Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pidätkö puhelimessasi äänet päällä?

Lähettäjä: Lumo 
Päivämäärä:   21.10.25 13:56:44

?

Re: Pidätkö puhelimessasi äänet päällä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.10.25 14:01:33

>2025
>vastaa puhelimeen

Lähettäjä: cc 
Päivämäärä:   21.10.25 14:08:59

Pidän aina tilanteen salliessa. En pidä paikoissa, joissa ei ole soveliasta, että se alkaisi pimputella kesken kaiken. Yölläkin pidän, koska ei siitä ole ollut turhaa häiriötä koskaan.

Ja vastaan jos se soi, paitsi jos näen, että on jokin ulkomaan suunta tai jos puhelin ilmoittaa joksikin häiriösoittajaksi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.10.25 14:14:20

Nukkumaan mennessä sammutan.

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   21.10.25 14:20:05

En pidä, mutta värinä on päällä, ja vastaan puhelimeen aina kun se soi.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   21.10.25 14:23:53

En pidä, mutta luonnollisesti vastaan puhelimeen, jos se soi eikä mene häiriinöpuhelu- kategoriaan, joista puhelin kyllä ilmoittaa.

Viimeiset tuntemattomalta saadut soitot ovat olleen lääkäriltä, poliisilta ja liittymämyyjältä, jonka kanssa olin asioinut hetki aiemmin ja osoitteeni oli unohtunut päivittää lahjakorttia varten. Täysin valideja yhteydenottoja jokainen.

Lähettäjä: Selma 
Päivämäärä:   21.10.25 14:30:50

En pidä, koska suurin osasta puheluista on sellaisia että ei ole väliä vaikka jää vastaamatta. Jos tiedän että joku on soittamassa niin sitten värinällä. Viimeksi mulle on tällainen puhelu soitettu kesäkuussa kun oltiin sovittu että yksi tyyppi tulee tekemään pihahommia.

Työpuhelin on aina värinällä mutta ei siihen kukaan soita.

Päivämäärä:   21.10.25 14:37:09

Välillä.

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   21.10.25 14:39:51

Tietysti.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.10.25 14:47:26

En

Päivämäärä:   21.10.25 14:48:07

Puhelimessa on kai muitaki ääniä kuin soittoääni?

Mut ei, oon mykistänyt suurimman osan ilmoituksista ja puhelin on muutenkin värinällä ja illalla se menee automaattisesti älä häiritse-tilaan niin ei ees värise.

Lähettäjä: v 
Päivämäärä:   21.10.25 14:51:32

Päivisin normaalisti äänet päällä. Robinson-puhelinmyyntikielto päällä, joten mitään turhia soittoja ei tule koskaan. Suosittelen tätä kaikille!!!

Iltaisin menee ajastettuna älä häiritse -tilaan. Tässäkin on vain pari yhteystietoa, joiden puhelut tulee läpi heti, ja muille olenkin sanonut, että hätätilanteessa soita 3 kertaa peräkkäin 10 minuutin sisällä, niin puhelin hälyttää.

Päivämäärä:   21.10.25 14:57:21

En omassa enkä työpuhelimessa. Ei tulisi mieleenkään.

Lähettäjä: Ellen 
Päivämäärä:   21.10.25 14:58:19

Pidän aina.

Päivämäärä:   21.10.25 15:02:45

”Robinson-puhelinmyyntikielto päällä, joten mitään turhia soittoja ei tule koskaan. Suosittelen tätä kaikille!!!”

On jo, ei toimi.

Päivämäärä:   21.10.25 15:17:44

En. Kello ilmoittaa jos puhelin soi tai tulee viesti.

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   21.10.25 15:19:37

Soittoääni ja herätys on, ei muita. Paitsi että faceen tuli reaktioäänet vähän aikaa sitten, enkä saa niitä pois.

Lähettäjä: Loud 
Päivämäärä:   21.10.25 15:21:20

Päällä on ja kovalla, koska kuulovaurio.

Lähettäjä: v 
Päivämäärä:   21.10.25 15:25:25

''Lähettäjä: ….
Päivämäärä: 21.10.25 15:02:45

”Robinson-puhelinmyyntikielto päällä, joten mitään turhia soittoja ei tule koskaan. Suosittelen tätä kaikille!!!”

On jo, ei toimi.''

- Kannattaisko selvittää miksi ei toimi? Mitkä puhelut tulevat läpi? Onko se 3 vuoden aika jo kulunut umpeen, eli siksi soittoja alkaa taas tulla?

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   21.10.25 15:26:45

Äänet aina pois päältä ja yöksi menee myös älä häiritse -tila päälle. Puhelinta en edes ota makuuhuoneeseen, ellen tarvitse herätystä.

Vastaan puhelimeen kyllä aina, kun joku soittaa. Kello ilmoittaa puheluista, joten huomaan ne kyllä, vaikka ääniä ei olekaan.

Lähettäjä: gw 
Päivämäärä:   21.10.25 15:34:23

Vain jos odotan jotain puhelua, muuten en. En halua olla jatkuvasti tavoitettavissa.

