Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten voi samat ihmiset löytää aina virheet

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.10.25 12:29:14

Miettiny et miten aina on ne samat ihmiset jotka löytää musta kaikki virheet. Yleensä mun työntekoon on oltu vain tyytyväisiä mutta ne kaks samaa löytää virheitä mitä en edes itse usko tehneeni. Sit tuntuu hölmöltö alkaa edes puolustelee vaikka tiedän että en ole voinu olla se

Re: Miten voi samat ihmiset löytää aina virheet

Lähettäjä: Tuplapiste 
Päivämäärä:   20.10.25 13:05:13

Eräät löytää aina virheitä ihan mistä tahansa. Virheeksi katsotaan jo se, että tekee vähän eri tavalla kuin "virheetön".

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.10.25 13:16:03

Kaikkien tekemisestä löytyy virheitä, kun riittävän tarkkaan katsoo, ja mitä tahansa tekemistä voidaan pitää virheellisenä. Ne tyypit joko ihan tietoisesti etsivät sinun tekemisestäsi virheitä tai heillä on sinua kohtaan tiedostamaton ennakkoasenne.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.10.25 13:43:46

" Ne tyypit joko ihan tietoisesti etsivät sinun tekemisestäsi virheitä tai heillä on sinua kohtaan tiedostamaton ennakkoasenne."

Tai sitten aloittaja munaa kerta toisensa jälkeen eikä vaan opi, vaikka sanotaan miljoona kertaa. Yt-neuvotteluja odotellessa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.10.25 15:50:50

"Tai sitten aloittaja munaa kerta toisensa jälkeen eikä vaan opi, vaikka sanotaan miljoona kertaa. Yt-neuvotteluja odotellessa."

Tuskinpa vaan, kun yleensä hänen työntekoon ollaan tyytyväisiä ja vain nämä kaksi tyyppiä nostaa jatkuvasti virheitä esiin. Tämä on aika tavallinen ilmiö: joku joutuu silmätikuksi, ja yhtäkkiä kaikki mitä hän tekee tai ei tee on väärin. Mutta jos joku valittajien mielestä hyvis toimii samoin, ei mitään ongelmaa.

Päivämäärä:   20.10.25 16:08:57

Meillä on ollu jo yt ja sain pitää paikkani... :D

Mutta siis voin uskoa että heillä on jotain ennakkoluuloja mua kohtaan. Kun olen vähän ujo . Niin jotku voi ymmärtää kai että olen myös tyhmä. Onneks suurin osa ei kuvittele näin ja varsinkaan esimies. Mutta nuo muutama ihminen onnistuu aina saamaa mulle vähä pahan mielen. Tänäänkin oli tilanne että oli virhe tullu ja mulle se sit taas esiteltiin, mutta sekin sitten selvisi että en se syyllinen ollutkaan.

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   20.10.25 16:13:00

ja kun kukaan ei ole virheetön. Näilla virheiden etsijöillä on tarve tuoda itseään esille ja sitä mukamas omaa paremmuutta. Anna mennä toistesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Jos paha moka, niin otat opiksi.

Lähettäjä: Luonto 
Päivämäärä:   20.10.25 16:16:30

Nämä pilkunnussijat ja viilaajat saisi pistä ensimmäisenä kilometritehtaalle. Teidän työnantajanne on tossu kun ei ole jo sitä tehnyt. Se on nykypäivänä niin että hätä keinot keksii.

Päivämäärä:   20.10.25 16:29:33

Siis todellakaan en ole virheetön ! Tarkotan vain sitä että myös ne virheet mitä en ole tehny laitetaan mun syyksi.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.10.25 16:32:05

Mutta siis voin uskoa että heillä on jotain ennakkoluuloja mua kohtaan. Kun olen vähän ujo . Niin jotku voi ymmärtää kai että olen myös tyhmä. Onneks suurin osa ei kuvittele näin ja varsinkaan esimies. Mutta nuo muutama ihminen onnistuu aina saamaa mulle vähä pahan mielen. Tänäänkin oli tilanne että oli virhe tullu ja mulle se sit taas esiteltiin, mutta sekin sitten selvisi että en se syyllinen ollutkaan.

Ihan tutulta kuulostaa. Oon itse oppinut etsiin virheitä, koska oli esimies joka mikromanageroi. Arvaa suututtiko, kun ei sitten alkanutkaan mikromanageroimaan uutta työntekijää, sain siis häneltä oikein "erityiskohtelua". Sain sitten sen uuden työntekijän virheitä siivota ja tiuskimista kuunnella. Kyllä alkaa miettimään mikä itsessä on vialla...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.