Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Persepyyhkeellä pytynrenkaan pyyhkiville tiedoks

Lähettäjä: hus 
Päivämäärä:   20.10.25 20:20:18

i, että koittakaa käyttäytyy hyvin tapojen mukaan siellä vessassa. Ei ole ok hinkata yhteiskäytössä olevaa vessanpöntön rengasta sillä samalla pyyhkeellä, millä juuri neuroottisen pesun jälkeen kuivasin peräaukkosi.

En olisi uskonut, jollen olisi itse lukenut. Kaikkea sitä.

Kiillota tai lankkaa rauhassa, se reikäsi, mutta huolehdi normaalista hygienista muita ihmisiä ajatellen.

Re: Persepyyhkeellä pytynrenkaan pyyhkiville tiedoks

Lähettäjä: v 
Päivämäärä:   20.10.25 20:49:07

Mitä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.10.25 21:07:14

Ei hyvien tapojen mukaista mutta hygieenisempi se juuri pesty peppu on kuin pöntön rengas.

Lähettäjä: no joo 
Päivämäärä:   20.10.25 21:31:02

Oksettava tapa, mutta just se että kyllä se pöntönrengas on likaisempi. Ja sitten kuivataan onnellisena pylly siihen samaan pyyhkeeseen seuraavalla kerralla.

Lähettäjä: häh 
Päivämäärä:   20.10.25 23:07:16

Siis sinä neuroottisesti pesit ja kuivasit jonkun toisen peräaukon vessassa, ja sitten tämä henkilö käytti samaa rättiä vessanrenkaan hinkkaamiseen vai mitä tässä oikein tapahtui? Käyttekö useinkin kimpassa vessassa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.10.25 00:46:34

Bideesuihkun käyttö topasta:

"Mä käytän bideetä aina kakkoshädän jälkeen.

En kohdista sitä itseasiassa suoraan peppuun, vaan mahdollisimman sinnepäin etukäyttä jalkojen välistä ja vasemmalla kädellä huljuttelen takapuoleni puhtaaksi.

Tämän jälkeen pesen käteni saippualla ja kynsiharjalla.

Pyyhin takapuoleni, reidet ja renkaankin peppupyyhkeeseen, joka roikkuu pöntön vieressä. Tämän pyyhkeen pesen usein.

Tykkään pestä kakkoshädän jälkeen kun tulee puhtaampi olo. Mulla tuntuu myös pakaroiden väli hikoavan ihan päivän aikana (isot pakarat, tavara siellä "vaossa" ja pesemällä tulee siihenkin freesimpi olo. En käy suihkussa kuin joka toinen päivä."

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.10.25 00:51:25

Ja itse en pidä tuota nyt ihan kauheana tapauksena. Se persehän on just pesty, että ei pitäisi likaa olla. ;) ja julkisissa vessoissa et tiedä mitä saastaa siinä pöntön reunalla on sua ennen ollut (itse en ainakaan jaksa mitään paperivuorauksia väkerrellä tai kykkiä ilmassa pöntön yläpuolella, vaan ihan surutta istun siihen pöntölle).

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.