Päivämäärä:   21.10.25 15:46:36

”- Kannattaisko selvittää miksi ei toimi? Mitkä puhelut tulevat läpi? Onko se 3 vuoden aika jo kulunut umpeen, eli siksi soittoja alkaa taas tulla?”

No mistä sen selvitän. Ei ne soitit ole loppuneetkaa, vaikka tuota olen uusinut. Kokeilin jotain toistakin markkinoinninestoa, niin ei vaikutusta. Ja kaikenlaiset myyjät ja rahankerääjät tulevat läpi. Tänään tullut viisi puhelua, vaikka kaksi eri markkinoinninestoa tehtynä.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   21.10.25 15:49:48

Yleensä on lentotilassa koska haluan nukkua ja jos herän kesken en enä saa unta. Jos maailma on minun varassa niin silloin on paljon mennyt pieleen.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.10.25 16:03:03

Ei ikinä mitään ääniä. Vuorotöissä. Mahdolliset tavoittelijat osaavat laittaa viestin tai jutella vastaajaan, jollen satu näkemään puhelimen soimista. Ei mulle kyllä kukaan ole soittanutkaan enää vuosikausiin, kun tietävät viestin olevan kätevämpi tapa tavoittaa.

Lähettäjä: Pomppu 
Päivämäärä:   21.10.25 16:42:14

Pidin 17 vuotta äänettömällä ja ärsytin läheisiäni sillä, ettei minua useinkaan saanut kiinni puhelimella kun olisi ollut tärkeää asiaa.

Nykyään aina äänet päällä. Säikytin taannoin läheiseni kunnolla, kun en vastannut puhelimeen moneen tuntiin. Olin yksin kotona, kipeänä ja ajattelin ottaa pikku päikkärit, mutta nukuinkin neljä tuntia. Minulla on myös diabetes, joten he olivat tietysti luulleet että verensokerini on laskenut ja olen kuukahtanut. Oli pikkuisen noloa soittaa miehelle ja anopille sekä omille vanhemmille, että mä olen vain nukkunut. Olivat jo lähteneet ajamaan autoilla meille katsomaan, olenko kylmänä lattialla. Hävettää vieläkin, ja nyt äänet pysyvät puhelimessa päällä.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   21.10.25 17:29:50

Aina äänet päällä. Toki koulutukset yms jutut pidän puhelimen äänettömällä mutta muuten normaalisti äänet aina päällä. Myös yöllä.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   21.10.25 17:32:06

En tietenkään, jokuhan voisi vaikka yrittää soittaa, jos minulle haluaa soittaa on siitä ilmoitettava etukäteen.
T: Veeti-Kaloriina

Lähettäjä: 2r4 
Päivämäärä:   21.10.25 17:33:49

Värinällä. Ollut jo 2 vuotta.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   21.10.25 17:42:53

Pidän, paitsi tietysti silloin, kun se ei ole soveliasta.

Lähettäjä: !! 
Päivämäärä:   21.10.25 17:44:57

Aina.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   21.10.25 20:05:42

Välillä on pitkiäkin aikoja että unohtuneet pois päältä, niin paljon menoja missä niitä ei kehtaa pitää.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   21.10.25 20:13:28

Öisin älä häiritse -tilassa ja teatterissa, kursseilla jne. luonnollisesti äänettömänä, mutta muuten äänet päällä. Sovellusääniä olen tosin ottanut paljon pois, en tee mitään sillä tiedolla jos joku tykkää postauksesta instassa tms...

Lähettäjä: Soimista varten 
Päivämäärä:   21.10.25 20:14:44

On vähän vaikea muuten vastata jos ei kuule et se soi..
No kirjastossa ja joissain muissa kivoissa paikoissa on värinällä. Yölläkin pidän värinällä kun en kestä herätä mihinkään plimputuksiin.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   21.10.25 20:30:48

Yleensä äänettömällä puhelinterroristien takia, mutta jos odotan puhelua, niin sitten äänet päälle. Sukulaiset, kaverit ja tutut tietävät tämän, ja he joko kokeilevat onneaan ja soittavat, tai laittavat etukäteen viestiä, että soittavat jossain vaiheessa, niin tiedän joko laittaa äänet päälle tai pitää puhelimen käden ulottuvilla niin että näen kun he soittavat. Tuntemattomiin numeroihin en yleensä vastaa ellen odota puhelua vieraasta numerosta.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   21.10.25 20:32:27

Aina pois lukien tilaisuudet joissa kuunnellaan puhujaa. 99% äänet päällä. Läheist tietää, että minut saa aina kiinni jos jotain vakavaa esim tapahtuu. Muut eivät aina pysty vastaamaan.

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   21.10.25 21:08:51

Mietin aina, et jos on puhelin aina äänettömällä, niin jos jollain perheenjäsenellä on joku hätä ja sit eivät saa kiinni. Tai jos jollekin on sattunut jotain ja pitäisi saada nopeasti apua.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.