piti taukoa, ei mennyt montaa päivää kun olisi kovinkin huvittanut. Onneksi ei tullut leikittyä nappien kanssa sen kauempaa, olisi mennyt suoraan sanottuna elämää hukkaan ja paljon.

Mun mielestä tuon selvempiä merkkejä pillereiden sopimattomuudesta ei olisi voinut olla. Olin hyvin selvillä kehoni kierrosta, joten pillereiden tuomat jutut älysin nopeasti. Ja ovathan jotkut saaneet paljon pahempaakin, veritulppaa.

En tiedä puhutaanko pillereiden vaikutuksista vielä tänäkään päivänä tarpeeksi? Jos miehillä olisi nuo samat vaikutukset, niin se tarkoittaisi suoraan sitä monen kohdalla että ei yksinkertaisesti ota edes eteen.

Menin vaatimaan kuparikierukkaa. Ensin miesgyne torppasi sen mutta menin naisgynelle. Ja sain sen. Menkoista toki tuli kyllä runsaammat mutta homma toimi. Hormonikierukkaan en suostunut.

Lähettäjä: Jebbu 
Päivämäärä:   22.10.25 09:20:12

Itsellä ollut minipillerit, rinkula sekä kierukka. Näin 35-vuotiaana en enää mihinkään hormoonihommiin suostu, enkä aio tyttärellenikään niitä suositella.

Olin samanlainen räjähdysherkkä, itkuherkkä ja paikat kuivana kokoajan. En aiemmin älynnyt näitä oireita hormonien aiheuttamiksi. Ei enää

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   22.10.25 10:08:29

Saman moisia kokemuksia täällä. Reilu vuosi sitten lopetin pillerit.
Halut nousi ja mieli tasottui huomattavasti. Ennen pillereitä minulla oli melko runsas vuoto ja kipujakin oli jonkin verran että jouduin syömään särkylääkettä.
Ajattelin että pillereiden lopettamisen jälkeen vuoto olisi taas ollut runsaampaa mutta ei ollutkaan ja _mitään_ kipujakaan ei ole menkkojen aikana.
Tätä olen ihmetellyt sillä jopa pillereiden aikana oli alaselkä kipua hetken aikaa, mutta nyt tosiaan ei ole sitäkään. Vuotokin ehkä jopa niukempaa mitä pillereiden aikana.
Ainut mitä pillereiltä kaipaan on täydellinen iho. Nyt jonkin verran epäpuhtauksia mutta niiden kanssa pärjää kyllä.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   22.10.25 10:30:19

Pillerit vie halut monelta.

Lähettäjä: Kiima 
Päivämäärä:   22.10.25 10:34:32

Mulla ollut käytössä minipillerit ja niiden lopettamisen myötä ihan kauhea vauvakuume. Ihmettelinkin mihin kiimainen minä katosin pillereitä syödessä..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.