Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Normal ostokset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.10.25 19:03:28

Nyt tarvitaan apua. Olen vuoden aikana tehnyt elämässäni hidasta elämänmuutosta ja nyt ollaan siinä pisteessä että ulkonäölle pitää tehdä totaalisesti päivitys. Olen laihtunut 20kg ja sen myötä itsetunto vähän parempi. En ole koskaan uurikaan meikannut enkä laittanut hiuksia mutta nyt siihen ryhdyn. Tarvitaan siis kauppalista täsmätuotteisiin millä varhaiskeski-ikäinen freesaa itsensä! Normal on ilmeisesti lompakkoystävällinen ja sieltä vissiin saa kaikkea? Mitä tuotteita te käytätte ja suosittelette? Hiukset, muotoilu, meikit, ihonhoito ja kroppa

Re: Normal ostokset

Lähettäjä: . . 
Päivämäärä:   19.10.25 19:07:31

No eihän kukaan täällä ilman sinun iho- ja hiuslaatua näkemättä voi mitään suositella.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   19.10.25 19:09:53

Aloitetaan hiuksista. Haluatko värjätä tai sävyttää?

Päivämäärä:   19.10.25 19:11:32

Viestin kysymys oli mitä tuotteita TE käytätte. Jos ei ole mitään vastattavaa ni kannattaa varmaan olla kommentoimatta.

Päivämäärä:   19.10.25 19:14:40

Jos käytät sinulle vääränlaisia tuotteita, niin lopputulos ei todellakaan ole freesi

Päivämäärä:   19.10.25 19:24:09

En ajatellut värjätä, hiukset ovat pitkät suorat ja paksut. Iho ihan tavallinen nelikymppisen nahka, ehkä sävyltään kylmä vaalea. Hiukset, ripset ja kulmat tummat

Päivämäärä:   19.10.25 20:06:19

Pelkkä ripsiväri on jo piristävä. Se on myös nopea ja helppo laittaa. Joskus laitan vain ripsiväriä enkä muuta kun menen ulos. Hirveesti en kyllä meikkiä käytäkkään, noin kulmat, ripsiväri ja joskus eyeliner ja siinä se. Parhaat ripsivärit on ehdottomasti oman kokemuksen mukaan Maybelline, Lash Sensational Mascara, 253 Blackest Black, 0.32 fl oz (9.5 ml)

Lähettäjä: Hmmmm 
Päivämäärä:   19.10.25 20:28:46

Itse käytän LV:n tuotteita marketista, koska olen todella moniallerginen. Iho on rypytä, kaunis ja kuulas. En kuitenkaan usko, että LV on kaikkeen syynä, vaan myös terveelliset elämäntavat ja hyvät geenit. 84-vuotias mummoni sai juuri viime viikolla lääkärissä sairauslomalapun, kun lääkäri luuli mummoni olevan työelämässä. Ei osannut ihan laskea mummoni ikää syntymäajan perusteella tai ei sitä katsonut.

Mutta siis jokaisen iho ja hiukset ovat erilaisia. Minulle LV käy hyvin. Käytin joskus 18-vuotiaana korealaisia tuotteita, joista sain pahan aknen. Sen jälkeen olen käyttänyt vain LV:n tms. halpamerkkien tuotteita. Olen 35 nyt.

Joten aloittaja, olisi kiva, jos kertoisit edes jotain ihostasi.

Lähettäjä: kff 
Päivämäärä:   19.10.25 20:45:54

Meikkivoiteena Lumene CC
Puuteri joku Rimmelin väritön kivipuuteri
Ripsari olikohan Catrice tubing (lähtee lämpimällä vedellä)
Aurinkopuuteri ja poskipuna en muista onkohan Essence ehkä?

Hiuksille en tee muuta kuin pesen XZ niittyvilla shampoolla. Luonnonkihara, en laita hoitoainetta enkä värjää/sävytä. Oma väri sellainen pähkinänruskea.

Suihkusaippuana joku pH 4,5 pesuneste, pesen sillä koko kropan, myös naaman. Tekee iholle hyvää. Ostan Prismasta tai Cittarista.

Enpä noita kyllä Normalista ostele. Mutta sinähän kysyitkin, että mitä me muut käytämme. Olen 41 v.

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   19.10.25 20:50:56

Poskipuna! Sillä saa helposti tervettä hehkua kasvoille. Opettele ehdottomasti sen käyttö. Joku puhtaan punainen tai pinkki piristää kasvoja paljon. Ruskeat sävyt tekee helposti tunkkaisen ilmeen. Normalista saa seka puuterimaisia että nestemäisiä punia. Testaa molempia niin löytyy se lemppari.

Päivämäärä:   19.10.25 21:01:02

Kiitti jo näistä! Käyttääkö joku näitä normalin tuoksuja? Mulla on ollut vaan dolce gabbana light blue käytössä joskus nuorempana, nyt ei vuosiin mitään.
Ihoni on aika hyvävointinen, vähän pintakuiva ja välillä tulee hormoninäppyjä leukaan

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   19.10.25 21:47:41

Normalista saa Lattafan tuoksuja, joissa on omia ja dupeja tunnetuimmista kalliimmista tuoksuista. Näitä kannattaa kokeilla, ei huonoja! Aluksi voi olla muovinen fiilis, mutta se haihtuu kun pakkaus ollut tovin auki, kannattaa antaa mahdollisuus.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.