Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Laastarisuhteita

Lähettäjä: onnistumiskokem. 
Päivämäärä:   19.10.25 06:44:41

Kun eron jälkeen lohtuna toimii laastarisuhde, kertokaa kokemuksia omistanne. Mistä laastari löytyi, ja mikä siinä oli pitkään, päättyneeseen suhteeseen verrattuna tervehdyttävää ja parempaa? Miksi siitä ei kuitenkaan voinut tulla mitään? Oliko vaarana, että tulee liikaa tunteita?

Re: Laastarisuhteita

Lähettäjä: laastari 
Päivämäärä:   19.10.25 08:58:48

Mä oon sanonu tästä ennenkin, en muista millä nimimerkillä. Mutta löysin siis uuden suhteen aika pian avioeron jälkeen. Olin ihan täysillä siinä ja olisin ollut valmis sitoutumaan loppuelämäksi siihen mieheen. Mutta se mies oli jostain lukenut tästä laastarisuhteen käsitteestä ja se sabotoi koko suhteen. Koko ajan pomppasi esiin että ei tästä voi tulla mitään kun tää on kuitenkin sulle vaan laastarisuhde ja sä kuitenkin jätät mut ja palaat yhteen eksän kanssa.

Mitään sellaista en ollu tekemässä! Mä olin ihan tosissani.

Mies ilmeisesti oli koko suhteen ajan tinderissä ja löysi sitten toisen naisen, jätti mut tekstarilla. Eli siitä sit tuli laastarisuhde mutta ei tosiaankaan siksi että minä olisin siitä sellaista halunnut.

Hyvää oli se, että oli hetken aikaa joku joka viestitteli joka päivä, tarjosi kivoja treffikokemuksia ja muutenkin käyttäytyi ensimmäiset kuukaudet ihastuneesti. Antoi itsetuntoa ja energiaa. Mutta noi hyvät asiat sit vähä pilaantui sillä että mies jumitti tohon laastarijuttuun. Ilmeisesti se ei sit missään vaiheessa uskonu sanaakaan siitä mitä mä sanoin mun omista tunteista tai tavoitteista suhteeseen liittyen.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   19.10.25 09:36:10

Kun hyvä laastarisuhde loppuu, sitä suree jopa enemmän kuin varsinaista eroa.

Päivämäärä:   19.10.25 09:44:37

nomadi: tää pitää kyllä paikkansa. Ex-aviomiestä en sure yhtään mutta edelleen jurppii että toi eron jälkeinen suhde meni niinku meni. Paljon isompi suruprosessi sen kanssa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.10.25 10:04:08

Ihminen on todella tunnekylmä ja empatiakyvytön jos ajattelee että kun oma suhde loppuu niin sen sijaan että opettelisi olemaan yksin ja käsittelee asian niin oikein suunnitelmallisesti alkaa suhteeseen jossa vain hyväksikäyttää toista.
Ladatkoon sitten vaan tinderin ja etsii sieltä likaista panoseuraa sellaisista jotka vain sen perässä ovat, siinä on heille oikein sopivaa seuraa...

Päivämäärä:   19.10.25 10:49:16

...: selitä mulle miten mä hyväksikäytin toista, kun olisin ollu sen miehen kanssa loppuelämäni jos se vaan ois antanu?

Mutta ei, kun oli jostain joskus lukenu että on "laastarisuhteita" niin sitten väkisin piti vääntää kaikki siihen kaavaan ja pilata koko juttu.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.10.25 10:52:47

Laastari: ei sun tapauksessa ollutkaan kyse sellaisesta. Ehkä sun olis pitänyt sanoa hänelle jo alussa että etsit nyt loppuelämän kumppania?

Päivämäärä:   19.10.25 11:01:09

...: no ei sitä varsinaisesti voinut alussa tietää, mutta sanoin kyllä koko ajan että haluan seurustella ja että mun omasta mielestä mun avioero on mennyttä elämää mikä ei vaikuta asiaan enää mitenkään. Mut se mies ei jotenkin kestäny sitä, oltiin seurustelu monta kuukautta ja silti se saattoi sanoa jotain että ehkä sittenkin palaat sen eksän luokse että ei hän uskalla toivoa että tää toimisi.

Mä en ylipäätään ala koskaan seurustella ellei ole tarkoitus olla yhdessä pysyvästi. Sillä mä en tajua tätä koko juttua, että miksi pitää leimata uusi suhde laastariksi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.