Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kasvihuoneen herkkutarjoilut vaivaannuttaa

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.10.25 19:06:40

Oon varmaa outo mutta mun tekis aina mieli kääntyä ympäri kun näen että taas on isketty kakku pöytään.

Tänää taas oli. Ja se oli ihan perus kermakakku, jota en olis voinu edes syödä allergian takia. Mutta aina niin vaivaannuttavaa kun en ensinnäkään halua, sitä tuputetaan ja sanotaan että et sää dieettiä tarvi. En tarvi joo, mut en tarvi myöskään sitä kakkua.

Re: Kasvihuoneen herkkutarjoilut vaivaannuttaa

Päivämäärä:   21.10.25 19:07:37

Kasvihuoneen:Ddd

KAHVI !!!!! Ennakoiva. Siis työpaikan kahvihuoneessa

Lähettäjä: porkkana 
Päivämäärä:   21.10.25 19:18:24

Hitsit, mä tulin tänne kattoon että poteeko joku noloutta kun naapurilla on parempi kasvihuone ku itsellä. "maista näitä kirsikkatomaatteja, onnistu tosi hyvin tää lajike"

Mut joo kahvihuone voi olla myös kiusaannuttava :D

Lähettäjä: Oijoi 
Päivämäärä:   21.10.25 19:22:46

Vaikka aloittaja ei halunnutkaan herkkutarjoiluja, tunnen itseni nyt typeräksi, etten ole omassa kasvihuoneessani tarjonnut edes kahvia. Ei se ole kuin 1,5 x 4 metriä, mutta olisi sinne pullavati mahtunut.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   21.10.25 19:25:21

Höh :( minä ajattelin, että jonkun kasvimyymälän kasvihuoneessa on jonkun mielestä liian prameat tarjoilut ja tulin jo raivoamaan!

Mutta ymmärrän, että ärsyttää jos aina tuputetaan jotain, mistä ei välttämättä niin pidä. Vaikkei tarjoaja pahaa tarkoitakaan! Tai no, helpompihan se olisi kieltäytyä tuhmasta tarjouksesta...

Päivämäärä:   21.10.25 19:31:41

Hah, tää meni nyt heti alkuunsa pieleen. Miks tää ei voi muokata 

Päivämäärä:   21.10.25 19:56:32

Miksi vaivaantua

Päivämäärä:   21.10.25 19:57:05

Ei, kun just hyvä ettei voi muokata :D

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   21.10.25 19:59:59

Itse olen vain sanonut, etten välitä makeasta.

Lähettäjä: lilyana 
Päivämäärä:   21.10.25 20:04:08

Meillä on kahvihuoneessa tosi usein tarjottavia ja leipomuksia, mutta en ole kyllä tuollaista ongelmaa kokenut kuin aloittaja. Kieltäydyn vaan kohteliaasti enkä mieti asiaa enempää. En minä koe sitä vaivaannuttavaksi, vaikka joillsin on tapana tuputtaa. Minusta se on vain mukavaa, että moni haluaa ilahduttaa työtiimiä tuomalla tarjottavia, hyvää kun sillä tarkoitetaan. Vaikka minä en itse niitä syökään, niin moni muu niistä nauttii :)

Lähettäjä: Ihme tuputus 
Päivämäärä:   21.10.25 20:07:20

Kyllä ei työpaikoilla rahat ainakaan ole loppu kun kermakakkuja jatkuvasti tarjoillaan.
Hyvin menee ja työntekijät syötetään pakolla.
Älä ole työpaikan ankeuttaja vaan juhli Ursulaa kasvihuoneessa:)

Lähettäjä: lilyana 
Päivämäärä:   21.10.25 20:08:19

Mutta pakko se sanoa, että hieman petyin minäkin. Odotin keskustelua kasvihuoneista näin oman elämäni puutarhurina :D

Päivämäärä:   21.10.25 20:17:02

Ei työnantaja niitä herkkuja tuo vaan toiset työntekijät

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   21.10.25 20:32:23

Sellasta se on, joillekin tuputetaan ilmaista kakkua
*viulut esiin* :D

Lähettäjä: Just 
Päivämäärä:   21.10.25 20:43:02

Olet vain syömättä, yksinkertaista.
Meilläpä onkin kivaa porukkaa töissä, ennen kesälomia ja jouluna meille tuo asiakkaat paljon herkkuja. Mutta eipä ole yks eikä kaks kertaa kun yhteisistä tarjottavista häviää tavaraa vaivihkaa.
Viimeksi ihmettelin minne se tietty suklaalevy katosi , nämä kun on kaikille tarkoitettu ja itse jos jotai n avaan niin jätän ne toistenkin näkyville!

