Lähettäjä: Hauskoja tarinoita
Päivämäärä: 19.10.25 10:50:33
Hyvän mielen ketju! Miten löysit oman (koira)rotusi? Löysitkö sen oikean ihan vahingossa, vai oliko kyseessä pitkällinen pohdinta? Menikö valinta vihkoon, ja huomasit että ei ollutkaan sinun juttusi? Jaa tarinasi, erityisesti jos se sisältää yllättäviä käänteitä!
Itse kasvoin isojen palveluskoirien kanssa. Lapsuudenkodissa oli mm. rottweilereita, beussi, saksanpaimen ja yksi cane corsokin. Olin vahvasti sitä mieltä, että nämä isot ja vaativat koirat ovat ainoita oikeita ja muut turhia leluja. Eka ikioma koirani oli rotikka, seuraava beussi, pyörin pk-piireissä. Sitten tapasin nykyisen mieheni, hänellä oli tuolloin whippet. Siis säälittävä, surkea ja jokseenkin hyödytön rimpula, jolla ei tee yhtään mitään. Joten luonnollisesti siinä kävi niin, että kun beussistani aika jätti, halusin itselleni ikioman whippetin :D Nyt näitä perkeleen heinäsirkkoja on meillä neljä ja salaa haaveilen greyhoundista. Pk-rotuista en ottaisi enää vaikka maksettaisi, olen joutunut toteamaan, että taidan sittenkin olla vinttikoiraihminen...
|