Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten otsan vaakajuonteista eroon?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   20.10.25 09:27:51

Alkanut ärsyttämään, kun käyttää vaikka cc-voidetta niin tuntuu nuo juonteet korostuvat päivän mittaan. Minulla on sekaiho, joka rasvottuu helposti ja ehkä olen vähän liian ilmeikäs. Onko botox kohta ainoa vaihtoehto jos noista haluaa eroon? Mitä suosittelisitko käyttämään meikkivoiteena vai onko cc-voide sopivaa yli 30-vuotiaan iholle? En tykkää käyttää mitään hirveitä määriä meikkejä, BB ja CC-voide olleet parikymppisenä asti riittäviä tasoittamaan ihoa.

Re: Miten otsan vaakajuonteista eroon?

Lähettäjä: Pörre 
Päivämäärä:   20.10.25 09:45:14

Eivät meikkivoiteet juonteita peitä, elleivät juonteet ole aivan minimaalisia, ja otsan rypistely saa juonteet taas näkyviin. Botox on ainoa vaihtoehto, jos rypyttömän haluaa.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   20.10.25 10:17:36

Kannattaa hieroa vaikka rystysillä otsan lihakset säännöllisesti voimakkaasti. Mulla ainakin toimii. Ja myös päänahka siitä otsan yläpuolelta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.10.25 10:24:33

Mitä väliä? Ihmisellä kuuluukin olla juonteita.

Päivämäärä:   20.10.25 10:31:39

Botox tai leikkaus, siinäpä ne vaihtoehdot.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   20.10.25 10:35:21

Katso Youtubesta Päivi Salminen. Siellä on paljon kasvojoogaharjoituksia, myös otsarypyille.

Päivämäärä:   20.10.25 12:00:37

Ne otsarypyt ovat sosiaalinen kartta. Silo-otsa tarkoittaa lapsenomaista naiviuutta ja elämänkokemuksen puutetta.

Päivämäärä:   20.10.25 12:21:55

Onko sinulla löysät yläluomet? Minä kävin keväällä yläluomileikkauksessa ja kysäisin samalla kirurgilta mitä otsarypyille voisi tehdä. Hän sanoi että ainut keino on botox, mutta katsotaan sitä sitten kun olen toipunut luomioperaatiosta.

Yllätys oli suuri, kun kaikki otsarypyt katosivat luomileikkauksen jälkeen, kun kulmien nostelu loppui.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.