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   21.10.25 21:46:26

mä luulin et kyse on siitä kasvihuoneilmiöstä ja sen kahvilasta 😅

Lähettäjä: Ruu 
Päivämäärä:   21.10.25 22:09:22

Harvoin meillä mitään kakkuja on tarjolla, mutta suklaata, karkkeja tai keksejä on usein. Ne on ihan tsemppitarkoituksessa tuotuja. Luovat yhteishenkeä, tai ainakin meillä tarjoilut toimivat näin.

Pakko ei kenenkään ole tuoda mitään, tai syödä. Meillä on kyllä aina muistettu myös allergiset tai muut ruokarajoitteiset.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   21.10.25 22:12:38

"Lähettäjäheh
Päivämäärä21.10.25 21:46:26

mä luulin et kyse on siitä kasvihuoneilmiöstä ja sen kahvilasta "

Sama täällä

Lähettäjä: miu 
Päivämäärä:   21.10.25 23:58:48

Luin tätä bussissa ja purskahdin nauramaan ääneen!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.10.25 00:54:30

miksi ihmeessä nostat numeron että kakku tarjolla?
no voi yhyyhy mikä loukkaus. itketään ja kauhistellaan nyt ainakin jouluun asti.

Lähettäjä: tia 
Päivämäärä:   22.10.25 09:00:33

"onneksi" on keliakia, niin voi jättää syömättä kaikki ursuloiden ja annelien ja heidän lastensa tuottamat herkulliset tuotokset joita tuodaan säännöllisesti työpaikan kasvihuoneeseen tarjolle.

Pahin ehkä se, kun joidenkin perhejuhlien rääppiäiset tuodaan töihin ja oletetaan ihmisten olevan iloisia niiden jämien tarjolle tuomisesta. Jämien, jotka ovat jo kertaalleen lämmenneet pöydällä siellä juhlissa ja nyt tuodaan uudelleen lämpiämään työpaikalle odottamaan innokkaita syöjiä, yök...

Lähettäjä: Maisa 
Päivämäärä:   22.10.25 09:52:09

Ai että! Mä jo kuvittelin ihania tomaatteja, kurkkuja sun muita herkkuja kuola valuen ja ilahtuneena terveellisistä tarjoiluista!!

Mun kaHvihuoneessa työpaikalla jaksetaan vuosi toisen jälkeen kummastella sitä, etten tykkää suklaasta. Aina kun ne konvehdit tulee pöytään, enkä niitä syö, alkaa ihmettely. Jo 18 vuotta...

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   22.10.25 10:02:29

“ Meillä on kahvihuoneessa tosi usein tarjottavia ja leipomuksia, mutta en ole kyllä tuollaista ongelmaa kokenut kuin aloittaja. Kieltäydyn vaan kohteliaasti enkä mieti asiaa enempää. En minä koe sitä vaivaannuttavaksi, vaikka joillsin on tapana tuputtaa. Minusta se on vain mukavaa, että moni haluaa ilahduttaa työtiimiä tuomalla tarjottavia, hyvää kun sillä tarkoitetaan. Vaikka minä en itse niitä syökään, niin moni muu niistä nauttii :)”

Tämä. En jaksa stressata tuputtamisesta, koska se nähdään mahdollisesti kohteliaana eleenä eli on vain kulttuurien törmäys. Omassa suvussa on naiset aina tuputtaneet ruokaa, koska on huonon emännän merkki, jos ei vieraita syötä palloiksi. Olen siis ehkä tottunut siihen ja osaan ohittaa asian vain tapana toimia, ettei tarjoaja koe itseään huonoksi. Kiitän tarjouksesta ja totean ettei tee mieli. Ja sillä selvä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.