Lähettäjä: Hilda
Päivämäärä: 18.10.25 19:57:41
En jaksa tai kestä sitä jos koitan siivota miehen kanssa yhdessä. Hänelle se vaatii ensin tunnin tai kahden valmistautunista sohvalla maaten. Sitten saattaa viedä roskapussin ja taas tunnin lepo sohvalla, häiriintyy jos minun pitäisi siirtää sohvaa imuroidessa tai lattiaa pestessä. Sitten kun mies on makoillut sohvalla saattaa tyhjentää astianpesukoneesta 1/3 ja taas sohvalle telkkarin tai puhelimen ääreen.
Minulle ei vain sovi miehen tempo siivota, teen mielummin äkkiä ja samaan menoon valmista. Lisäksi sekin, että vaikka minä olisin siivonnut taukoamatta ja mies saa lopulta sen astianpesukoneen tyhjäksi alkaa äyskimään minulle, että hän on nyt tyhjentänyt sen joten minun tehtäväni on nyt täyttää se. Ei jotenkin näe sitä, että sillä aikaa kun hän on vienyt sen roskapussin ja tyhjentänyt astianpesukoneen minä olen siivonnut tasot, imuroinut, pessyt lattiat, siivonnut kummatkin vessat ja yleensä pyörittänyt ja ripustanut pari koneellista pyykkiä siinä sivussa. Näkee vain sen, että on hoitanut puolet siivouksesta kun on tyhjentänyt asianpesukoneem joten minun tehtäväni on täyttää se ja jankkaa asiaa kunnes se on tehty vaikka minulla olisi jotain muuta kesken.
|